Geloof de recensies! Niet boeken!

Hotel Le Tivoli ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Esmée

Geloof de recensies! Niet boeken!

Esmée
9-10-2014

Wat een verschrikkelijk hotel was dit! WIj hebben een ongelofelijk mooie reis door Marokko gemaakt, maar het hotel was echt het tegenovergestelde. Vergaande glorie. Zeer onvriendelijk personeel, echt heel onvriendelijk. Ze spreken nauwelijks engels. We vroegen s ochtends in het engels om een fles water, maar hij gaf ons bier, want hij snapte ons niet... Daarna werd hij boos, omdat hij zei water is pas vanaf de middag verkrijgbaar, maar als je op een trip gaat heb je daar niets aan.

WIFI doet het alleen als er 20 mensen op zitten daarna is het vol.

Het eten was echt heel vies. Wij zaten er 15 dagen, 15 dagen rijst is geen aanrader. Noodgedwongen bij het restaurant op de hoek moeten eten.

WIj namen de recencies met een korreltje zout en hebben toch geboekt, maar als ik u was zou ik dit Niet Boeken!