Hotel Le Tivoli

70 reviews over Hotel Le Tivoli in het Nederlands

Verschrikkelijk

Kim
19-1-2017

Vieste hotel waar we ooit zijn geweest. Slecht eten elke dag hetzelfde en alles wat warm moest zijn was koud. Weinig keuze en ook erg vies in het restaurant. De kamer was mooi maar ook vies. Overal lagen zwarte haren en dekbedden zaten vlekken op. Personeel van de receptie zeer arrogant. Vragen stellen kan je beter niet doen. Animatie was er wel maar heel minimaal. De ligging was wel erg mooi en veel te doen in de omgeving. Voor vrouwen in de avond alleen is het niet veilig

gewoon niet boeken

caroline
11-1-2017

hotel is in handen van de bank ,er is geen geld meer voor drank of eten bestek of glazen. het was in een woord schandalig vies en smerig. wij hebben de ergste vakantie van ons leven mee gemaakt. uiteindelijk veranderd van hotel .ook werd op 1/01/2017 Het personeel vervangen door studentjes!!

Hotel valt tegen

anoniem
7-12-2016

Wij zijn in november 2016 naar dit hotel gegaan (elf dagen voor 450 euro pp.) Het hotel vonden wij erg matig/slecht. Wij hadden een gerenoveerde kamer met verouderde inrichting. De (nieuwe) badkamer was erg beschimmeld en na het douche kon je dit ook ruiken (door slechte ventilatie). De bedden waren ingezakt maar hier konden we gelukkig toch goed op slapen. Verder zijn de kamers erg groot. Alle bedden bij het zwembad waren ingezakt en van slechte kwaliteit.

Er was een barretje waar drinken gehaald kon worden in mini plastic bekers. Dus ook bier, wijn koffie en fris. Er zijn geen light dranken aanwezig. Bij de receptie was ook een bar maar hier moet je betalen voor een GLAS drinken of het moest buiten regenen. Als ontbijt heb ik bijna iedere dag Marokkaans brood (vaak taai), croissantjes (altijd taai en oud) en stokbrood op. Het beleg bestond voornamelijk uit groenten, jam en 1 soort kaas. Eitjes werden niet vers gebakken. Verders was er ook nog Engels ontbijt. Het middag en avond eten was grotendeels koud ipv warm, weinig gevarieerd en smiddags geen broodbeleg. Wel werd iedere dag werd er pizza gebakken maar na 6 dagen had je er ook wel genoeg van. Diverse gasten hadden maagproblemen (vermoedelijk van het koude eten). Wij zijn 4x gaan uit eten omdat we na 3 dagen er al genoeg van hadden. De animatie was erg goed !! Ze hebben ons 11 dagen goed vermaakt. Overdag waren er veel spellen en s avonds was er thema avond. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Op het strand (ingezakte) bedjes van het hotel.

Agadir is een leuke stad en de mensen zijn erg vriendelijk !!

Het hotel raden wij niet aan al hebben wij er niet veel voor betaald.

Het was fantastisch.

anoniem
20-11-2016

Leuk animatie team. Vriendelijk personeel. Goed eten. Goede bedden. Gezelligheid alom. Goede sfeer. Overzichtelijk hotel.

Leuk Hotel

Bern
10-9-2016

Een van de leukste hotel in Agadir met all inclusive. De tuin van het hotel is leuk om je dag door te brengen. Het zwembad is groot genoeg om even bij te komen. De kamers is netjes, het is wel eenvoudig maar ook netjes en schoon. De animatie was goed, je vermaak je met hun shows en spelletjes. We kunnen zeggen dat het een hele leuke vakantie was voor wat wij betaald hebben.

Vriendelijk

Yassin
3-8-2016

Een hotel aan de rand van het centrum. Openbaar strand is op loop afstand. Het is een compact complex met een zwembad in het midden. Bediening, schoonmaak en eten is volgens een 3 sterren hotel. Het behoort tot een keten met motto "vakantie voor weinig geld". Dat vertelde ons de reisgids. Inderdaad was het geen paradijs maar een goed hotel voor weinig geld. Kamer was schoon, enkel de bediening van airco werkte niet. Eerlijk is eerlijk hadden ze meteen gefixed. Het weer was te warm voor ons. Wellicht is het beter om in het najaar of in de winter naar Marokko te gaan.

Goed geregel

Lian - Peet
1-8-2016

Hotel is goed gelegen in Agadir. Je kunt lopend het strand en centrum bereiken. Het zwembad bevindt zich in de tuin. Er is een poolbar aanwezig. Ik raad je aan om all inclusive bij te boeken. Alhoewel je weinig consumeert, bespaar je aanzienlijk geld. Eten wordt 3x in het restaurant bij het zwembad geserveerd. De animatieteam is goed. Alle vijf doen goed werk. Ze hebben diverse activiteiten voor iedereen. Waterpolo en dart was populaire spellen voor iedereen. Er zijn kamers in verschillende gebouwen. Geen idee of alle kamers dezelfde zijn maar onze kamer was goed schoon en samengesteld. Je hebt bijna alle zenders behalve Nederlandse zenders. Verder was de kamer prima.

Goed!

Linda & Laura
19-7-2016

Ik ben net terug van dit hotel met mijn zus. Het is een goed hotel met gezellig personeel. We vinden het een 3 sterren hotel en geen 4 sterren. Tja dit is mijn mening. Eten en is goed en divers volgens het concept. Het concept is niet dat wij van Turkije en Griekenland kennen maar is niet slecht. Het is 3x eten en drankjes hele dag. Maar er zijn geen a la carte enzo in het all inclusive concept. De kamer was een standaardkamer met tv, balkon en badkamer. Geen internet in de kamer. Voor de rest is het een netjes hotel zonder hygienische of service problemen. Ze doen hun best hebben we ervaren.

Goedkoop en goed.... Lekker all inclusive

Fam. Verstegen
18-7-2016

Veel overwogen over onze vakantieadres dit jaar. De mogelijkheden waren beperkt in verband met last minutes. Met veel twijfels hebben we Marokko geboekt. Het was eerste keer naar Marokko. Uiteindelijk hebben we het geboekt. Eerste probleem hebben al bij de check-in meegemaakt. We hadden een familiekamer geboekt maar wegens bezetting en drukte konden ze ons geen familiekamer geven. We hebben geveel hierover gepraat maar zijn niet erin geslagen om het geregeld te krijgen. Volgende dag hebben ze ons 2 kamers tegenover elkaar gegeven. Ze hebben het geprobeerd iet te doen om ons tevreden te stellen. Als excuus hebben ze wijntje en fruitmandje op de kamers gezet. Was niet nodig maar ja niet slecht om te krijgen. 2e dag begon onze vakantie nadat alles was geregeld. Het zwembad is groot genoeg in de tuin. De tuin was netjes en goed onderhouden. Ze hebben en all inclusive bar aan het zwembad waar je drankjes kunt krijgen. Kwaliteit van de drankjes behalve mintthee was goed. Marokkaanse mintthee was te zoet voor ons en gewone black tea hadden ze niet. Eten in het hotel is goed geregeld. Behalve lange rijen in bij de buffet zijn er geen andere punten. Het eten smaak goed en je kon altijd iets vinden om te eten. De mensen van animatie maken je vakantie in dit hotel leuker. Ze houden je hele dag lang bezig. We hebben leuke tijden met ze gehad.

Een vakantie met veel twijfels is alsnog goed en gezellig verlopen. Openbaarstrand, animatie en all inclusive heeft de vakantie van ons gered. We denken later het weer naar Marokko te gaan als we iets leuks kunnen vinden.

aanrader...

Laura Doeswijck
18-7-2016

We houden van wat kleinre hotels. Niet te groot dus. Tivoli Hotel was een van zo'n hotels. Daarom hebben we dit hotel gekozen. Natuurlijk speelde prijs ook een rol bij. De kamers zijn top. Deze bevinden zich op 4 vershillende gebouwen. We hadden een kamer aan de voorzijde met zwembad- en zeezicht. Nadeel van het hotel was de afstand van receptie naar je kamer. Je moet steeds heen en weer lopen. Het restaurant ligt bij het zwembad. Handig dus... Drankjes waren ook goed geregeld. Frisdankjes waren zoals we ze kennen. Bier testte goed :) en de rest hebben we niet geproefd.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.