Hotel Le Tivoli

73 reviews over Hotel Le Tivoli in het Nederlands

Goed!

Linda & Laura
19-7-2016

Ik ben net terug van dit hotel met mijn zus. Het is een goed hotel met gezellig personeel. We vinden het een 3 sterren hotel en geen 4 sterren. Tja dit is mijn mening. Eten en is goed en divers volgens het concept. Het concept is niet dat wij van Turkije en Griekenland kennen maar is niet slecht. Het is 3x eten en drankjes hele dag. Maar er zijn geen a la carte enzo in het all inclusive concept. De kamer was een standaardkamer met tv, balkon en badkamer. Geen internet in de kamer. Voor de rest is het een netjes hotel zonder hygienische of service problemen. Ze doen hun best hebben we ervaren.

Goedkoop en goed.... Lekker all inclusive

Fam. Verstegen
18-7-2016

Veel overwogen over onze vakantieadres dit jaar. De mogelijkheden waren beperkt in verband met last minutes. Met veel twijfels hebben we Marokko geboekt. Het was eerste keer naar Marokko. Uiteindelijk hebben we het geboekt. Eerste probleem hebben al bij de check-in meegemaakt. We hadden een familiekamer geboekt maar wegens bezetting en drukte konden ze ons geen familiekamer geven. We hebben geveel hierover gepraat maar zijn niet erin geslagen om het geregeld te krijgen. Volgende dag hebben ze ons 2 kamers tegenover elkaar gegeven. Ze hebben het geprobeerd iet te doen om ons tevreden te stellen. Als excuus hebben ze wijntje en fruitmandje op de kamers gezet. Was niet nodig maar ja niet slecht om te krijgen. 2e dag begon onze vakantie nadat alles was geregeld. Het zwembad is groot genoeg in de tuin. De tuin was netjes en goed onderhouden. Ze hebben en all inclusive bar aan het zwembad waar je drankjes kunt krijgen. Kwaliteit van de drankjes behalve mintthee was goed. Marokkaanse mintthee was te zoet voor ons en gewone black tea hadden ze niet. Eten in het hotel is goed geregeld. Behalve lange rijen in bij de buffet zijn er geen andere punten. Het eten smaak goed en je kon altijd iets vinden om te eten. De mensen van animatie maken je vakantie in dit hotel leuker. Ze houden je hele dag lang bezig. We hebben leuke tijden met ze gehad.

Een vakantie met veel twijfels is alsnog goed en gezellig verlopen. Openbaarstrand, animatie en all inclusive heeft de vakantie van ons gered. We denken later het weer naar Marokko te gaan als we iets leuks kunnen vinden.

aanrader...

Laura Doeswijck
18-7-2016

We houden van wat kleinre hotels. Niet te groot dus. Tivoli Hotel was een van zo'n hotels. Daarom hebben we dit hotel gekozen. Natuurlijk speelde prijs ook een rol bij. De kamers zijn top. Deze bevinden zich op 4 vershillende gebouwen. We hadden een kamer aan de voorzijde met zwembad- en zeezicht. Nadeel van het hotel was de afstand van receptie naar je kamer. Je moet steeds heen en weer lopen. Het restaurant ligt bij het zwembad. Handig dus... Drankjes waren ook goed geregeld. Frisdankjes waren zoals we ze kennen. Bier testte goed :) en de rest hebben we niet geproefd.

Gezellig en vriendelijk

Sara & Maarten
17-7-2016

We zijn net terug vanuit Agadir. Het was een geweldige vakantie in Marokko. Het is een super mooi hotel in Agadir. Mensen zijn vriendelijk en doen goed werk. De manager komt uit Spanje en stuurt het hotel goed aan. Ze zijn ook bezig met het vernieuwen van het hotel. Onze kamer vas vernieuwd bijvoorbeeld. Het zwembad is mooi en schoon. Je kunt heerlijk tijd doorbrengen aan het zwembad. We zijn 2 keer naar het strand geweest. Ze hebben een stukje strand op het openbaar strand waar je je heerlijk kunt vermaken. De zeewater is beetje wild maar het strand is een mooie zandstrand.

mooi hotel

Beja
17-7-2016

Het is afhankelijk van wat je van een vakantie verwacht. Dit hotel is geen lux hotel met glijbaan, a la carte restaurant etc. Maar het is een prijsvriendelijk hotel met allew wat je nodig hebt. Zwembad is groot, genoeg ligstoelen en parasol, all inclusive bar aan het strand, restaurant etc aanwezig. Eten is niet slecht. Ontbijt is standaard maar lunch en dinner is uitgebreid buffet. De animatieteam is heel goed. Ze spreken goed Engels en hebben hele dag shows. De kamer was groot genoeg voor 2 personen. We zaten in blok B en hadden ook een balkon met zitjes aan de zwembadzijde.

Vriendelijk, Goed & Goedkoop

Willem - Ritske
16-7-2016

Je kunt discusses hebben of het een 3 of een 4-sterren hotel is maar het is gewoon een goed hotel. Wij vinden de prijs/kwaliteitverhouding en service alle belangrijkste in het hotel. Eten was goed, kamers waren schoon, personeel was vriendelijk, Je krijgt terug wat je betaald. We hadden liever een hotel aan het strand maar kon niets vinden binnen ons budget. Daarom hebben we voor dit hotel gekozen.

Niets verkeerd

Yesim Guneli
14-7-2016

In dit hotel een weekje gezeten via een gewonnen veiling. Behalve de vlucht alles was goed geregeld. Ze hebben ons niet verteld dat de vlucht via Marrakech was. Maar verder was alles goed geregeld. Geen problemen met transfer en check-in gehad. We hadden een superiorkamer. Wat het verschil tussen een superiorkamer en een standaardkamer is, geen idee. Maar we hadden een kamer op de 2e verdieping met ruime badkamer. Ze hadden geen Nederlandse zender. Wellicht hebben ze weinig Nederlanders en dit is de reden. Internet is alleen maar in de receptie aanwezig. We hadden een kleine stabalkon met uitzicht op het zwembad. Restaurant is niet altijd geopend. Het wordt tijdens de maaltijden geopend. De drankjes was inbegrepen in het concept. Maar je hebt niets als je naar het strand gaat. Daar moet je gewoon betalen. Als we een cijfer moeten geven, dan wort het een 8 maar we geven 9 omdat het zo goedkoop was. Voor wat wij betaald hebben, kun je maar een avondje uit eten in Nederland. Tenzij je broodje shoarma neemt.

Goede Prijs/kwaliteitverhouding

Igor
14-7-2016

Geen luxe accommodatie. Maar goede prijs/kwaliteitverhouding. De all inclusive concept is niet slecht. Het is geldig tot 23:00. Kamers zijn schoon en vernieuwd. Alleen neem geen kamer op de begane grond wegens muggen. Eten in het hotel is niet slecht. Onbijt is matig maar lunch en diner was goed geregeld. Er waren te veel locale mensen met veel kinderen. Ligging van het hotel is goed. Het zit vlakbij het strand en centrum.

Ideaal all in hotel in Agadir

Simcha
13-7-2016

Gelegen vlakbij het centrum, aan de rand van het strand. Er is een groot zwembad met poolbar. Het eten is smaakvol en divers. Het is een all inclusief hotel met goed service. De animatieteam is geweldig. Elke dag heb je action aan het zwembad. De tuin is mooi en groot. De kamer was groter dan we verwacht hadden. Het is gedeeltelijk gerenoveerd. Ze waren nog bezig toen we daar waren. Het personeel is heel goed en gedisciplineerd. Vooral de receptie mensen zijn super vriendelijk. We raden aan dit hotel in Marokko.

Vriendelijke accommodaite

Hanneke
12-7-2016

Het complex is gunstig gelegen. Het is paar minuten lopen naar het strand maar zeker niet afgelegen. Je kunt ook makkelijk het centrum van Agadir bereiken. De kamers zijn onlangs verniewd. Sommige hebben een balkon of een terras. We hadden een kamer op de begane grond met terras. Het is een all inclusive hotel inclusief drankjes. Handig als je met de hele familie gaat. Het eten en de animatieteam maken het verschil in dit hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.