Hotel LTI Agadir Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag40°21°
Hotel LTI Agadir Beach Club
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Agadir Beach Club voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel LTI Agadir Beach Club in het Nederlands

Nevers again

yosra
16-8-2018

Het is een vuil en smerige hotel. Dit heb ik nog nooit gezien. Vuile handdoeke vuil beddengoed vuile kasten zeer onvriendelijke kuisvrouwen tenzij je ze geld toestopt hetzelfdz geld aan de bar. WE Hadden een kamer met stinkgordijnen percies Al 30 jaar niet gewassen iedereen die kon binnenkijke een schandalig gwn en dan word et gezegd dat het een low cosy hôtel is WE hebben 1700 betaald voor 2 1week Zonder vlucht mijn zien ze nooit meer terug

Ga snel weer terug heerlijk bij de boulevard

Evelina
29-3-2018

Heerlijk hotel. mooi zwembad dicht bij strand .de kamers schoon en heerlijke bedden op strand kan je een surfplank huren . Boulevard echt schoon en genoeg rest. In de omgeving en geen min punten

Disappointing geen 4 sterren waard

Disappointed
23-3-2018

De ruimte rond het zwembad is veel te kkein. Als je smiddags probeert een ligbedje te vinden dan gaat dat niet lukken.

Het personeel bij de bar laat je veel te lang wachten. Bij de a la carte restaurants moet je vaak bijbetalen of de helft vd kaart is niet te bestellen.

Ook de schoonmaak vd kamers kan beter.

Ik was toevallig jarig tijdens mijn verblijjf hier. Het is de eerste keer in een hotel in het buitenland waar niets aan werd gedaan.

Ik krijg nog steeds elk jaar mails uit turkije van hotels waar wij zijn geweest op mijn verjaardag. Na de nodige klachten van onze kant werd ons een fles wijn beloofd alleen nooit gekregen.

Het eten is vrij eenvoudig en niet heet genoeg.

Op het strand zijn geen bar of wc aanwezig.

En er wordt overal gerookt binnen behalve in het restaurant. Heel jammer allemaal.

D-reizen

Niet voor herhaling vatbaar helaas.

Vlinder
18-3-2018

Dat er gerookt mag worden in het hotel behalve dan in het restaurant. Dat vonden wij erg jammer en zeker niet meer van deze tijd. Als ik het van tevoren had geweten had ik er nooit heen gegaan.

De drankjes die onder de allinclusive vallen zijn zeer beperkt. Geen lekker likeurtje.

Alleen martini whisky gin pastis vodka.

Wel wijn (maar geen mousserende wijn) en bier. Wel verse muntthee en koffie.

De ruimte rond het zwembad is ook niet ruim. Zo vol dus. Het eten is niet warm genoeg en weinig keuze.

Wel koelkastje op de kamer maar niet gevuld zelfs geen water.

Geen wasrekje op het balkonnetje.

Kamers zijn toch wat gedateerd. Wij

hadden hier meer van verwacht. Zeker omdat het niet echt een voordelige vakantie was.

Ze zouden eens de hotels in Turkije of Egypte moeten bezoeken. Een wereld van verschil.

De toeristenbelasting moet ter plekke betaald worden en wordt omgerekend zeer ten gunste van het hotel. Ook heel jammer.

Mooi hotel

christel holt
15-3-2018

Mooi hotel direct aan zee

Geweldig hotel

Sterre
12-1-2018

Het is een fijn hotel met leuk personeel. Was een fijne ervaring. Prima eten. Vloerbedekking kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Heerlijk

Roos
18-11-2017

Heerlijk ontbijt, veel keuze, centrale ligging. Dicht bij de boulevard. Groot complex. Aardig personeel. De kamers mogen best gerenoveerd worden. Maar het was prima.

Goed hotel, zeer vriendelijke bediening

Ab Kaan
6-7-2015

Het hotel is niet het meest luxueuze in Agadir, maar het uitstekende eten en het zeer vriendelijke personeel maakt het een fijne plek om te verblijven.

slecht hotel!!

kelly_3
29-4-2014

oud en vuil hotel,eten zeer beperkte keuken en altijd hetzelfde, zijn elke dag naar riu palace tikida gaan eten daar heb je keuze genoeg personeel is zeer lui en niet vriendelijk het enige positieve is dat het goed gelegen is dat is ook al.

Goed hotel, ideaal gelegen

estherbasten
8-10-2013

Goed hotel, eten prima. Strand direct gelegen bij hotel. Strandbedjes gratis te verkrijgen. Bij het strand kun je hele leuke georganiseerde trips boeken. Veel beter dan wanneer je bij touroperator boekt. Super vakantie gehad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI Agadir Beach Club in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI Agadir Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.