Hotel is overgenomen en je ziet het verbeteren

Review geschreven door Nathalie Van den Bossche

Hotel is overgenomen en je ziet het verbeteren

Nathalie Van den Bossche
22-9-2017

Ligging: hotel is prachtig gelegen dichtbij het strand en dijk,de souk, de Jardin, het vogelpark,...

Service: vriendelijk personeel

Prijs/kwaliteit: we hebben totaal niet veel geld betaald en hadden zeker een aangenaam verblijf. Het is geen grote luxe, maar dat verwachten wij niet.

Eten: middag en avondeten waren ideaal, niet zo heel veel keuze maar er was voldoende. Ook werd alles voldoende aangevuld. Als je laat kwam eten was er nog altijd even veel keuze. Het ontbijt kon wel wat beter, was nog al beperkt, weinig keuze van beleg, juist kaas en confituur, ik miste iets van vlees voor tussen de boterham.

Kamers: mooi ingericht, groot (wij hadden wel een juniorsuite), proper onderhouden, altijd goed gekuist

Zwembad: proper onderhouden en gekuist, niets op aan te merken, juist de ligstoelen zijn aan vervanging toe (veel hotelgasten zakten door de zetel)

Hygiëne: alles was proper en werd voeldoende gekuist.