Hotel Iberostar Founty Beach

Hotel Iberostar Founty Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Founty Beach voor je op een rij gezet:

467 reviews over Hotel Iberostar Founty Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

fantastisch

eugenie heirman
16-7-2018

Eten was perfect, het personeel was vriendelijk de zwembaden waren goed de animatie was goed ze hebben hun best gegaan . hygiëne was goed

de w,c,s waren erg klein voor de rest was de badkamer goed

er werdt mij door het reisburo vertelt dat er op 1 km afstand winkeltes/en medina waren nou dat was er dus niet is me erg tegen gevallen vondt ik wel jammer . Het weer in Agadir viel mij ook tegen er stond veel wind ik had beter naar marrakech kunnen gaan . De reisleider Ali was perfect hij kwam elke dag .

Voor de rest was me vakantie goed .

Moes
14-7-2018

Super vriendelijke mensen !!

Het was leuk voor één keer

marja tijssen
11-7-2018

De gehandicapten toiletten zijn niet zoals je zou verwachten, er is alleen wat meer ruimte.Geen hoge toilet en geen steunen om je beet te pakken. De prachtige wandelboulevard is idd om te wandelen en te joggen. Er zijn overal apparaten voor joggers maar geen terrasje of winkeltje. Het eerste terras komt pas na een uur wandelen vanaf het hotel. Alleen word je omringd door verkopers op de boulevard en mensen met een kameel die je op de foto willen nemen of een ritje aanbieden tegen betaling natuurlijk. Het privéstrand bied bewaking, een handdoek en drinken moet je vanaf de zwembadbar meenemen. En de reisleider van touroperator vergat een hoop te vertellen, o:a dat je je dinhars moet omruilen op het vliegveld voor de douane, want eenmaal door de douane kan je bij de taxfree alleen nog met euro betalen. Het hotel is heel erg netjes en schoon. Het ontbijt is idd heel magertjes, neem vooral zelf wat mee als je met kinderen gaat.

Trekt op niets zoo slecht

Joni de roeck
14-1-2018

Het zwenbad zoo koudt en veel te diep je kunt daar niet staan en ik ben één meter 88 en kant daar nie staan dus je kunt daar ook geen spelletje spelen als je wil daar was zoo koudt en ik ben in Augustus he gaan maar door de mis van de zee verpest die mij hele dag ik heb bijna geen zon van heel mijn vakantie ik was echt blij dat ik trug thuis was éérste en laatste keer van mijn leven zoo slecht

Voor slechts 1 keer

Caroline
5-11-2017

Hotel verouderd. Is nu gesloten voor renovatie. Het voldeed niet aan onze verwachtingen. Sommige personeelsleden vriendelijk (receptie, kinderanimatie), maar in keuken nors. Ontbijt zeer pover. Eten veel hetzelfde. Weinig verrassend. Zwembad was heeeel koud. Bijna niemand in het zwembad te zien. Binnenzwembad ook heel koud. Matrassen super hard. Jammer dat je geen ontbijt en diner op buitenterras kan nemen. Ongezellige refter. Frisdrank automaten werkten niet perfect. Koffie niet te drinken. Hotel wel proper ondanks veroudering. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. Agadir strand is mooi en rustig. Uitstappen vielen tegen. Buggysafari voor dochter was nog leuk.

voor de 9e keer geweldig

Jan en Ria
3-11-2017

Dat het een familie hotel is tijdens de vakanties en daarbuiten ideaal voor senioren.prijs kwaliteit is geweldig en het aanbod en keuze in de buffetten is zeer goed en met kruiden kun je zelf je gang gaan.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ook al geef je ze geen fooi maakt geen verschil ze verdienen het om beloond te worden echt super.

Aan het publiek kun je zien dat ze geliefd zijn want je ziet dikwijls dezelfde mensen weer terug.

Genoten

Fam van vliet
23-10-2017

Wij hebben genoten van het mooie opgezette hotel met gedateerde maar super schone kamers (Volgende week gaat het hotel een half jaar dicht voor renovatie)

Zeer vriendelijke mensen met extra pluim voor kamer meisjes

Fijn ook dat touroperator een hostess heeft zitten 6 dagen per week voor informatie. Wij vonden het eten matig en raden een bezoek aan het restaurant beneden ten zeerste af!! Heb 48 uur op bed gelegen door eten en ben erna nog 4 dagen niet fit geweest. Het mooie weer met af en toe mist heeft veel goed gemaakt. Zee met zijn eb en vloed aan een mooie wandelboulevard is een belevenis.

Aan het eind van de wandelboulevard vlak voor het reuzenrad is een inham/pleintje. Het eerste restaurant vanaf de zee hebben voor weinig heerlijke biefstuk en T bone steak gegeten.

Tof reisje in Marokko goed hotel Iberostar Founty

VAN HEMELEN
14-8-2017

Heel goed eten, heel goed service, heel goeie animatie zoals Hajyb en Ayman als je iets vraagt leggen ze alles uit. De hamman was heerlijk. Heel mooi en goed hotel. Heel vriendelijk en we komen zeker nog eens terug!

Het gaat....

Gezin met kinderen
13-8-2017

Onze kamer werd niet goed schoongemaakt.

Het hotel wordt bijna gerenoveerd.

Er worden veel activiteiten georganiseerd.

Het eten/drinken gaat wel, maar kan beter.

Slecht vakantie ooit

Jose coelho
13-8-2017

Super vies wc bij aankomst

Nooit meer terug

Te weinig handdoeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Founty Beach in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Founty Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Founty Beach scoort een 8.71 uit 10 op basis van 623 reviews.