Hotel Le Tivoli

73 reviews over Hotel Le Tivoli in het Nederlands

Matig

Ineke & Peter
31-7-2010

Bezocht als laatste hotel van een rondreis. Kregen kamer met lekkend toilet en onze zoon en zijn vriendin een kamer met een bed zonder lattenbodem en niet schoongemaakt. Uiteindelijk na diverse keren klagen en ruim een uur verder, andere kamers in een ander deel van het complex gekregen, waar de dode kakkerlakken nog op de gang lagen. Sanitair dringend aan vervanging toe (lekkende kranen, douchekop en schimmel in het douchegordijn). Lakens en dekens op het bed voelden vochtig aan en de handdoeken waren niet schoon.

Hotelaccomodatie is goed

Bep Reinders
23-2-2010

Hotelaccomodatie is goed de kamers zijn ruim en schoon,het personeel is zoveel vriendelijker nadat je ze een ruime fooi hebt gegeven.Het eten is gevarieerd,maar meestal koud, wat niet erg lekker is.We hebben heel slecht weer gehad,en het water liep onze slaapkamer in,maar dat werd mooi opgelost door de kamermeisjes.

aanrader

m.king
25-10-2009

goed hotel,goed eten met een behoorlijke variatie,je moet wel goed terbeen zijn,veel trappen, vriendelijk personeel,mooie tuin.

D-reizen

Leuk voor een paar dagen

Rob van den Akker
2-10-2009

Hotel Tivoli was ons laatste hotel van een rondreis van 12 dagen (inclusief 2 dagen verlenging). Leuk hotel, inderdaad veel trappen. Ontbijt was standaard, niets bijzonders maar zeker niet verkeerd. Avondeten hebben we genuttigd in de restaurantjes aan de boulevard. Na een vermoeiende rondreis lekker een paar dagen bijkomen bij het zwembad. Qua cultuur stelt Agadir niets voor, maar na 15 kasbahs en 20 minaretten heb je dat ook wel gezien. Lekker einde van onze huwelijksreis, beetje shoppen in de stad en relaxen. Agadir is zeker aan te raden als afsluiting van een culturele rondreis door Marokko. Echter, ik zou er niet 7 dagen willen bivakkeren.

Op het eten na, top !!

Martijn
12-9-2009

Hotel heeft mooie schone kamers, lekker zwembad en zeer vriendelijk personeel. Alleen het eten is niet erg goed!! Elke dag bijna hetzelfde en over smaak valt natuurlijk te twisten maar ik geef het een onvoldoende. Ontbijt zeer magertjes in aanbod. Goede restaurants zijn er wel in de buurt.

Agadir heeft een mooi strand maar voor de rest is er niet veel te doen. Dit kan natuurlijk ook komen doordat ik er tijdens de Ramadan was. Verder zijn er wel goede excursies naar het binnenland van Marokko en die zijn harstikke leuk !

Leuke vakantie !

Onvriendelijk en eentonig

Bea
31-8-2009

Ik ben er samen met een vriendin geweest en we waren teleurgesteld!Hotel heeft te veel trappen,eten was elke dag hetzelfde,ontbijt was ook hetzelfde en brood was te hard!

Personeel heel onvriendelijk tijdens het eten.Bij het avondeten was het chaotisch!!Zeker geen aanrader!

Zeer ondermaats

Daan
2-8-2009

Hotel Tivoli was ons laatste hotel en daarmee een jammerlijke afsluiting van een verder geslaagde rondreis door Marokko. De al opgevoerde kwalificaties t.a.v. het restaurant ('vreetschuur') was tijdens ons korte verblijf zeer herkenbaar en we waren dan ook blij dat we onze verlenging in een ander hotel hadden geboekt. De netheid van de onze kamer was vrij dramatisch door het kapotte en slecht gereinigde sanitair, smerige beddengoed en de aanwezigheid van vele mieren...

Massa hotel

Th.C.van Zoest
13-7-2009

Massa hotel.

Groot zwembad.

Restaurant: een echte vreet schuur met onvriendelijke medewerkers.

Dit is een echt massa hotel met slechte service! Ligging ongeveer 2 km van het strand. Slecht restaurant. Hier 1 dag geweest als onderdeel van een rondreis maar dat was zeker de laatste keer!!

2008

Luxe hotel, mooie ligging!

Yvon
21-9-2008

Dit is het mooiste hotel van de gehele rondreis. De ligging is prima. Het hotel ligt in het toeristische gedeelte van Agadir. Aan de overkant zijn winkeltjes. Het eten was redelijk. Mooi zwembad en een tennisbaan. Redelijk dichtbij het strand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.