Hotel Iberostar Founty Beach

9.1Fenomenaal

Marokko, Marokko, Agadir

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Founty Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie

In Marokko vind je Iberostar Founty Beach. Hier overnacht je op een gerenoveerde en lichte kamer met moderne inrichting. Bij de buffetten vind je elke dag een ruim en gevarieerd aanbod en er is ook showcooking voor de liefhebbers. Het personeel is erg vriendelijk. Iberostar Founty Beach is gelegen in Agadir aan de boulevard en het strand.

716 reviews over Hotel Iberostar Founty Beach

• 10Ina24-02-2020

wat hebben we genoten van onze vakantie!

Wat een super fij n hotel! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is uitzonderlijk goed en uitgebreid, voor elk wat wils. Showcooking, veel verse produkten, verse sappen, enz. Gezellig terras voor een drankje met wat nootjes of olijven. 's Avonds gezellig muziek in de lounge, wel elke dag dezelfde zanger. Er wordt overal goed schoongemaakt. De kamer was heel ruim en netjes. Toen wij er waren, waren er voldoende ligbedjes bij het zwembad. Voor de handdoeken wordt wel een borg gevraagd, maar bij vertrek wordt deze terugbetaald. Het hotel ligt bijna aan het (rustige) einde van de boulevard. Het animatieteam doet veel om de gasten te betrekken bij de activiteiten.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Janna12-02-2020

Fantastisch!

Super vakantie gehad, alles is prima,keurig,netjes, Ligt aan een kilometers lange boulevard, met hotels ,leuk om te wandelen, wat shopjes,en als je meer wilt zien, ga dan naar de Souk el Had, taxi staat voor de deur, kost 20 dirham, Superleuk om te doen. Ik sluit niet uit dat wij nog een keer terug gaan, naar dit hotel, wij hebben genoten! Ligbedden in overvloed, eten heerlijk, voor ieder wat wils, schone mooie kamers, wij hadden een voordeelkamer geboekt,Prima! Dus voor diegenen die nog gaan, heel veel plezier!

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Fam. Land17-01-2020

Prima, strand en zee valt wat tegen!

Fantastisch resort, met veel aandacht voor haar gasten. Bijna alles klopt aan dit resort. Zou het dichter bij de haven zitten (wij zijn slecht ter been) zou het alle een 10 krijgen. Hebben de goedkoopste optie geboekt, niets mis mee. Voor al avondeten is een feest, zeker als je een liefhebber bent van vis. Ook de Marokkaanse keuken is prima. Wij hebben nog 4 dagen te gaan.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8L.A.J. van Bilsen18-11-2019

Zeker een hotel om terug te komen!

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Hotel is deels gerenoveerd, echter de sanitaire voorzieningen buiten de kamers zijn enigszins gedateerd, wel schoon! De voorzieningen op het strand vallen een beetje tegen: de bedjes zijn smerig en allemaal doorgezakt. De rieten parasols zijn erg klein en ook niet meer in beste staat.

• 9Eric25-10-2019

Super eten ook marokkaans echt een 9! Geweldig goed en behulpzaam personeel ook voor oudere, mn moeder van 80 hoefde nooit te lopen met een vol bord maar werd direct gehopen zonder te vragen en met glimlach! Mooi zwembad en direct daarachter de zee met zandstrand! Taxi voor de deur dus wat wil je nog mee! Oja fantastisch mooie grote kamers met inloop douch !

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Miguel14-10-2019

beste hotel beste personeel

Ik beveel het hotel 100% aan, we hebben een geweldige vakantie gehad met mijn vriendin en we zijn zeer tevreden en natuurlijk komen we volgend jaar terug

• 10PANTE AXEL05-10-2019

zeer goede vakantie, ik zal dit hotel aanbevelen

Fijn vakntie adres voor relaxete vakantie week. lekker gelezen. Genoten van de zon en prima eten. Het marokaanse eten was lekker.

• 9j de Jong29-06-2019

super vakantie!!

fantastisch hotel, alle voorzieningen voor handen, zou zeker all inclusive aanraden. mooi schoon, vriendelijk personeel, prima eten voor elk wat wils. heerlijk zwembad en mooi strand. kamer is groot en licht. we zijn er twee weken geweest en voelde ons prima thuis. juni is het nog niet zo druk en ook niet zo heet, dat scheelt wel. meer dan voldoende te doen...buggy rijden is top, evenals het kameelrijden, paradise valley en Marrakech zijn een aanrader.

• 10Niek Spoelstra14-06-2019

Een prachtig ruim en open hotel. Wij zijn hiervoor voor ons huwelijksreis geweest en werden goed binnengehaald.

De kamers zijn ruim, goed opgezet en erg licht. De bedden liggen erg goed!

Het hotel ligt direct aan het prachtige strand van agadir! Je hebt veel mogelijkheden voor activiteiten waardoor het hotel ook op een goede plek ligt.

De mensen zijn erg behulpzaam en helpen je overal mee. Een praatje doen ze ook ze kunnen Engels, Duits, Frans en hun eigen taal. Ook geven ze tips om je vakantie zo goed mogelijk te maken en ze waarschuwen waar je op moet letten.

En het eten wil je mee naar huis nemen! Erg goed!

Dit hotel zou ik zeker aanbevelen!

• 7Richard Blezer12-06-2019

Dit is geen traditionele Iberostar

Dit is een in mei 2018 gerenoveerde iberostar. Door de ligging aan zee staat er een permanente koude zeewind. Daardoor is het in de schaduw gewoonweg koud. In de zon verbrand je zonder het in de gaten te hebben. (zie het grote aantal totaal verbrande mensen). Overigens is er rond het zwembad geen natuurlijke schaduw te vinden. De twee zwembaden zijn zeer groot en diep. Het eten is op zich prima, maar toch wel een beetje saai. Na een week heb je het wel gezien. Het buffet restaurant is enorm groot en dientengevolge ontzettend lawaaiig. Koffie is ronduit smerig. Het animatie team beperkt zich tot aquarobics, en het avond showtje. De kamers zijn modern ingericht. Kluishuur is optioneel en betaald!. Evenals de zwembad handdoeken. Wifi is weliswaar gratis, maar zeer slecht. 2-3 mbit, ping tijden > 1200ms. Meeste sites timen uit. Al met al voelt dit niet aan als een Iberostar. We betaalden "slechts" de helft, maar is ook niet meer waard.

Hotel Iberostar Founty Beach info

• Animatie programmaAanwezig