Hotel Iberostar Founty Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°15°
Hotel Iberostar Founty Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Founty Beach voor je op een rij gezet:

473 reviews over Hotel Iberostar Founty Beach in het Nederlands

Fijne tijd gehad.

Schoenmakers
16-10-2018

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad. Vriendelijk personeel en goed eten. De kinderen vonden de kidsdisco te gek. Gewoon super tijd en fijne bedden.

Kom zeker terug

Peter
14-10-2018

Ik vond het prachtig hierr goede surfvice

De open bare wc schoon vrindelijke peroneel en nette kleding.

Kamers zijn schoon .

Animatie in de avond mag beter

Mooi,vriendelijk,lux

Leon
12-10-2018

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam

Eten en animatie is prima en staan voor je klaar

Preisdaler

Best wel dik ok... voor 1 keer...

Laurence
1-8-2018

Heel ruime propere kamers! Iedereen heel vriendelijk en behulpzaam

Hoofdrestaurant is ok. Keuze ietwat beperkt maar hetgeen geserveerd wordt is altijd lekker.

Snackbar is maar povertjes...

Animatie team is jong en wat onervaren. Heb niet de indruk dat dit een samenhangende groep is.

De shows zijn in een zaal waar akoestiek en ruimte echt slecht is. Niet geschikt voor shows!

Excursies ok. Uitleg reisleider van touroperator is correct.

Wat echt tegen valt in agadir is het weer

Volgens reisbureau s morgens wat bewolking maar laatste week juli en augustus is het bijna constant bewolkt. Toch dit jaar. Ook rekening houden dat er altijd een windje is.

Super!

Renata
28-7-2018

Heel goed hotel. Werkelijk al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook hier worden er al vroeg handdoeken gelegd bij het zwembad, maar de lifeguards halen deze weg als het bed lange tijd onbemand bezet gehouden wordt en geven deze aan mensen die er wel willen liggen, TOP! Het eten is niet super uitgebreid maar wat er is is zeer verzorgd en héérlijk! Het enige minpunt is de bewolking die in de zomermaanden vaak pas rond 15.00u verdwijnt maar daar kan het hotel niks aan doen! Wij vinden Marokko en dit hotel een aanrader.

Geslaagde vakantie!!

Gazal
19-7-2018

Het hotel opzich was wel goed,het eten was prima maar er mocht wel wat meer afwisseling zijn.Personeel en animatieteam zeer vriendelijk.Er was een meisje genaamd sarah van het animatieteam zij was echt de top van het animatieteam zij was zeer behulpzaam,speelde met de kinderen,en informeerde ons wat we konden doen in het hotel de eerste dag.Ik geef door haar de hotel een 8, voor de rest prima hotel de theatervoorstellingen 's avonds waren zeer geslaagd!

fantastisch

eugenie heirman
16-7-2018

Eten was perfect, het personeel was vriendelijk de zwembaden waren goed de animatie was goed ze hebben hun best gegaan . hygiëne was goed

de w,c,s waren erg klein voor de rest was de badkamer goed

er werdt mij door het reisburo vertelt dat er op 1 km afstand winkeltes/en medina waren nou dat was er dus niet is me erg tegen gevallen vondt ik wel jammer . Het weer in Agadir viel mij ook tegen er stond veel wind ik had beter naar marrakech kunnen gaan . De reisleider Ali was perfect hij kwam elke dag .

Voor de rest was me vakantie goed .

Moes
14-7-2018

Super vriendelijke mensen !!

Het was leuk voor één keer

marja tijssen
11-7-2018

De gehandicapten toiletten zijn niet zoals je zou verwachten, er is alleen wat meer ruimte.Geen hoge toilet en geen steunen om je beet te pakken. De prachtige wandelboulevard is idd om te wandelen en te joggen. Er zijn overal apparaten voor joggers maar geen terrasje of winkeltje. Het eerste terras komt pas na een uur wandelen vanaf het hotel. Alleen word je omringd door verkopers op de boulevard en mensen met een kameel die je op de foto willen nemen of een ritje aanbieden tegen betaling natuurlijk. Het privéstrand bied bewaking, een handdoek en drinken moet je vanaf de zwembadbar meenemen. En de reisleider van touroperator vergat een hoop te vertellen, o:a dat je je dinhars moet omruilen op het vliegveld voor de douane, want eenmaal door de douane kan je bij de taxfree alleen nog met euro betalen. Het hotel is heel erg netjes en schoon. Het ontbijt is idd heel magertjes, neem vooral zelf wat mee als je met kinderen gaat.

Trekt op niets zoo slecht

Joni de roeck
14-1-2018

Het zwenbad zoo koudt en veel te diep je kunt daar niet staan en ik ben één meter 88 en kant daar nie staan dus je kunt daar ook geen spelletje spelen als je wil daar was zoo koudt en ik ben in Augustus he gaan maar door de mis van de zee verpest die mij hele dag ik heb bijna geen zon van heel mijn vakantie ik was echt blij dat ik trug thuis was éérste en laatste keer van mijn leven zoo slecht

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Founty Beach in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Founty Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.