MarokkoMarokkoAgadirAparthotels AgadirAparthotel Residence Rihab

Aparthotel Residence Rihab

MarokkoMarokkoAgadir

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Residence Rihab voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 11 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 11 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Residence Rihab

• 5G van der Laan15-10-2011

GA HIER NIET NAAR TOE

Ben in een bouwput terecht gekomen, er werd buiten heel veel gebouwd. In het appartement s'nachts bouwactiviteiten, dwz zagen en boren. Overdag werd er geverfd. Onvriendelijk personeel. Eten in het hotel was slecht. Kamer 220 geen stoelen. één bordje, één mes, één pan. Ook niet echt schoon te noemen. Te ver van de winkels af. Ik kan maar één ding zeggen: GA HIER NIET NAAR TOE

• 7Anita & Peter Gijzen25-07-2011

gezellig

Netjes vriendelijk gezellig personeel, kamers proper.

• 7Gracie20-08-2010

waauw Agadir...

ben net een paar dagen terug. inderdaad midden in de ramadan, we waren bang dat alles dicht zou zijn, maar dat viel reuze mee. we hebben elke dag lekker kunnen eten op de boulevard. Hotel restaurant belabberd echt niet te vreten, ontbyt stelde niet veel voor. zwembad overheerlijk en stoelen (alleen vet irritante vliegen) wij hadden een 1 kamer appartement en de ruimte viel ons reuze mee. heerlijke douche en zeer ruime badkamer. houskeeping wwas geweldig elke dag schone handdoeken en bed netjes opgemaakt.

met een taxi (komen echt om de 2 min langs) ben je zo bij de boulevard of bij Marjane(grote supermarkt) alle taxichaufeurs kennen het hotel en weten waar t zit. personeel: bedenken over, er is daar een dame en die probeerde 20 DH voor zich te houden toen ik vroeg of ze wilde wisselen... ze had geen kleingeld maar gaf ook mn briefje niet terug haha. verder zijn de mensen erg vriendelijk!

• 7M & E16-08-2010

Redelijk hotel

Wij waren er midden in de ramadan, waardoor het hotel erg rustig was en het personeel veelal niet aanwezig. Ik begrijp dat en heb respect hiervoor maar als de hotelgasten wilde eten was dat bijna niet mogelijk. de service was niet echt goed, jammer want verder waren het wel vriendelijke mensen. Het was voor ons een heel rustig en relax hotel, weinig toeristen en ik moet wel zeggen ik ben goed tot rust gekomen. Het strand is top daar, lekker met die golven. Alleen geen bedjes te huur, kon evt bij andere hotels. afstand tot het strand was te doen. Afstand tot het centrum was jammer, maar taxi spotgoedkoop. Ook een ritje naar de grote supermakrt was te doen. Zwembad was klein, maar fijn. Prima vakantie, maar ga niet meer terug. Wel is Marokko prachtig. Wel jammer overal bouwputten om het hotel heen, geen gezicht.

• 7mari en betsie29-01-2010

Fijn om er te zijn.

Voor 2de keer in Recidance Rihab.Een waarlijk hartelijke ontvangst.
    Uiterst vriendelijke mensen, waar je vragen serieus worden genomen
    Een kamer omwisselen is geen punt . Goedkope taxi,s volop, maar let
    op dat je niet teveel betaald ,kortom Marokko is een zeer afwisselend
    en boeiend vakantieland.

• 7mari en betsie02-02-2009

vriendelijkheid en nog meer

Hotel Rihab is ons prima bevallen .Uitstekend en zeer vriendelijk personeel.Onze schoonmaakster Habiba en haar cheffin Merien hebben ons echt in de watten gelegd, onze komplimenten daarvoor.

• 5tristian en chantal27-10-2008

ken beter

het is op zich echt een leuk hotel en echt heel vriendelijk personeel alleen ik vind dat het eten veel beter kan en zo met de kamers een beetje opletten met kapotte spullen waaronder me douchekop en me airco.

• 6Marjan van Kleef03-03-2008

Mooie schone kamers en vriendelijk personeel.Ligt aan waar je kamer is of je last heb van de herrie van de bar,onze kamer lag precies goed, dus geen last. Eten was niet bijzonder. Alleen logies is aan te raden, je eet overal in de stad voor een prikje Het hotel ligt afgelegen in wijk waar verder niets is dan bouwwerkzaamheden, gelukkig is de taxi heel goedkoop (€2 voor rit naar de stad). Het mooie strand is wel op loopafstand. Agadir is geen mooie stad (alleen nieuwbouw)Er zijn wel veel trips in de omgeving om te maken (Marrakech Essaouira)De mensen zijn vriendelijk en het eten heerlijk en wij hebben een week alleen zon gehad met 25 graden)

• 7Fam Bons07-02-2008

jammer,dat de bar zo vaak en lang open is. Het heeeft ons slapeloze nachten bezorgd,gelukkig deden ze niet moeilijk te ruilen met de kamers,dit geeft wel een probleem in het hoog seisoen. Ook het eten was weing afwisselend je had geen keus,gemiste kans. Verder is de ligging ronduit slecht,je zit tussen allerlei onafgebouwde gebouwen

• 7L. Bakker20-12-2007

In het hotel bevindt zich een bar, waar elke avond live band aanwezig is. Zogezegd op je kamer erg veel herrie. Maar personeel is erg vriendelijk en heeft ons een andere kamer gegeven, ver weg van de muziek.

Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van het strand en iets meer dan 30 minuten lopen van het centrum. Maar met de taxi ben je er zo en het is erg voordelig.

Aparthotel Residence Rihab info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met