Hotel Les Omayades

pas op mensen niet doen

khalid
2-8-2015

heb voor 6 nachten gereserveerd

ik wou de eerste uur weg uiteindelijk hebben wij besloten om een dag te blijven om een andere hotel te zoeken .

oud oud oud alles is gaar in dat hotel zelfs de personeel

ik heb een andere hotel eindelijk gevonden ( augustus ) en moest de rest van (5dagen) bij hun annuleren heb een dikke annuleeringskosten betaald hun beweren dat het van de touroperator komt

ik heb met de teamleider ( chef de personneles) gepraat hij zei het volgende

dit hotel was van een eigenaar toen was hij een van de mooiste hotels in agadir daarna is hij overgenomen door de staat sindsdien is hij alleen maar achteruit aan het gaan en de personeel kan niets doen zeggen anders beland i op straat

ik vind dat de touroperator zich moet schamen dat ze zo een hotel in hun aanbeveling lijst hebben met hotels in agadir

Service beneden alle peil

Valerie
10-9-2012

De beloofde 4 sterren zijn helaas nergens terug te vinden. Complimenten naar de dames van de huishoudelijke dienst voor de perfecte schoonmaak en aan Ali, die toezicht houdt bij het strand en nog weet waar service voor staat.

'Manager' van de horeca is een arrogante meneer die weigert naar zijn gasten te luisteren en klachten volkomen negeert. Het management van het hotel (en het personeel) weet van de gedragingen van deze persoon, maar grijpt niet in.

Laatste vier dagen van onze vakantie waren één grote ergernis omdat de 'manager' van de horeca al het personeel tegen ons had opgezet. Een begroeting kon er niet meer van af.

Verder is het hotel erg verouderd, ondanks dat het in 2011 is gerestaureerd (lees: lekkages in de badkamer en muren die wel een likje verf konden gebruiken)

2007

Hans/gerrie/antoon en jet

wij vonden het een kei fijn hotel met leuke kamers echt in marokkaanse stijl.Goed van eten je kon zelfs keizen of je bij het japans restaurant wilde gaan eten dat hebben we dan ook drie keer gedaan. over het algemeen vriendelijk personeel.Wel wat ver van het centrum verder een fijne vacantie gehad in Marokko.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Omayades voor je op een rij gezet:

hotel: mooi en goed onderhouden

animatie: belabberd (wel goed voor kinderen)

ontbijt: beperkt, elke dag hetzelfde

diner: beperkt, onveilig voedsel, we waren met zn vieren 14 dagen ziek, ook het personeel was ziek.

personeel:

receptie--> erg onvriendelijk!

poetspersoneel--> vriendelijk en proper

animatieteam--> ok

obers--> vaak slecht gezind

negatieve punten: eten en drinken van buitenaf zijn verboden in het hotel. Dus ook geen beschuiten als iedereen doodziek is!

We vonden geregeld grote kakkerlakken in de badkamer.

Er zijn weinig ligstoelen rond het zwembad en ze zijn van 's morgens vroeg al bezet door mensen die er de hele dag hun handdoek op laten liggen bij wijze van reservatie.

De televisie was defect bij onze aankomst. 14 dagen later was dit onveranderd ondanks het feit dat we het herhaaldelijk zijn gaan melden.

GROOT NADEEL: hotel heeft geen privéstrand. Op het publieke strand word je lastig gevallen door de plaatselijke bevolking. Zonder auto is het dus lastig.

Net een dag terug van vakantie

Shai & Kim
7-8-2007

Net een dag terug van vakantie. We vonden het hotel in boeken en op internet aantrekkelijker dan in realiteit. Inmiddels hebben de kamers airco en kluis. Kamers worden iedere dag netjes bijgehouden. In tegenstelling tot het zwembad en het gebouw, zijn wij beter gewend. Het ontbijt is elke ochtend hetzelfde en eentonig. Avondeten is te doen, we zijn wel een paar keer uit eten geweest. Personeel is wel vriendelijk en ze doen veel voor kinderen, veel fransen maar dat spreekt voor zich. Meer iets voor gezinnetjes, maar dan is wel een groter kamer aan te raden

2003

mooi hotel

jos & miriam
19-9-2003

mooi hotel.veel trappen.kamers wat klein (geen airco & ventilator). eten goed (buffet).veeeeeeel mensen uit frankrijk aanwezig (99%). strand ca.1km vanuit hotel bereikbaar. zwembad mooi. annimatie in hotel goed. hotel was voor ons even wennen maar paar dagen erna prima verblijf gehad. zeker de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Omayades voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Omayades in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Omayades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Omayades scoort een 5.63 uit 10 op basis van 9 reviews.