Hotel Golden Beach

MarokkoMarokkoAgadir

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Golden Beach voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Golden Beach

• 3Chris22-06-2015

Goed apart hotel

Schoon, ruim en een heerlijk zwembad! boulevard en strand vlakbij!

• 8Peter04-05-2013

Goed, dichtbij het strand en het centrum

Middenklasse hotel met prima prijs-kwaliteitsverhouding. Meer Zuid-Europees dan Marrokaans. Het zwembad achter het hotel is prachtig. De boulevard en het strand zijn dichtbij (ca. 300 meter), naar het centrum lopen kan via de fraai aangelegde boulevard in 10-15 minuten.

• 7Jac van beek03-09-2010

Goed hotel - nu nog naast een bouwlocatie

Aparthotel golden beach is een gewoon toeristen hotel zonder franje. Een middenklasse hotel, schoon, netjes, mooi zwembad. Dit hotel had in elk ander land kunnen staan. Geen marokkaanse invloeden merkbaar (behalve dan de ramadan). Gewoon een goed hotel dicht bij het strand, de mooie lange boulevard en restaurants.

• 7Marlies09-08-2010

Niks mis mee!

Gezien de goedkope prijs vonden ik (en mijn twee vriendinnen) echt niks mis met het hotel! Voor 50 euro per nacht per kamer kun je geen goude kranen verwachten! In onze ogen was het gewoon goed en schoon. Ruime kamer. Mooi zwembad. Ligging: op enkele minuten loopafstand van de boulevard / het strand. Agadir: druk en toeristisch. Niet typisch Marokkaans. Westerse stad. Marokko: Geweldig! Aardige mensen. Doet niet Europees aan. Voor je gevoel heb je voor weinig geld een verre reis gemaakt! Ook wanneer je alleen met meiden bent kun je makkelijk dagtochten maken met een taxichauffeur. Aanrader!

• 5Ann09-08-2009

Te vies voor woorden.

Gelegen naast bouwput/vuilnisstortplaats. Geliefde bestemming voor Marokkanen. (Bij balie staat bord dat Marokkanen 25% korting krijgen !). Het appartement was vies, aanrecht was zeker een jaar niet schoongemaakt en vol ongedierte, je plakte er letterlijk aan vast. Bedden waren niet verschoond bij aankomst. De haren lagen er nog in. Na veel aandringen werden deze eindelijk verschoond, de boze blik van de schoonmaakster zal ik niet verder beschrijven. We kregen 3 handdoeken voor 4 personen, ook daar werd moeilijk over gedaan. Het eten in het restaurant (pizzeria) raad ik niemand aan. Frites niet gaar, pizza smakeloos en de salade vraagt echt om moeilijkheden! Het enige positieve was het zwembad, de 2 jongens die daar werkten regelden voor iedereen een ligbed en hielden het bad schoon.

Hotel Golden Beach info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV