Hotel Palais des Roses

Meer hotelinfo

30 reviews over Hotel Palais des Roses

• 8Ariane07-09-2019

Super

Misschien hebben we geluk, maar wat een onzin reacties allemaal. Keurig hotel en vriendelijke mensen. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Tuurlijk ligt er een steentje los, is het allemaal niet nieuw, maar om het hotel af te kraken? Prima naar ons zin, kamer netjes, schoon en ruim en dat geldt voor twee stellen. Als er dan een minpuntje is: pas 3 uur mag je de kamer in en als je niet all inclusieve bent is een drankje gewoon duur. Oplossing? Even naar Marjane of Hassan II. Wat inkopen doen voor de avond of overdag. Kortom laat je niet afschrikken, zwembad is mooi en schoon, strand idem. Eten? Tja met vier ga je inclusief drankjes en ruime fooi voor totaal 40 euro uit eten. In het hotel onbekend, maar iets niet lusten is niet hetzelfde als slecht eten, zal dus wel loslopen. Gewoon doen...

• 1Nourdin23-08-2019

Smerig hotel en personeel

Bij aankomt om 19:00 uur op 17 augustus 2019 in Agadir Palais des roses was de kamer nog niet klaar en ik kreeg te horen dat de familiekamers uitverkocht zijn, terwijl ik 6 maanden gelden de kamer heb gereserveerd. Na een uur wachten kreeg ik een kamer met uitzicht op een bergafval op de beneden verdieping, de kamer stonk en rook naar een verlaten ruimte. Afval en stof overal en er waren maar twee bedden aanwezig en ik had duidelijk een kamer voor 4 personen gereserveerd. Ik heb de kamer geweigerd en ik kreeg een slechtere kamer en ik heb hem ook geweigerd. De receptionist ( Mustapha) was niet behulpzaam en zei je moet 1st kamer of 2e kamer accepteren. Ik ben heen en weer gegaan om de kamers te zien, ik heb veel geld betaald voor een betere kamer en ik heb beide kamers geweigerd. Daarna heb ik de lobby een uur moeten wachten op een andere kamer op de bovenste verdieping. De kamers zijn vies en smerig, airco functioneert. Vieze mensen!!!

Met jonge kinderen

• 3aouatif05-08-2016

Grote teleurstelling

behalf zwembad en de tuin is niks meer te zoeken in deze hotel. Geen servies , geen Kamers , geen eten, geen personeel .iederen kaan zomaar binnen lopen lijk op de markt. In de binnen ruimte is geen rust . Overal kinderen geen controle, iedereen kan doen wat zo willen. Ik ga nooit meer terug

Met oudere kinderen

• 5leroy 21-12-2014

Staking

Net hotel, maar alleen was er een staking gaande van 25 dagen 24 uur per dag, reden verschil met de eigenaar ongeveer 240 man. Verder een goed hotel alleen schenken ze geen alcohol meer. Kamers zijn wel aan een opfris buurt toe.

Zakelijk

• 2ysbeerke10-06-2014

oud en versleten

Dit nooit meer slechte hotel ooit alles is aan vernieuwing toe,kamers oud en versleten afvoer van de badkamer werkt niet Airco werkte niet op geen een enkel kamer het zwembad zijn scheuren in en ontbreken roostertjes bodem vol met zand, wel super groot zwembad, alleen jammer van de tweede dag vakantie hadden toen hadden ze al het water er uit gelaten zonder te verwittigen kinderzitjes waren heel opgeroest dus zeer gevaarlijk. het positieve is het was er zeer rustig er lag een persoon aan zwembad en ik alleen in water in de eetzaal zo een 20 tal koppels, en de kikkers hadden daar een paradijs wat een prachtig geluid dat ze maken als je aan het eten was. aan de receptie werd je van het kastje naar de muur gestuurd. uiteindelijk zijn wij veranderd van hotel Dus Nooit Meer.

• 5Jorine09-09-2012

Niet Europees hotel

Zwaar Arabisch hotel, uit respect voor de eigenaar wordt er geen alcohol geschonken. Het hotel is erg ongezellig en niet ingesteld op een normaal stel uit Nederland. Vrouwen in burkas en groepen mannen bij elkaar die je nakijken wanneer je in je korte broekje langsloopt. Echt kansloos! Rondom het hotel zijn er geen faciliteiten zoals een barretje of restaurants. Het ligt ver afgelegen van alle gezelligheid. Wij zijn hier 1 nacht gebleven en uiteindelijk naar hotel Atlantic Palace verhuist. Daar was alles in orde, iedereen zeer vriendelijk en niets aan de hand. Zonde van de eerste dagen, geen leuk begin van de vakantie.

• 9peter brockbernd24-06-2012

geweldig hotel

Prima hotel,met marrokaanse uitstraling, eten fantastisch zowel marrokaans als europees, personeel zeer vriendelijk en de kamers werden uitstekend schoongemaakt, kortom een topper.

• 9bert10-05-2011

Prima hotel

Jammer van die negatieve opmerkingen. Een goed hotel, waar de service prima was. het ontbijt en diner, heerlijk en overdadig. Life muziek tijdens het diner, De zwembaden lagen er netjes buij. Het enen negatieve was de verkoper van Marrokkaanse souveniers in het winkeltje, die bleef maar zeuren.

• 10Petra Dijkmans10-08-2009

Prachtig hotel!

Een prachtig hotel in traditioneel Arabische stijl, met een mega-zwembad, een ruime kamer, alles is schoon, het personeel is beleefd. Enige minpuntje was dat we elke dag tot na 18:00 uur op de schone badhanddoeken moesten wachten. Het hotel is van een Saudische investeerdeer en daarom wordt er uit religieuze principes geen alcohol geschonken.

Met jonge kinderen

• 8maaike visser27-04-2009

prachtige ligging, zeer ontspannen!

Wij vonden palais de roses een heerlijk hotel om in te vertoeven! Agadir heeft een leuke boulevard en een interessante markt en dito commercieel centrum maar er is verder bar weinig te doen. We hebben dan ook met name tijd doorgebracht in het hotel. Eten vonden we erg goed, en de bediening is heel vriendelijk (een fooi is overigens wel wenselijk). Er waren weinig gasten, door de grote van hotel heeft daardoor wel wat verlatens, mn bij diner en ontbijt in grote zaal was dit wat ongezellig. Maar verder heerlijk! Tuin is mooi, zwembad is groot en de ligging aan de zee is heerlijk. Kortom, een aanrader voor als je een paar dagen echt ontspanning wilt. Een bezoekje aan het welness center direct naast palais verdient ook aanbeveling (mn de hamman). Bedenk je wel dat dit hotel geen alchohol serveert!

0 tips over Hotel Palais des Roses

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen