Hotel Le Tivoli ****

Review geschreven door anoniem

Hotel valt tegen

anoniem
7-12-2016

Wij zijn in november 2016 naar dit hotel gegaan (elf dagen voor 450 euro pp.) Het hotel vonden wij erg matig/slecht. Wij hadden een gerenoveerde kamer met verouderde inrichting. De (nieuwe) badkamer was erg beschimmeld en na het douche kon je dit ook ruiken (door slechte ventilatie). De bedden waren ingezakt maar hier konden we gelukkig toch goed op slapen. Verder zijn de kamers erg groot. Alle bedden bij het zwembad waren ingezakt en van slechte kwaliteit.

Er was een barretje waar drinken gehaald kon worden in mini plastic bekers. Dus ook bier, wijn koffie en fris. Er zijn geen light dranken aanwezig. Bij de receptie was ook een bar maar hier moet je betalen voor een GLAS drinken of het moest buiten regenen. Als ontbijt heb ik bijna iedere dag Marokkaans brood (vaak taai), croissantjes (altijd taai en oud) en stokbrood op. Het beleg bestond voornamelijk uit groenten, jam en 1 soort kaas. Eitjes werden niet vers gebakken. Verders was er ook nog Engels ontbijt. Het middag en avond eten was grotendeels koud ipv warm, weinig gevarieerd en smiddags geen broodbeleg. Wel werd iedere dag werd er pizza gebakken maar na 6 dagen had je er ook wel genoeg van. Diverse gasten hadden maagproblemen (vermoedelijk van het koude eten). Wij zijn 4x gaan uit eten omdat we na 3 dagen er al genoeg van hadden. De animatie was erg goed !! Ze hebben ons 11 dagen goed vermaakt. Overdag waren er veel spellen en s avonds was er thema avond. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Op het strand (ingezakte) bedjes van het hotel.

Agadir is een leuke stad en de mensen zijn erg vriendelijk !!

Het hotel raden wij niet aan al hebben wij er niet veel voor betaald.