Hotel Le Tivoli

• Onvoldoende: 1 - 5

Zeer ondermaats

Daan
2-8-2009

Hotel Tivoli was ons laatste hotel en daarmee een jammerlijke afsluiting van een verder geslaagde rondreis door Marokko. De al opgevoerde kwalificaties t.a.v. het restaurant ('vreetschuur') was tijdens ons korte verblijf zeer herkenbaar en we waren dan ook blij dat we onze verlenging in een ander hotel hadden geboekt. De netheid van de onze kamer was vrij dramatisch door het kapotte en slecht gereinigde sanitair, smerige beddengoed en de aanwezigheid van vele mieren...

Massa hotel

Th.C.van Zoest
13-7-2009

Massa hotel.

Groot zwembad.

Restaurant: een echte vreet schuur met onvriendelijke medewerkers.

Dit is een echt massa hotel met slechte service! Ligging ongeveer 2 km van het strand. Slecht restaurant. Hier 1 dag geweest als onderdeel van een rondreis maar dat was zeker de laatste keer!!

2008

Luxe hotel, mooie ligging!

Yvon
21-9-2008

Dit is het mooiste hotel van de gehele rondreis. De ligging is prima. Het hotel ligt in het toeristische gedeelte van Agadir. Aan de overkant zijn winkeltjes. Het eten was redelijk. Mooi zwembad en een tennisbaan. Redelijk dichtbij het strand.

Goed Hotel

Connie
7-9-2008

Ben gisteren terug gekomen van een vakantie in Marokko. Laatste 3 dagen doorgebracht in Tivoli. Hotel was prima, niets op aan de merken.

Agadir was leuk voor 3 dagen, is niets bijzonders.

Al met al een prima vakantie gehad.

Rondreis Marokko 2008

Carina
19-8-2008

Het laatste hotel van onze rondreis. We hadden in Nederland al hotel Tivoli als verlenging opgegeven. We hadden zon, zee en strand in gedachten. Maar we hebben het nog nooit zo koud gehad op vakantie! Van de 5 dagen hebben we 1 dag zon gehad. En dat was zelfs pas op de dag van vertrek!

Onze kamer bevond zich in de kelder. Het was er vochtig, klam en koud. We hebben zelfs gevraagd of de verwarming aan mocht! Die werkte echter niet. Dus 4 nachten koukleumen.

Mijn vriend heeft zelfs een uur opgesloten gezeten op de badkamer omdat het slot dolgedraaid was en niet meer open ging. Hij had de deur op slot gedaan omdat de kamermeisjes de gewoonte hebben om zonder kloppen de kamer op te stormen om handdoeken en wcpapier te vervangen... Uiteindelijk heeft mijn vriend met een scheermesje (van zijn scheerapparaat dat hij hiervoor moest slopen) het slot opengekregen. Hij heeft geroepen en lawaai gemaakt, maar daar werd niet op gereageerd. Kortom: een hotel waar we zeker NIET naar teruggaan.

gezellig hotel

Klasien Bos
28-7-2008

in juni 2008 hier geweest met mn vriendin. wel veel trappen lopen, mensen die slecht ter been zijn niet ideaal. wij vonden het eten lekker en afwisselnd, maar ja ik ben katwijkse trien. 's-avonds niet veel gezelligheid

wij waren hier in november 2007, was een top vakantie alleen helaas op de 2e dag mijn knie gebroken op een foute helling voor het restaurant door de regen, verder ben ik hier al diverse malen geweest en ben altijd zeer te vreden, zeker een aanrader!

Jammer dat er niet meer positieve reacties zijn,wij hebben het altijd naar onze zin gehad, en gaan zeker weer terug naar Tivoli!

Zeer wisselend hotel

Buijs
24-3-2008

Zeer wisselend hotel. Bij aankomst waren er juist groepswisselingen. Hier was het personeel duidelijk niet op ingespeeld. Erg druk, te weinig bestek, slecht eten e.d. Later toen het wat rustiger was viek hwet wel mee. Kamers en sanitair zijn wel aan onderhoud/vervanging toe. Agadir is niet veel aan. Geen verschil mei Benidorm/Salou enz.
2007

Weekje herfstvakantie met hele familie

Matthes
29-10-2007

Weekje herfstvakantie met hele familie. Wat huiverig door slechte beoordelingen. Wij zijn echter positief gestemd. Prima hotel, vriendelijke mensen, ruime verzorgde kamers, smakelijk gevarieerd eten.Zowel de volwassenen als de kinderen hadden het naar hun zin. Aanrader is een bezoek aan Tarroudant!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tivoli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Tivoli scoort een 6.95 uit 10 op basis van 79 reviews.