Hotel Le Tivoli

67 reviews over Hotel Le Tivoli in het Nederlands

Niets verkeerd

Yesim Guneli
14-7-2016

In dit hotel een weekje gezeten via een gewonnen veiling. Behalve de vlucht alles was goed geregeld. Ze hebben ons niet verteld dat de vlucht via Marrakech was. Maar verder was alles goed geregeld. Geen problemen met transfer en check-in gehad. We hadden een superiorkamer. Wat het verschil tussen een superiorkamer en een standaardkamer is, geen idee. Maar we hadden een kamer op de 2e verdieping met ruime badkamer. Ze hadden geen Nederlandse zender. Wellicht hebben ze weinig Nederlanders en dit is de reden. Internet is alleen maar in de receptie aanwezig. We hadden een kleine stabalkon met uitzicht op het zwembad. Restaurant is niet altijd geopend. Het wordt tijdens de maaltijden geopend. De drankjes was inbegrepen in het concept. Maar je hebt niets als je naar het strand gaat. Daar moet je gewoon betalen. Als we een cijfer moeten geven, dan wort het een 8 maar we geven 9 omdat het zo goedkoop was. Voor wat wij betaald hebben, kun je maar een avondje uit eten in Nederland. Tenzij je broodje shoarma neemt.

Goede Prijs/kwaliteitverhouding

Igor
14-7-2016

Geen luxe accommodatie. Maar goede prijs/kwaliteitverhouding. De all inclusive concept is niet slecht. Het is geldig tot 23:00. Kamers zijn schoon en vernieuwd. Alleen neem geen kamer op de begane grond wegens muggen. Eten in het hotel is niet slecht. Onbijt is matig maar lunch en diner was goed geregeld. Er waren te veel locale mensen met veel kinderen. Ligging van het hotel is goed. Het zit vlakbij het strand en centrum.

Ideaal all in hotel in Agadir

Simcha
13-7-2016

Gelegen vlakbij het centrum, aan de rand van het strand. Er is een groot zwembad met poolbar. Het eten is smaakvol en divers. Het is een all inclusief hotel met goed service. De animatieteam is geweldig. Elke dag heb je action aan het zwembad. De tuin is mooi en groot. De kamer was groter dan we verwacht hadden. Het is gedeeltelijk gerenoveerd. Ze waren nog bezig toen we daar waren. Het personeel is heel goed en gedisciplineerd. Vooral de receptie mensen zijn super vriendelijk. We raden aan dit hotel in Marokko.

Vriendelijke accommodaite

Hanneke
12-7-2016

Het complex is gunstig gelegen. Het is paar minuten lopen naar het strand maar zeker niet afgelegen. Je kunt ook makkelijk het centrum van Agadir bereiken. De kamers zijn onlangs verniewd. Sommige hebben een balkon of een terras. We hadden een kamer op de begane grond met terras. Het is een all inclusive hotel inclusief drankjes. Handig als je met de hele familie gaat. Het eten en de animatieteam maken het verschil in dit hotel.

Perfect

Cristina
12-7-2016

Een weekje in Tivoli Hotel in Agadir verbleven met 2 kleine kinderen. Het behoort tot de spaanse hotelketen Blue Sea sindskort. Het personeel is heel vriendelijk. Het ligt vlakbij het openbaar strand in Agadir. De kamers was groot genoeg. Schoonmaak en handdoek verwisselen is dagelijks. Dat is een voordeel. Het restaurant is in de tuin en de maaltijden worden hier geserveerd. Het eten is internationaal en divers. Het zwmembad is groot en zonneterras is ruim. De animtieteam is fantastisch. We hebben ons goed vermaakt.

prima

angela
9-5-2016

Hotel heeft een goede ligging. Personeel is merendeels vriendelijk vooral jongen bij het zwembad. Het eten is heel lekker en er is variatie genoeg. Let wel op dat als je halfpension hebt dat je dan drinken apart af moet rekenen. Hotel is redelijk schoon. Het is zeker geen 4 sterren waard in westerse begrippen maar voor een Afrikaans land moet je niet te veel verwachten. Je kan makkelijk excursies boeken vanaf hier. Je bent stukken goedkoper uit als je je excursies niet in het hotel boekt maar naast het hotel heb je lokale reisorganisaties. Scheelt half van de prijs. Taxi vanaf of naar vliegveld kost 220dhr. Onderhandel. Ik ben voor de heenreis 150 en terug 170dhr kwijt. Altijd afdingen. Er is om de hoek een wisselkantoor. Krijg je meer voor je euro's dan als je in het hotel wisselt. Er zijn genoeg parasols en ligbedden bij het zwembad. Er was een goede sfeer bij het zwembad. De bedden zijn ook groot en breed. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

zeker geen 4 ster waard

els
15-2-2016

de ligging was zeer goed

het hotel viel mee , het eten voor een all-in vond ik maar niks dagelijks hetzelfde best dat er lekkere pizza en pasta was , drank in restaurant bij eten uit bekertjes....zoiets kan toch niet vind ik , s'morgens niks van kaas en vlees , ligbedden aan zwembad zeer vuil , alle gerechten met de zelfde bestekken eten nooit werd die vervangen door nieuwe , zeker geen 4 ster waard , bij vertrek s'morgens om 6u50 was er geen mogelijkheid tot ontbijt na aandringen door vele belgen naar de grote chef toe dan toch aan ontbijt geraakt zoiets zou niet mogen gebeuren daarvoor betaal je toch een all-in

Redelijk/zwak hotel

Laila
11-8-2015

Net een week all in achter de rug met ons 7. Kamers waren redelijk wel heel net. Pluim voor de kamermzisjes. Badkamer is wel aan vernieuwing of tenminste onderhoud toe. Restaurant redelijk, genoeg variatie. Heel jammer dat we voor zoveel geld soms 10 minuten lang moesten wachten voor onze tafel ingedekt werd terwijl we er bij stonden te wachten en obers naar ons keken. Deze waren NIET vriendelijk en het leek of ze hun job tegen hun zin deden. Ook drinken uit een plastieken beker voor all inclusive is not done !! Soms werden onze borden weg genomen terwijl we zaten eten of werd er letterlijk tegen ons gezegd dat er niet getreuzeld moest worden aan tafel . Zwembad redelijk . Animatie team deden hun best en pooljongens deden hun job. Zeker geen 4* waard en dus ook niet het groot bedrag we hier aan hebben uitgegeven. Zou ik terug komen ?? Voor de nette kamers en zeer vriendelijke receptie wel. Voor de rest niet. Ps touroperator medewerker heeft ons goed geholpen met alles.

Geloof de recensies! Niet boeken!

Esmée
9-10-2014

Wat een verschrikkelijk hotel was dit! WIj hebben een ongelofelijk mooie reis door Marokko gemaakt, maar het hotel was echt het tegenovergestelde. Vergaande glorie. Zeer onvriendelijk personeel, echt heel onvriendelijk. Ze spreken nauwelijks engels. We vroegen s ochtends in het engels om een fles water, maar hij gaf ons bier, want hij snapte ons niet... Daarna werd hij boos, omdat hij zei water is pas vanaf de middag verkrijgbaar, maar als je op een trip gaat heb je daar niets aan.

WIFI doet het alleen als er 20 mensen op zitten daarna is het vol.

Het eten was echt heel vies. Wij zaten er 15 dagen, 15 dagen rijst is geen aanrader. Noodgedwongen bij het restaurant op de hoek moeten eten.

WIj namen de recencies met een korreltje zout en hebben toch geboekt, maar als ik u was zou ik dit Niet Boeken!

Hotel is in korte tijd verslechtert!

Familie Van Haren.
17-4-2014

Ligging van het hotel was goed, dichtbij het strand, toeristische gelegen. redelijke bedden, muffige geur aanwezig. Badkamer is dramatische valt te amper te douchen. Het personeel en schoonmaaksters waren vriendelijk. Het eten is was zeer schaars, en er zat geen smaak aan de eten. Het ontbijt idem. Was ook zeer weinig. Al met al dit was de laatste keer voor ons dat wij dit hotel boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tivoli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Tivoli scoort een 6.95 uit 10 op basis van 79 reviews.