6,9

19 reviews over Hotel Marhaba in het Nederlands

dit nooit meer

Linda
1-7-2012

Kamers zien er elke jaar hetzefde uit. In die drie weken dat ik vorig jaar verbleef was er geen 1 dag dat mijn dekbed verschoond is, het enige wat ze doen is handoekken en vloer verschonen. Daarbij in de avonduren werd je niet met rust gelaten. Vooral in de avonduren vond ik het ergste, die mannnen wat daar werkten waren zo dronken elke avond dat als ik binnenkwam vonden ze nodig om mij lastig te vallen!

Gereisd Met vrienden in juli 2011

supper goed hotel Marhaba

Redoian
4-8-2011

Prachtige hotel, de mensen zijn supper vriendelijke, het eten is niet te vergeten, het uitzicht, gewoon het kan niet miss gaan bij deze hotel. Marhaba is een hotel waar ik altijd wil verblijven. ik zal nooit het verse vis vergeten en de weg naar waterval Imouzzar Agadir.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een topper"

lievens Pierre
6-3-2010

zeer rustig en aangenaam hotel-alle personeelsleden zijn zeer vriendelijk een echte aanrader

Gereisd Alleenreizend in maart 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Marhaba voor je op een rij gezet:

wij komen vast nog eens terug

johanna
7-2-2009

goed hotel vriendelijk personeel. elke dag schone handdoeken. 2xper week werd het bed verschoont alleen de bar was niet gezellig met al die animeermeisjes'. maar aan het strand is het savonds ook gezellig .

Gereisd Met partner in februari 2009

EEN AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dick
16-1-2009

Gereisd Met partner in december 2008

EEN AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DICK
16-1-2009

3 geweldige wkn in hotel.Zoals je veel leest is het aan renovatie toe,neemt niet weg dat het voor 3ster hotel prima is.Moet je niet storen aan bladderde verf of een wastafel die niet goed doorloopt.De riolering wil wel eens ruiken,dit is in dit soort landen normaal. VERDER EEN EN AL LOF- VRIENDELIJK PERSONEEL-TOP-LOCATIE ZICHT OP POOL EN ZEE. omdat het op een heuvel is gebouwd)Had zon op balkon van opgang7.40 tot onder 17.45(van balkon zag je m in zee zakken,GEWELDIG. Vanuit het restaurant zelfde mooie zichten.Enkel ontbijt,prima veel keus.Geen probleem zelf kaas mee te nemen.Ook hier was het wel eens wat behelpen met het tappen van koffie,maar moet niet zeuren over dit soort details,bent op vakantie,lekker ontstressen,op z´n Marrokkaans.Wij willen zeker terugkomen en RADEN HET ALLEN AAN. Wij waren hier dec/jan08/09.(van de 22 dgn,20 dgn ZON, 20 à 22 gr) Tevreden groet,Dick.

Gereisd Met partner in januari 2009

2008

eindelijk een positief bericht over dit hotel

carla
21-7-2008

Het is een van de oudere hotels in Agadir. Het is een hotel dat ook bezocht wordt door de Marokkanen zelf, die komen een dagje aan het zwembad liggen. Niets mis mee, maakt het alleen maar realistischer dat je in het buitenland bent. Niet constant Nederlands geklets om je heen, integendeel, wij waren de enige Nederlanders. Heerlijk! Je bent de hele dag weg dus alleen op je kamer om te slapen, er staan 2 bedden dus dat voldoet zou ik zeggen. Het eten is goed te doen. Ook weer redelijk Marokkaans maar zeker niet smakeloos of vies. Buffet. Het personeel doet heel erg zijn best om je een maaltijd voor te zetten die ook nog dagelijks anders is. Bij het zwembad minstens 1 badmeester aanwezig. Wij zijn getuige geweest van een klein kind dat in het diepe bad liep en de badmeester nam een duik en redde het kind! Verder een kleine speeltuin aanwezig. Onze conclusie: we zouden zo weer hier naar toe gaan! Voor het geld dat we hebben betaald kan je ook geen 5 sterren all-inclusive hotel verwachten.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zahra, gedateerd jaren 70 hotel, sindsdien is er blijkbaar

zahra
16-7-2008

zahra, gedateerd jaren 70 hotel, sindsdien is er blijkbaar niets meer aan gedaan. personeel vriendelijk, eten zonder smaak en weinig keus. zwembad op zich mooi maar dan moet het water wel op tijd worden schoongemaakt wat niet het geval was. s'avonds niets te doen, hotel moet dicht!

Gereisd Familie in juli 2008
2007

Geen buffet omdat er te weinig gasten waren

agnes
7-8-2007

Geen buffet omdat er te weinig gasten waren. we moesten kiezen uit menu, weinig variatie. Ook geen live muziek, wel animeermeisjes.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Absoluut geen 4 sterren hotel! Avondeten was zonder niet

irene
7-8-2007

Absoluut geen 4 sterren hotel! Avondeten was zonder kruiden, niet te eten. Kamers oudbollig, zwembad was wel mooi. Inderdaad moet je savonds niet in de hotelbar gaan zitten of je moet iets bij willen verdienen. Volgens reisleidster hoort dit bij hun cultuur. Wel raar dat dit in andere hotels niet gebeurd

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marhaba in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marhaba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.