Hotel Le Tivoli

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag36°24°
Hotel Le Tivoli
6,5

70 reviews over Hotel Le Tivoli in het Nederlands

Leuk voor een paar dagen

Rob van den Akker
2-10-2009

Hotel Tivoli was ons laatste hotel van een rondreis van 12 dagen (inclusief 2 dagen verlenging). Leuk hotel, inderdaad veel trappen. Ontbijt was standaard, niets bijzonders maar zeker niet verkeerd. Avondeten hebben we genuttigd in de restaurantjes aan de boulevard. Na een vermoeiende rondreis lekker een paar dagen bijkomen bij het zwembad. Qua cultuur stelt Agadir niets voor, maar na 15 kasbahs en 20 minaretten heb je dat ook wel gezien. Lekker einde van onze huwelijksreis, beetje shoppen in de stad en relaxen. Agadir is zeker aan te raden als afsluiting van een culturele rondreis door Marokko. Echter, ik zou er niet 7 dagen willen bivakkeren.

Op het eten na, top !!

Martijn
12-9-2009

Hotel heeft mooie schone kamers, lekker zwembad en zeer vriendelijk personeel. Alleen het eten is niet erg goed!! Elke dag bijna hetzelfde en over smaak valt natuurlijk te twisten maar ik geef het een onvoldoende. Ontbijt zeer magertjes in aanbod. Goede restaurants zijn er wel in de buurt.

Agadir heeft een mooi strand maar voor de rest is er niet veel te doen. Dit kan natuurlijk ook komen doordat ik er tijdens de Ramadan was. Verder zijn er wel goede excursies naar het binnenland van Marokko en die zijn harstikke leuk !

Leuke vakantie !

Onvriendelijk en eentonig

Bea
31-8-2009

Ik ben er samen met een vriendin geweest en we waren teleurgesteld!Hotel heeft te veel trappen,eten was elke dag hetzelfde,ontbijt was ook hetzelfde en brood was te hard!

Personeel heel onvriendelijk tijdens het eten.Bij het avondeten was het chaotisch!!Zeker geen aanrader!

Zeer ondermaats

Daan
2-8-2009

Hotel Tivoli was ons laatste hotel en daarmee een jammerlijke afsluiting van een verder geslaagde rondreis door Marokko. De al opgevoerde kwalificaties t.a.v. het restaurant ('vreetschuur') was tijdens ons korte verblijf zeer herkenbaar en we waren dan ook blij dat we onze verlenging in een ander hotel hadden geboekt. De netheid van de onze kamer was vrij dramatisch door het kapotte en slecht gereinigde sanitair, smerige beddengoed en de aanwezigheid van vele mieren...

Massa hotel

Th.C.van Zoest
13-7-2009

Massa hotel.

Groot zwembad.

Restaurant: een echte vreet schuur met onvriendelijke medewerkers.

Dit is een echt massa hotel met slechte service! Ligging ongeveer 2 km van het strand. Slecht restaurant. Hier 1 dag geweest als onderdeel van een rondreis maar dat was zeker de laatste keer!!

2008

Luxe hotel, mooie ligging!

Yvon
21-9-2008

Dit is het mooiste hotel van de gehele rondreis. De ligging is prima. Het hotel ligt in het toeristische gedeelte van Agadir. Aan de overkant zijn winkeltjes. Het eten was redelijk. Mooi zwembad en een tennisbaan. Redelijk dichtbij het strand.

Goed Hotel

Connie
7-9-2008

Ben gisteren terug gekomen van een vakantie in Marokko. Laatste 3 dagen doorgebracht in Tivoli. Hotel was prima, niets op aan de merken.

Agadir was leuk voor 3 dagen, is niets bijzonders.

Al met al een prima vakantie gehad.

Rondreis Marokko 2008

Carina
19-8-2008

Het laatste hotel van onze rondreis. We hadden in Nederland al hotel Tivoli als verlenging opgegeven. We hadden zon, zee en strand in gedachten. Maar we hebben het nog nooit zo koud gehad op vakantie! Van de 5 dagen hebben we 1 dag zon gehad. En dat was zelfs pas op de dag van vertrek!

Onze kamer bevond zich in de kelder. Het was er vochtig, klam en koud. We hebben zelfs gevraagd of de verwarming aan mocht! Die werkte echter niet. Dus 4 nachten koukleumen.

Mijn vriend heeft zelfs een uur opgesloten gezeten op de badkamer omdat het slot dolgedraaid was en niet meer open ging. Hij had de deur op slot gedaan omdat de kamermeisjes de gewoonte hebben om zonder kloppen de kamer op te stormen om handdoeken en wcpapier te vervangen... Uiteindelijk heeft mijn vriend met een scheermesje (van zijn scheerapparaat dat hij hiervoor moest slopen) het slot opengekregen. Hij heeft geroepen en lawaai gemaakt, maar daar werd niet op gereageerd. Kortom: een hotel waar we zeker NIET naar teruggaan.

gezellig hotel

Klasien Bos
28-7-2008

in juni 2008 hier geweest met mn vriendin. wel veel trappen lopen, mensen die slecht ter been zijn niet ideaal. wij vonden het eten lekker en afwisselnd, maar ja ik ben katwijkse trien. 's-avonds niet veel gezelligheid

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.