Hotel Le Tivoli

70 reviews over Hotel Le Tivoli in het Nederlands

Gezellig en vriendelijk

Sara & Maarten
17-7-2016

We zijn net terug vanuit Agadir. Het was een geweldige vakantie in Marokko. Het is een super mooi hotel in Agadir. Mensen zijn vriendelijk en doen goed werk. De manager komt uit Spanje en stuurt het hotel goed aan. Ze zijn ook bezig met het vernieuwen van het hotel. Onze kamer vas vernieuwd bijvoorbeeld. Het zwembad is mooi en schoon. Je kunt heerlijk tijd doorbrengen aan het zwembad. We zijn 2 keer naar het strand geweest. Ze hebben een stukje strand op het openbaar strand waar je je heerlijk kunt vermaken. De zeewater is beetje wild maar het strand is een mooie zandstrand.

mooi hotel

Beja
17-7-2016

Het is afhankelijk van wat je van een vakantie verwacht. Dit hotel is geen lux hotel met glijbaan, a la carte restaurant etc. Maar het is een prijsvriendelijk hotel met allew wat je nodig hebt. Zwembad is groot, genoeg ligstoelen en parasol, all inclusive bar aan het strand, restaurant etc aanwezig. Eten is niet slecht. Ontbijt is standaard maar lunch en dinner is uitgebreid buffet. De animatieteam is heel goed. Ze spreken goed Engels en hebben hele dag shows. De kamer was groot genoeg voor 2 personen. We zaten in blok B en hadden ook een balkon met zitjes aan de zwembadzijde.

Vriendelijk, Goed & Goedkoop

Willem - Ritske
16-7-2016

Je kunt discusses hebben of het een 3 of een 4-sterren hotel is maar het is gewoon een goed hotel. Wij vinden de prijs/kwaliteitverhouding en service alle belangrijkste in het hotel. Eten was goed, kamers waren schoon, personeel was vriendelijk, Je krijgt terug wat je betaald. We hadden liever een hotel aan het strand maar kon niets vinden binnen ons budget. Daarom hebben we voor dit hotel gekozen.

Niets verkeerd

Yesim Guneli
14-7-2016

In dit hotel een weekje gezeten via een gewonnen veiling. Behalve de vlucht alles was goed geregeld. Ze hebben ons niet verteld dat de vlucht via Marrakech was. Maar verder was alles goed geregeld. Geen problemen met transfer en check-in gehad. We hadden een superiorkamer. Wat het verschil tussen een superiorkamer en een standaardkamer is, geen idee. Maar we hadden een kamer op de 2e verdieping met ruime badkamer. Ze hadden geen Nederlandse zender. Wellicht hebben ze weinig Nederlanders en dit is de reden. Internet is alleen maar in de receptie aanwezig. We hadden een kleine stabalkon met uitzicht op het zwembad. Restaurant is niet altijd geopend. Het wordt tijdens de maaltijden geopend. De drankjes was inbegrepen in het concept. Maar je hebt niets als je naar het strand gaat. Daar moet je gewoon betalen. Als we een cijfer moeten geven, dan wort het een 8 maar we geven 9 omdat het zo goedkoop was. Voor wat wij betaald hebben, kun je maar een avondje uit eten in Nederland. Tenzij je broodje shoarma neemt.

Goede Prijs/kwaliteitverhouding

Igor
14-7-2016

Geen luxe accommodatie. Maar goede prijs/kwaliteitverhouding. De all inclusive concept is niet slecht. Het is geldig tot 23:00. Kamers zijn schoon en vernieuwd. Alleen neem geen kamer op de begane grond wegens muggen. Eten in het hotel is niet slecht. Onbijt is matig maar lunch en diner was goed geregeld. Er waren te veel locale mensen met veel kinderen. Ligging van het hotel is goed. Het zit vlakbij het strand en centrum.

Ideaal all in hotel in Agadir

Simcha
13-7-2016

Gelegen vlakbij het centrum, aan de rand van het strand. Er is een groot zwembad met poolbar. Het eten is smaakvol en divers. Het is een all inclusief hotel met goed service. De animatieteam is geweldig. Elke dag heb je action aan het zwembad. De tuin is mooi en groot. De kamer was groter dan we verwacht hadden. Het is gedeeltelijk gerenoveerd. Ze waren nog bezig toen we daar waren. Het personeel is heel goed en gedisciplineerd. Vooral de receptie mensen zijn super vriendelijk. We raden aan dit hotel in Marokko.

Vriendelijke accommodaite

Hanneke
12-7-2016

Het complex is gunstig gelegen. Het is paar minuten lopen naar het strand maar zeker niet afgelegen. Je kunt ook makkelijk het centrum van Agadir bereiken. De kamers zijn onlangs verniewd. Sommige hebben een balkon of een terras. We hadden een kamer op de begane grond met terras. Het is een all inclusive hotel inclusief drankjes. Handig als je met de hele familie gaat. Het eten en de animatieteam maken het verschil in dit hotel.

Perfect

Cristina
12-7-2016

Een weekje in Tivoli Hotel in Agadir verbleven met 2 kleine kinderen. Het behoort tot de spaanse hotelketen Blue Sea sindskort. Het personeel is heel vriendelijk. Het ligt vlakbij het openbaar strand in Agadir. De kamers was groot genoeg. Schoonmaak en handdoek verwisselen is dagelijks. Dat is een voordeel. Het restaurant is in de tuin en de maaltijden worden hier geserveerd. Het eten is internationaal en divers. Het zwmembad is groot en zonneterras is ruim. De animtieteam is fantastisch. We hebben ons goed vermaakt.

prima

angela
9-5-2016

Hotel heeft een goede ligging. Personeel is merendeels vriendelijk vooral jongen bij het zwembad. Het eten is heel lekker en er is variatie genoeg. Let wel op dat als je halfpension hebt dat je dan drinken apart af moet rekenen. Hotel is redelijk schoon. Het is zeker geen 4 sterren waard in westerse begrippen maar voor een Afrikaans land moet je niet te veel verwachten. Je kan makkelijk excursies boeken vanaf hier. Je bent stukken goedkoper uit als je je excursies niet in het hotel boekt maar naast het hotel heb je lokale reisorganisaties. Scheelt half van de prijs. Taxi vanaf of naar vliegveld kost 220dhr. Onderhandel. Ik ben voor de heenreis 150 en terug 170dhr kwijt. Altijd afdingen. Er is om de hoek een wisselkantoor. Krijg je meer voor je euro's dan als je in het hotel wisselt. Er zijn genoeg parasols en ligbedden bij het zwembad. Er was een goede sfeer bij het zwembad. De bedden zijn ook groot en breed. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

zeker geen 4 ster waard

els
15-2-2016

de ligging was zeer goed

het hotel viel mee , het eten voor een all-in vond ik maar niks dagelijks hetzelfde best dat er lekkere pizza en pasta was , drank in restaurant bij eten uit bekertjes....zoiets kan toch niet vind ik , s'morgens niks van kaas en vlees , ligbedden aan zwembad zeer vuil , alle gerechten met de zelfde bestekken eten nooit werd die vervangen door nieuwe , zeker geen 4 ster waard , bij vertrek s'morgens om 6u50 was er geen mogelijkheid tot ontbijt na aandringen door vele belgen naar de grote chef toe dan toch aan ontbijt geraakt zoiets zou niet mogen gebeuren daarvoor betaal je toch een all-in

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.