Hotel Le Tivoli

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

88 Reviews over Le Tivoli

• 4Noa09-08-2019

Nooit meer

De kamers in het hotel zijn ruim. Erg prettig. Wel schrokken we van het achterstallig onderhoud. Het hotel is echt in de Marokkaanse stijl. In de buurt zijn allerlei kleine winkeltjes en restaurants. Het strand ligt op een goede loopafstand van het hotel. Je kunt lekker wandelen over de boulevard. Daar is s’ avonds veel bedrijvigheid. Dit was erg fijn, aangezien het animatie team meer met zichzelf dan de gasten bezig was. En er weinig entertainment was. Voor mensen die graag de cultuur willen proeven, raad ik aan een andere bestemming te kiezen. Agadir is een vrij nieuwe stad. Voor excursies moet je dan ook grote afstanden maken.

• 9Ninon30-01-2019

Wat een heerlijke ontspannen week!

Alhoewel de kamers inderdaad gedateerd zijn, hebben we hier een heerlijke week gehad! De wifi in de lobby werkt prima, en het personeel heeft ons echt in de watten gelegd. Dit is het eerste hotel van onze rondreis dat over verwarming op de hotelkamer beschikt! Dat is geen overbodige luxe in januari, waar de ochtenden en avonden fris zijn. De keuken serveerde 3 maal per dag een heerlijke en afwisselende buffetmaaltijd en het hotel is prima gelegen. Er is zelfs op het strand een deel voor Tivoli gasten gereserveerd met bedjes en parasols. De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Jaap Willems23-11-2018

Super vakantie met VIP behandeling

Middelgroot, zeer klantvriendelijk Hotel met goede basis voorzieningen en goede Europees/Marokkaanse keuken. Eigen strand (5 min) en loopafstand naar boulevard. Waren er voor de tweede keer met onze visueel beperkte dochter en schoonzoon. Later nog andere dochter en zoon erbij gekomen om een weekje te komen relaxen! Nou dat was troef!!! We werden direct herkend na twee jaar (is wel logisch maar was echt oprecht uit de vele goede en gastvrije harten van het Marokkaanse personeel). Er waren helaas wel veel minder gasten dan twee jaar geleden.
    ‘Animatie-boy’ Abdel heeft ons diverse privé aqua-aerobics en Arabische les gegeven! Het was geweldig en een ‘tof-Guy’👍🏿
    Grote kamers met gerenoveerde badkamer, dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken en om de paar dagen schoon beddengoed. Eten was goed van smaak en gezien het aantal gasten, redelijke variatie. Zeer klantvriendelijk personeel overal! We komen terug! Inshallah!

• 8Patrick en Gadisa23-11-2018

Het was geweldig!

We zijn echt tot rust gekomen. Je hoeft niks te doen en alles word voor je gedaan.

• 8N.14-10-2018

Geloof absoluut niet alle negatieve recensies!

3de keer hier geweest. Super hotel, heel relaxt en zo lief en vriendelijk personeel. Kamers zijn prima te doen, het was gedateerd, maar so what?! Prijs kwaliteits verhouding is prima. Er zijn altijd mensen die zeuren en klagen, dan moet je naar een 5 sterrenhotel gaan, maar daar hebben de klagers vaak geen geld voor. Het hotel ligt zeer centraal, en vlakbij het strand. Volgend jaar weer een ff een weekje heen. Super vakantie gehad!

• 1Sofia de Casablanca29-08-2018

0 etoiles.prix chere.0 hygiene.publicite menseng

Pas d internet, pas de parking on se debrouille nous meme pour parking, pas d hygiene ,odeur desagreable, humidity , mures, Le lit, draps, comodinos, Sales et vieux, pad de Klineexs, on devait attendre 3 heures Pour avoir serviettes, a ce que housekeeper termine ttes les chambres, j ai couvert l oreiller et Le lit par des serviettes pour pouvoir dormir, salle de Bain sale, plein de cheveux au sol, Le prix est Cher par rapport a qualite , photos sur booking .com n a rien a voire avec la reality Hotel a renauver , HOTEL NUL

• 4A22-08-2018

Geloof alle negatieve recensies!

Het viel gelijk op dat de kamers smerig zijn. Er is vrijwel overal schimmel, voornamelijk in de badkamer. In de kamers lagen er zelfs nog haren in de douche! Het balkon had helemaal geen uitzicht. Er zaten kleine gaten en vlekken in het beddengoed, door vocht lieten de muren los, er was één rieten prullenbak zonder zak in de hele kamer, de kranen lekten en een kamer had zelfs geen warm water, enz. Verder was er ook geen Wi-Fi, zelfs niet in de lobby zoals ze claimen op de sites. Naar de receptie gaan daar wordt het ook ZEKER niet beter op hadden wij gemerkt, niemand sprak fatsoenlijk Engels. Het idee dat wij letterlijk elke dag moesten vragen om handdoeken is belachelijk. Het restaurant is net als de kamers smerig! Elke dag hetzelfde eten, vrijwel nergens bordjes met wat het eten is of wat er in zit. Een van ons heeft een visallergie maar had verongelijk vis gegeten. Niemand die ons te woord staat, ze kunnen geen Engels.

• 2Achkif15-08-2018

Erg slecht Weggegooid geld

De kamers waren zó vies! Kranen vielen aan de muur en baden . Alles wat kon roesten was verroest! Etc... Het stonk er erg muf. Airco werkt niet Op het 'balkon' alles is kapot Wc spoelde niet goed door! Duch werkt niet goed ,De buren konden wij zó hard horen snurken dat we geen oog dicht gedaan hebben! Douchen ging niet omdat kraan niet in douchestand te zetten was. Ook die kraan zat totaal los. Kranen vol kalk. Toiletpapier had blijkbaar een dag in het water gelegen en toen weer laten drogen! Lichtknopjes waren te vies om aan te pakken! Eten was erg slecht en lobby zag er wel goed uit. Maar de kamers....... Ook WiFi werkte voor geen meter in de lobby! Ik hoop dat mensen mijn bericht serieus nemen! Boek dit hotel niet!! Touroperator geeft dit hotel 4! Schandalig! Kamers mogen niet eens één ster hebben. Ik dacht iets goeds te hebben gereserveerd maar toen wij aankwamen en de voorkant zagen, schrokken wij al! De hotel is erg oud

• 3Mostapha09-08-2018

Deze hotel is verschrikkelijk

Hoe durven ze deze hotel 4 sterkte te geven Deze hotel verdient niet eens 1 ster Dit hotel is hartstikke smerig en oud Ik kan alles aantonen ik heb foto’s en video’s Onvriendelijk personeel en ze kunnen geen woord Engels. Overal ligt haar en zitten er vlekken op muren en beden De airconditioning werkt niet Wifi werkt niet Helemaal geen animatie Op de website geven ze aan twee restaurants er maar een Eten is echt erg erg erg slecht De omgeving is erg mooi De locatie van van deze hotel is top Maar de hotel zelf is verschrikkelijk.

• 8Jolanda Holland05-03-2018

Heerlijk

de ligging van het hotel is super dichtbij het strand en mooie boulevard. Het hotel heeft goede kamers een prachtige tuin en mooi zwembad. Het personeel is superaardig zijn zeer behulpzaam. Wat zo fijn is dat er een heerlijke ontspannen sfeer hangt. Een echte aanrader

Hotel Le Tivoli info

• WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)