Hotel Iberostar Founty Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°9°
Hotel Iberostar Founty Beach
9,2

Omschrijving
In Marokko vind je Iberostar Founty Beach. Hier overnacht je op een gerenoveerde en lichte kamer met moderne inrichting. Bij de buffetten vind je elke dag een ruim en gevarieerd aanbod en er is ook showcooking voor de liefhebbers. Het personeel is erg vriendelijk. Iberostar Founty Beach is gelegen in Agadir aan de boulevard en het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Founty Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch !! Aanrader

Tehmoor,
8-12-2018

Het is een super leuke hotel er is elke dag een animatie groep aanwezig waar je allerlei activiteiten kunt doen. Voor de rest is het eten super de luxe en is er genoeg keuze. Hotel ziet er netjes uit en heeft een goede hygienne personeel erg vriendelijk de animatie groep zeer een aanrader nette mensen en heel vriendelijk en zorgen voor een leuke en positieve sfeer. Zwembaden zien er goed uit en veilig -personeel altijd standby staat bij nood.

Kenmerken

480 reviews over Hotel Iberostar Founty Beach in het Nederlands

Fantastisch !! Aanrader

Tehmoor,
8-12-2018

Super fantastische animatie (carima)

Johan bettens,
27-11-2018

Heel goed weer,heel vriendelijke bediening ,SUPER

Super 10

jan otterloo,
9-11-2018

de rust en de vriendelijkheid van de bevolking en het gevoel dat je thuiskomt na de vele malen dat we er zijn geweest, het is echt een aanrader.

De ligging aan de promenade en het bijna enige strand met voldoende plaatsen en natuurlijk bewaakt door vriendelijke bewakers(Mohammed, Sliman en Rachid) echt waardevol voor het complex wij kunnen alleen maar zeggen een super hotel in alle opzichten.

Geweldig

Conny van velthoven,
7-11-2018

De mensen zijn zeer vriendelijk.

Heel goed

Stephanie,
5-11-2018

Net terug van een zalig weekje Iberostar Founty Beach. Het hotel is prachtig gerenoveerd. De kamers zijn modern en licht, het restaurant aangenaam ondanks de grootte. De buffetten zijn meer dan prima voor een 4* hotel. Elke dag een ruim aanbod, zeer veel afwisseling. Bijna alles met showcooking ook.

Het grote pluspunt van dit hotel is de vriendelijkheid van het personeel. Niets is te veel, ook zonder fooi. Een klein probleem in de kamer werd meteen opgelost aan de receptie.

Zeker een aanrader!

Na ingescheckt te hebben kregen we kamer 1008; mooie kamer met uitzicht op het zwembad; we waren erg positief.De cleaning van de kamer was erg goed.

Halverwege de week werd het hotel bevolkt door zeer veel Polen (volgens gids wel 400 mensen). Zij zorgden voor zeer veel overlast, ook ‘s avonds en ‘s nachts aan het zwembad. Reden voor ons om een andere kamer te vragen, deze kregen, verder van de bar vandaan en wel kamer 1023. Een kamer met een tussenwand was nu niet waar we direct vrolijk van werden, met uitzicht op een muur. Maar van de Poolse-herrie hadden we geen last meer, gelukkig. De verhuizing van kamer 1008 naar 1023 verliep niet vlekkeloos. Voordat we over waren was men al bezig hetbeddegoed en de handdoeken en wat meer weg te halen. Dit gemeld bij de receptie. Geen enkel excuus. Helaas de airco deed het niet goed, alsmede de douche, op naar de receptie en dit gemeld; enz. De kamer werd na 16.00 u. “schoongemaakt”. enz.

Fantastisch!!

Jose,
24-10-2018

Een fantastisch (groot!) resort met super vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn super! Ruim, schoon en goede bedden. De tuin is zo prachtig! Je ziet dan ook elke dag tuinmannen onderhoud plegen. De buffetten waren prima! Genoeg keuze, voor ieder wat wils!

Paar kleine minpuntjes zijn de afstand tot winkeltjes, maar goed dat is weer prima op te lossen met de spotgoedkope taxi, en een groot minpunt vonden wij het "handdoekje leggen". Om 07:30 uur waren al veel plaatsen rond het zwembad bezet.

Fijne tijd gehad.

Schoenmakers,
16-10-2018

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad. Vriendelijk personeel en goed eten. De kinderen vonden de kidsdisco te gek. Gewoon super tijd en fijne bedden.

Kom zeker terug

Peter,
14-10-2018

Ik vond het prachtig hierr goede surfvice

De open bare wc schoon vrindelijke peroneel en nette kleding.

Kamers zijn schoon .

Animatie in de avond mag beter

Mooi,vriendelijk,lux

Leon,
12-10-2018

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam

Eten en animatie is prima en staan voor je klaar

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Founty Beach in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Founty Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.