Hotel Riu Palace Tikida

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

68 reviews over Hotel Riu Palace Tikida

• 9Zonnekloppers22-06-2017

Mooi Hotel,maar helaas matig weer

Dat je in Juni vaak s'morgens last hebt van laag hangende bewolking,heel fijn strand en een zee waarin je ver kunt lopen,zeer geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in juni 2017

• 8adil28-05-2017

mooi hotel met prima eten

in september is er weinig te doen, het mooie weer was ook niet elke dag aanwezig

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 9Leo12-02-2017

Lekker rust en goed weer.

Prachtig hotel aan zee en een grote brede boulevard met schone ,grote kamers. Vriendelijk personeel die alles doen om het naar je zin te maken. Wel erg groot restaurant met jammer genoeg geen vaste tafel dus iedere dag zoeken naar een goed plekje. Eten gevarieerd en goed, vooral het dessert veel en zoet. Een hotel zoals we van Riu gewend zijn.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8PHILIPPE DEGRAEVE08-01-2017

Goed hotel maar enkele minpuntjes ...

• ruime keuze van eten (zelfs varkensvlees)
    • goede ligging
    • vriendelijk personeel (en ook buiten het hotel)
    • ruime kamer (wij hadden een upgrade door vip selections)

negatief:

• lichte muffe geur op de kamer
    • eten was niet altijd warm genoeg
    • geen bvn op tv (ook geen andere nederlandstalige zender)
    • geen toegang tot de sauna (enkel mits betaling maar duur)
    • avondshows zijn door het animatieteam gebracht

ik denk dat dit hotel toch wel een van de beste is in Agadir en natuurlijk ook het hotel robinson maar dit is wel iets duurder

Gereisd met partner in januari 2017

• 9JP07-01-2017

Prima

Dit hotel beantwoordde volledig aan onze verwachtingen. De beperkte toegang tot de WIFI was jammer. Enkel in de lobby en de restaurants heeft men toegang tot het internet. De kamers waren zeer netjes en modern ingericht. We hadden zwembadzicht en eveneens zeezicht. Groot balkon. Er was wel wat weinig opbergruimte. Heel lekker eten. We hebben het fusionrestaurant bezocht, maar vonden dit geen meerwaarde. Het was er kil en een beperkte kaart. Kinderen onder de 18j mogen niet alleen buiten het hotel. Wel jammer dat dit niet vermeld staat in de brochure. De watersportmogelijkheden zijn beperkter dan wat in de brochure staat (enkel jetski en surfen mogelijk). Het animatieteam verzorgde meerdere malen per week een zeer mooie show. Wel jammer dat er zo weinig gasten naar deze shows kwamen kijken. Het animatieteam was zeer vriendelijk en geëngageerd. Het hotel heeft vooral oudere gasten of koppels zonder kinderen. Het hotel ligt direct aan de promenade waar men mooie strandwandelingen kan maken. Het is wel jammer dat er geen shoppingcentra in de buurt zijn. In Agadir zelf valt er niet veel te bezoeken. Het is vooral het uitstekende hotel en mooie weer dat ons een fijne vakantie heeft bezorgd.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 9Karel06-06-2016

Heerlijk

Ruime kamers, prachtig zwembad, heerlijk ontbijt. Goede service. Direct aan het strand en boulevard .

Gereisd met partner in november 2015

• 8Robertj22-05-2016

Zeer mooi , luchtig en proper

Het is een 5 sterren maar geen palace, talrijke kliene gebreken. Veel zeer jonge kinderen met veel gekrijs. Zwembad zonder trappen probleem voor hcp. gaan toch terug naar Tikita beach welke prachtig gerenoveerd werd en only for adults is

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Christ'l17-05-2016

Over the top!

Dit was de derde keer in dit schitterend hotel. Na 3 jaar is alles nog hetzelfde en dat was top, anders zouden we niet teruggaan. Nog steeds veel hetzelfde personeel en nog steeds dezelfde baas. De kamers zijn er supergroot, heel mooi met alles op en aan. Natuurlijk na drie jaar zie je toch al wat mankementen maar met zoveel mensen zou mij het verbazen dat alles nog tiptop is. Sommige mensen hebben geen respect en breken graag iets af. Bij ons hadden ze het douche zeepbakje afgebroken maar na 2 dagen is de poetsvrouw een nieuwe komen hangen. Het hotel is gelegen aan de grote promenade van Agadir waar je zonder schrik kan op wandelen, lopen, fietsen enz.. Er lopen wat verkopers met henna, sjaals, kettingen en armbanden op maar na afwijzen laten ze je zeker gerust. Wie er nog nooit geweest is moet zeker niet bang zijn om er heen te gaan, ze zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Het hotel heeft 's middag het buffetrestaurant aan de promenade waar je binnen en buiten kan eten tot 15 uur en daarna kan je er van 15:30 tot 17 uur snacks, pannenkoeken en gebak en fruit verkrijgen. Het eten is er zeer lekker, gevarieerd en verzorgd. Altijd zeer vers en goed bijgevuld. 2 maal per weel is er een thema avond. Als je gaat moet je zeker de a la carte restaurants eens bezoeken, die zijn met bediening en toch eens de moeite waard. We hebben ondervonden dat heel veel mensen toch terugkeren naar het hotel omdat ze zo tevreden waren. Wij gaan volgend jaar zeker ook terug, het blijft voor ons toch de topper! Dikke proficiat aan alle mensen die er werken en onze vakantie toch super hebben gemaakt!

Gereisd met partner in april 2016

• 9Roland02-05-2016

Super

Proficiat aan het personeel voor hun vriendelijke en behulpzame omgang met de gasten(extra aandacht voor kinderen en hulpbehoevende mensen). Dit hadden we nog nergens mee gemaakt. Het eten en de drank in deze all-in is zeer lekker en compleet. Men hoeft voor niets nog eens extra bij te betalen. De kamers zijn groot en alles wordt netjes onderhouden. Altijd voldoende plaats aan het zwembad met stevige stoelen en dikke kussens. Het enige minpunt is de zwakke wifi en in de eetzaal waar de tafeltjes nogal kort tegen elkaar staan. Zeker een hotel om terug te gaan.

Gereisd met partner in april 2016

• 9ilse04-04-2016

Geweldig

We zijn een weekje geweest en hadden het geweldig naar onze zin, prachtig hotel, restaurants zeer mooi, hygiënisch en vers eten. Ligbedjes aan het zwembad, altijd plaats, zeer gezellig vertoeven in het groen. (Geen bedje naast bedje naast bedje...). De kamers zijn ruim en modern. Vriendelijk personeel, kortom, we hebben echt een super vakantie gehad! Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Hotel Riu Palace Tikida info