Hotel Iberostar Founty Beach

Hotel Iberostar Founty Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Founty Beach voor je op een rij gezet:

633 reviews over Hotel Iberostar Founty Beach in het Nederlands

Bon et agréable séjour

Christ et kelt
12-8-2018

Nous avons été satisfait globalement de l'hôtel, la vue est superbe et bien située. Nous avons d'ailleurs fait de très bonnes rencontres logeant à l hôtel.

Nous avons surtout apprécié l'accueil et la gentillesse du personnel très impliqués dans leur travail, nous tenons a les remercier (Walid et ses collègues sauveteurs ainsi que les animateurs Tarik,Brahim,Soussou et bien sur leurs collègues, Keltoum de la réception).

A la restauration, la nourriture est variable, il y en a pour tout les goûts, le personnel est très souriant et serviable.

Un grand merci à tous ceux qui nous reconnaitrons.

Best wel dik ok... voor 1 keer...

Laurence
1-8-2018

Heel ruime propere kamers! Iedereen heel vriendelijk en behulpzaam

Hoofdrestaurant is ok. Keuze ietwat beperkt maar hetgeen geserveerd wordt is altijd lekker.

Snackbar is maar povertjes...

Animatie team is jong en wat onervaren. Heb niet de indruk dat dit een samenhangende groep is.

De shows zijn in een zaal waar akoestiek en ruimte echt slecht is. Niet geschikt voor shows!

Excursies ok. Uitleg reisleider van touroperator is correct.

Wat echt tegen valt in agadir is het weer

Volgens reisbureau s morgens wat bewolking maar laatste week juli en augustus is het bijna constant bewolkt. Toch dit jaar. Ook rekening houden dat er altijd een windje is.

Sehr schlechte animation

Claudia
30-7-2018

Deutlich nachgelassen in animation, vorallem der Wechsel des Teams, furchtbar, letztes Jahr war hajib der Boss, wo ist er heute, er hat wenigstens etwas dargestellt!!!auch das ganze Programm am Abend war dieses Jahr eine absolute Katastrophe, Kleinkinder und Erwachsene zusammen war der absolute Horror

Preisdaler

Pour ma part c'était ma première fois dans un IBEROSTAR, mais certainement pas le dernière . le service était impeccable, les employés toujours courtois et souriants. Ils travaillent tous très fort et cela paraît. Les restaurants et le buffet étaient excellent,ainsi que le service ! Une mention spéciale à l'équipe d'animation qui était là a tous les jours . toujours souriants et dynamiques. J'y retournerais sans hésiter.

Super!

Renata
28-7-2018

Heel goed hotel. Werkelijk al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook hier worden er al vroeg handdoeken gelegd bij het zwembad, maar de lifeguards halen deze weg als het bed lange tijd onbemand bezet gehouden wordt en geven deze aan mensen die er wel willen liggen, TOP! Het eten is niet super uitgebreid maar wat er is is zeer verzorgd en héérlijk! Het enige minpunt is de bewolking die in de zomermaanden vaak pas rond 15.00u verdwijnt maar daar kan het hotel niks aan doen! Wij vinden Marokko en dit hotel een aanrader.

Supe Service. Einfach Toll

jean
28-7-2018

Eines der wenigen Hotels auf der Welt, wo es nichts zu meckern gibt!

Personal stets freundlich.

Sehr gute Küche.

Alles stets ordentlich und sauber.

Sehr angenehme Atmosphäre.

Beautiful territory Good animation team clean room and best Reception

2017 gut 2018 viel besser

Claudia
25-7-2018

Neu renoviert, ganz toll. Jedoch an der falschen Stelle gespart:Animation:viel zu jung, unerfahren, letztes Jahr deutlich besser unter hajib, mehr Erfahrung und Qualität vor allem!!!was ist das Problem?wo ist hajib??

Geslaagde vakantie!!

Gazal
19-7-2018

Het hotel opzich was wel goed,het eten was prima maar er mocht wel wat meer afwisseling zijn.Personeel en animatieteam zeer vriendelijk.Er was een meisje genaamd sarah van het animatieteam zij was echt de top van het animatieteam zij was zeer behulpzaam,speelde met de kinderen,en informeerde ons wat we konden doen in het hotel de eerste dag.Ik geef door haar de hotel een 8, voor de rest prima hotel de theatervoorstellingen 's avonds waren zeer geslaagd!

fantastisch

eugenie heirman
16-7-2018

Eten was perfect, het personeel was vriendelijk de zwembaden waren goed de animatie was goed ze hebben hun best gegaan . hygiëne was goed

de w,c,s waren erg klein voor de rest was de badkamer goed

er werdt mij door het reisburo vertelt dat er op 1 km afstand winkeltes/en medina waren nou dat was er dus niet is me erg tegen gevallen vondt ik wel jammer . Het weer in Agadir viel mij ook tegen er stond veel wind ik had beter naar marrakech kunnen gaan . De reisleider Ali was perfect hij kwam elke dag .

Voor de rest was me vakantie goed .

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Founty Beach in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Founty Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Founty Beach scoort een 8.71 uit 10 op basis van 633 reviews.