Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018) ****

Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018) ****

Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018)
Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Founty Beach (opent 05-2018) voor je op een rij gezet:

464 reviews over Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018) in het Nederlands

Trekt op niets zoo slecht

Joni de roeck, 14-1-2018

Het zwenbad zoo koudt en veel te diep je kunt daar niet staan en ik ben één meter 88 en kant daar nie staan dus je kunt daar ook geen spelletje spelen als je wil daar was zoo koudt en ik ben in Augustus he gaan maar door de mis van de zee verpest die mij hele dag ik heb bijna geen zon van heel mijn vakantie ik was echt blij dat ik trug thuis was éérste en laatste keer van mijn leven zoo slecht

Voor slechts 1 keer

Caroline, 5-11-2017

Hotel verouderd. Is nu gesloten voor renovatie. Het voldeed niet aan onze verwachtingen. Sommige personeelsleden vriendelijk (receptie, kinderanimatie), maar in keuken nors. Ontbijt zeer pover. Eten veel hetzelfde. Weinig verrassend. Zwembad was heeeel koud. Bijna niemand in het zwembad te zien. Binnenzwembad ook heel koud. Matrassen super hard. Jammer dat je geen ontbijt en diner op buitenterras kan nemen. Ongezellige refter. Frisdrank automaten werkten niet perfect. Koffie niet te drinken. Hotel wel proper ondanks veroudering. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. Agadir strand is mooi en rustig. Uitstappen vielen tegen. Buggysafari voor dochter was nog leuk.

voor de 9e keer geweldig

Jan en Ria, 3-11-2017

Dat het een familie hotel is tijdens de vakanties en daarbuiten ideaal voor senioren.prijs kwaliteit is geweldig en het aanbod en keuze in de buffetten is zeer goed en met kruiden kun je zelf je gang gaan.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ook al geef je ze geen fooi maakt geen verschil ze verdienen het om beloond te worden echt super.

Aan het publiek kun je zien dat ze geliefd zijn want je ziet dikwijls dezelfde mensen weer terug.

Genoten

Fam van vliet, 23-10-2017

Wij hebben genoten van het mooie opgezette hotel met gedateerde maar super schone kamers (Volgende week gaat het hotel een half jaar dicht voor renovatie)

Zeer vriendelijke mensen met extra pluim voor kamer meisjes

Fijn ook dat touroperator een hostess heeft zitten 6 dagen per week voor informatie. Wij vonden het eten matig en raden een bezoek aan het restaurant beneden ten zeerste af!! Heb 48 uur op bed gelegen door eten en ben erna nog 4 dagen niet fit geweest. Het mooie weer met af en toe mist heeft veel goed gemaakt. Zee met zijn eb en vloed aan een mooie wandelboulevard is een belevenis.

Aan het eind van de wandelboulevard vlak voor het reuzenrad is een inham/pleintje. Het eerste restaurant vanaf de zee hebben voor weinig heerlijke biefstuk en T bone steak gegeten.

Tof reisje in Marokko goed hotel Iberostar Founty

VAN HEMELEN, 14-8-2017

Heel goed eten, heel goed service, heel goeie animatie zoals Hajyb en Ayman als je iets vraagt leggen ze alles uit. De hamman was heerlijk. Heel mooi en goed hotel. Heel vriendelijk en we komen zeker nog eens terug!

Het gaat....

Gezin met kinderen, 13-8-2017

Onze kamer werd niet goed schoongemaakt.

Het hotel wordt bijna gerenoveerd.

Er worden veel activiteiten georganiseerd.

Het eten/drinken gaat wel, maar kan beter.

Slecht vakantie ooit

Jose coelho, 13-8-2017

Super vies wc bij aankomst

Nooit meer terug

Te weinig handdoeken

Zalig we gaan zeker terug

Verbeke Filip, 14-7-2017

Echt top alles heel goed we komen er juist van lekker eten top animatie we gaan zeker terug volgend jaar proper kamers niets op aan te merken zeker een aanrader wij en de kids zijn bedroefd dat we al terug thuis zijn mvg Filip

Heerlijk verblijf

Marieke, 15-5-2017

Mooi, schoon en ruim opgezet resort. Aan de boulevard met daarachter een heerlijk breed strand en fijne zee. Hierdoor dicht bij de lokale bevolking wat erg leuk was. Tweede helft van de vakantie werd het drukker op het resort, wat het personeel moeilijk aan leek te kunnen en resulteerde in wachtrijen bij de bufetten. Vriendelijk personeel en mooie, schone, ruime kamers met fijne bedden. Het eten is gevarieerd en echt goed. De eetzaal jammer genoeg echt massaal en niet gezellig. In tegenstelling tot eerder bezochte resorts loop je vanaf dit resort zo over de boulevard naar leuke winkeltjes en restaurants. Een fiets huren kost echt bijna niks en kan zelfs op het resort dus dat is ook een leuke optie om wat meer mee te maken dan alleen het resort. Je kunt er ook fijne strandwandelingen maken.

Super hotel

Jan Pieter, 8-3-2017

Heerlijke vakantie gehad! Goed hotel, schone kamers met goede bedden. Eten was heerlijk, elke dag ruime en variabele keus. Zeer vriendelijk personeel, niets was teveel. In februari /maart voldoende ligbedden bij zwembad. Één bad verwarmd. Hamam met massage was ook zijn geld waard. We gaan zeker terug naar dit hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018) in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Founty Beach (opent 05-2018) scoort een 8.71 uit 10 op basis van 615 reviews.