Appartement Residence Intouriste

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag38°22°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Intouriste voor je op een rij gezet:

20 reviews over Appartement Residence Intouriste in het Nederlands

Leuke hotel jammer voor de ligging

Amena
7-10-2011

Het is een leuk hotel maar jammer dat je door bouwplaatsen moet lopen om bij het strand te komen. Helaas zijn wij vaak lastig gevallen door bouwvakkers of langstlopende mannen. Als vrouw zijnde voelde ik mij niet veilig. Stond op de site dat er een shuttle busje was die elke 15 minuten ging. Helaas hadden ze die afgeschaft en konden ze ons niet verder helpen. Best jammer. Eten in het Restaurant vonden we niet lekker. Verder is het personeel zeer vriendelijk en de kamers zijn schoon en ruim.

Een geweldige tijd gehad.

Berlioz
12-9-2011

Residence Intouriste was voor mij zijn geld meer dan waard. Wij zaten voor 299 in een appartement. Het appartement was erg ruim en netjes. Een minpunt was dat het gebouw gehorig is. Zelf zijn we weinig binnen in het appartement geweest, dus ook niet al te veel last gehad van de gehorigheid.

Wij zijn veel bij het zwembad geweest. Er waren genoeg ligbedjes en het zwembad was schoon. Het was tijdens ons verblijf niet erg druk. Vanwege ramadan was het complex niet vol. Ook op het privé-strand zijn genoeg ligbedjes en parasols.

Het personeel was behulpzaam als je iets vraagt. In de buurt van het complex ligt de Marjana supermarkt. Dit is een grote supermarkt zoals met voedsel, koelkasten, kleding etc.

Agadir zelf is modern. De boulevard was breed en goed verlicht. Het strand is een fijn zandstrand. Daarnaast waren de golven er leuk vermaak, de golven waren erg hoog. Pluspunt is dat je goedkoop uit eten kan en ook goedkoop heen en weer kan met de taxi.

Goede kamers maarrrr....

Boris en Anneke
15-6-2011

Wij hadden een heel grote kamer, slaapkamer en keuken met kookplaat, koelkast, tv en een airco in de slaapkamer in residence Intouriste. De kamers zijn schoon en sober maar goed ingericht en verder een fijne badkamer met goed heet water en fris toilet. Er is een restaurant aanwezig maar dit is absoluut geen aanrader omdat er geen echte keuken is. Dit is echter wel normaal omdat het geen hotel maar een residence is. Veel van de kamers zijn voorzien van een ruim balkon met zit gelegenheid maar de grootste kamers hebben dit niet. Het complex ligt in een wijk met vele nieuwbouw projecten (in aanbouw) en buiten het toeristische centrum wat iedere dag of een flinke wandeling van +-5 km of taxi ritten a €2,00 kost. Kinderen kunnen in alle rust aan het kleine zwembad spelen en s'avonds is er een bar en een maar verder is er geen vertier. Als je op zoek bent naar rust dat is dit een uitstekende plek met de drukte op 2€ afstand. Op loop aftand is er een XXXL supermarkt waar je ook k

Mooie uitvalbasis

Hans
26-8-2010

Erg mooi appartementen. Kamers groot en schoon. Personeel vriendelijk. Geen complex om de hele vakantie binnen te blijven. Zwembad niet al te groot dus erg druk, restaurant en bars niet bijzonder. Half uurtje lopen naar het strand (of met handig busje vanaf complex). Door erg goedkope taxi's is boulevard etc erg goed bereikbaar.

Lekker rustig

Nadia
26-7-2010

Ik heb mijn rust kunnen vinden in dit appartement. Het is helemaal niet rumoerig. Het appartement is groot en schoon. Super aardig personeel. Leuke entertainment savonds dus je hoeft niet perse naar buiten.

Goede accomodatie/slecht weer

Nadia
26-7-2010

Wij zitten momenteel 15 dagen in intouriste. Ik vind het appartement op zich naar wens. De ligging is echter niet op loopafstand van het centrum en het strand wat wel jammer is. Het appartement is ruim. Het hotelpersoneel is supervriendelijk en behulpzaam. De chauffeur van de minibus is echt een schat voor 8 dirham/0,80 cent kan hij jou naar plekken brengen. Op de boulevard kan ik iedereen Le Vendome en Nil Blue adviseren het is daar supergezellig met elke avond live muziek. Wij gaan aanstaande vrijdag weg en hebben tot nu toe maar 2 dagen zon gehad dat is echt balen. Verder moet je in agadir niet vergeten een aantal vesten/jassen mee te nemen want s^avonds is het super koud.

Redelijk goede plek.

hcm.burgers
7-3-2010

Htl ligt absoluut niet op de in Google Maps aangegeven plek, zoek re naast htl Agyad in de labels, ca. 2 1/2 km zzo verder de stad uit.

Stad p oranje taxi (2 Eur enkel) goed te bereiken.

Hotel met 3+ marrokaanse sterren, goed, maar met wat rafelrandjes, zoals warmwaterkraan in de keuken die defect is.

Het personeel is erg behulpzaam, zeker na een fooi.

Gehorig, alles steen.

2 kamer app. zijn ruim en 2x de 1 k app, geen stoelen (wel op balkon), maar m langs de muur vaste banken m kussens

Slaapk m 2p bed, geen lits-jumeau. Airco slkr met A/B. Bolle TV, met TV5, BBC, ZDF, Eurosport, geen BVN.

Het ontbijt is wat mager, koffie/thee, ranja, boter, smeerkaas, gekookt eitje, croissant & andere zoete broodjes, stokbrood, granenbrood, geen boterhammen of joghurt, bacon & eggs. En veel cakes.

Avondeten HP steeds keus uit 3x 2 gerechten, soms marrokkaans m internationaal tintje. Wel lekker, niet v alle kinderen.

Zwembad wat klein, zodat handdoekleggers vroeg gingen.

Goede prijs/prest

aan te bevelen!

Fam Hulst
6-3-2010

We zijn een week in de februarivakantie in dit apartement verbleven met 3 kleine kinderen (4,6 en 8) en het was heel leuk. Dit was het enige hotel waarbij we met 5 mensen op een kamer konden en daardoor was het veel goedkoper dan de andere aanbieders. Wel bevindt het zich iets buiten het centrum, maar het is aan te lopen of voor 2 euro neem je een taxi. Vlakbij is wel een hele grote supermarkt (marjane).

De mensen zijn heel aardig in het hotel en het is er heel schoon. Het zwembad is wel te koud en dat was wel jammer voor de kinderen. Zolang het buiten 25 graden is, is dat niet erg, maar als het kouder is kun je er niet in zwemmen. Ze zeiden dat ze het zouden maken, maar ik weet niet of dit klopt.

Al met al een echt aanrader voor de prijs die je ervoor betaald!

zeer service-gericht

Ben
3-3-2010

Het hotel had een leuke mix van europese en marokkaanse gasten. Het personeel was zeer klant- en service-gericht. Het hotel ligt op 10 min. wandelen van het strand. In de directe omgeving zijn hotels in aanbouw, dus het uitzicht is niets, maar wel rustig. Voor het echte centrum moet je circa 4o min. wandelen of een "petit taxi" nemen.

Het bijbehorende restaurant is goed voor de eerste dagen, want daarna heb je toch je eigen weg gevonden.

Het appartement was goed en groot. De schoonmaak was niet op het europese nivo (klein min-puntje).

Ga je voor het golf-surfen, dan is Tarrazout (40 km noord) de "place to be". Hiervoor gebruik je de "witte" taxi. Maak ook een afspraak voor de terugreis, want dan wordt het onderhandelen over de taxi-prijs gemakkelijker.

Helemaal heerlijk

Marcel en Bea
24-1-2010

Hotel ziet er erg netjes uit en personeel is heel vriendelijk. Ontbijt niet super uitgebreid maar niks mis mee en 's avonds lekker eten aan de boulevard. Het aanbod is daar enorm en het is er erg leuk. Onze tip : Restaurant " Le Flore ". De klant is koning staat daar wel erg hoog in het vaandel. Zeker als je er een paar keer ben geweest. Dat kennen we helaas niet in Nedeland. Bevolking is echt heel erg aardig en behulpzaam. De oranje ( petit ) taxi's zijn er overal en voor 2 Euro brengen ze je overal heen. Een taxichauffeur heeft ons eens in ruim een halve dag heel Adadir laten zien. Leuk, kom je eens plekken waar geen toeristen komen.Na afloop een aardige fooi gegeven en de dagen daarna nam ons elke keer gratis mee als hij ons ergens zag lopen. Wij waren er tijdens de ramadan. Dat levert totaal geen belemmeringen op. Wel zaten we soms 's avonds ineens in een winkeltje tussen vreemde mensen Marokkaanse lekkernijen te eten. Als laatste, wees heel duidelijk bij handelaren.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Intouriste in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Intouriste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.