Hotel El Pueblo Tamlelt

Hotel El Pueblo Tamlelt
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor El Pueblo Tamlelt voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel El Pueblo Tamlelt in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit weer

Inge
27-6-2018

Even nagedacht wil toch wat info geven. Dit hotel is erg low budget, geen koelkast op kamer, geen fohn, geen airco's en niet schoon. Kamers als je mazzel hebt redelijk, zo niet gewoon vragen om een andere kamer. Restaurant voor ontbijt lunch en diner is heel erg vies, en met recht een grote vreetschuur genoemd. Thema restaurants stellen niet veel voor, wel rustiger en iets schoner. Over het personeel kan ik kort zijn; als je geen euro's toestopt werken ze liever niet. Wachttijden aan de bar gemiddeld 15 -20 minuten wil je een biertje of fris hebben te weinig personeel en ze doen ook nog eens alsof ze je niet zien staan en draaien zich gewoon om. Frisdranken worden getapt in kleine witte plastic koffiebekertjes, gewoon zeggen dat je een andere beker wilt. Dit vond ik ook schandalig, all inclusieve is hier wel heel zuinig.

Meerdere klachten door vakantiegangers geweest over wachttijden en smerige tafels en stoelen over terras buiten veelal in de volle zon, en te weinig zitplaatsen. Zwembad bij bar, is het drukst en veel te weinig bedjes, zodat je de hele dag geen plek hebt ( smorgens 7 uur handdoek leggen is must) bedjes zijn overigens vaak kapot en ook vies, net als de parasols. Overige baden rustiger maar vaak al helemaal geen plek. Hotel is idd sterk verouderd, maar ook echt niet schoon. Wij hebben ons echt meerdere malen geergerd aan het personeel. Hier kunnen ze nog veel leren van de gastvrijheid van andere landen. Overigens is in Agadir niets veel te doen bijna allemaal restaurants, maar niet om lekker even te shoppen. Er is daar bijna niks. Er is heel erg veel armoede daar, kinderen bedelen bij terrassen om geld of wat frietjes van je bord. Iets positiefs, ja ook. Ga lekker uit eten elke dag, erg goedkoop, ga je goed uit eten voorgerecht, hoofd en nagerecht voor 2 personen pakweg 50 a 60 euro. 100 MAD is ongeveer 10 euro. Taxis kosten bijna niets.

Prima hotel

Edith en Marco
22-6-2018

Prima hotel zeker in combinatie met de prijs. Al het personeel van schoonmaker tot chef-kok proberen je het naar de zin te maken. Thema restaurants zijn prima en onbeperkt te reserveren. Enige uitzondering is het personeel van de receptie dat is zeer klant onvriendelijk. We komen in december weer heerlijk terug.

Prijs kwaliteit klopt

Mirjan
13-6-2018

Je krijgt waar je voor betaald.

Geen luxe maar gewoon oke.

Er zijn nog 1000 punten waar ze aan kunnen werken maar voor 3 sterren en prijs kwaliteit mag je niet mopperen

goedgenoeg

pan
27-5-2018

Het hotel is niet super de lux maar is daarom ook 3* maar wel schoon en een goede locatie. het is een ruim resort. Het Meeste personeel is vriendelijk. Het buffet eten is niks aan! Maar de Madina/steakhouse en de lunch bij pizaria is goed eten. Drinken is vaak in weggooi bekers. Het animatie team vriendelijk werken hard maar vragen te veel om overal aan mee te doen zoals dansen en spelletjes buiten het resort is vlakbij het strand restaurants winkeltjes en de grote souk leuk om te zien. We hebben een leuke 8 dagen gehad voor de prijs wat we betaald hebben. mag niet klagen anders moet je naar een 5* resort gaan

Vriendelijke mensen, prima hotel

Lotte Prak
18-5-2018

Het ‘oude’ gedeelt van Tamlelt geboekt, was goedkoper. Was best prima, als je met beetje ouderdom om kan gaan. Kit van de badkamer was overal weg, donker plekjes in de badkamer. Oud meubilair in de hotelkamer. Ver weg van luxe, maar dat was aan de prijs te zien, dus niet erg.

Ook uitzicht op een prkeerterrein, maar wij leken dat niet zo erg te vinden!

Zwembaden was top, het entertainment team van hotel ontzettend vriendelijk, en strand kan je zo heen lopen.

Lieve mensen in de bediening van het restaurant, schoonmaakster ontzettend lief en mensen uit Agadir sowieso vriendelijk.

Wifi heb je op bepaalde plekken, niet overal. Eten waren wij na 10 dagen wel zat, weinig echt lekkere afwisseling. Maar goede reden om uiteten te gaan.

Ontzettend lekkerr vanantie gehad, veel mensen mogen ontmoeten en leuke tripjes gedaan.

Azoud is een aanrader. En tagazout met de lokale bus ook zeker doen!!

Prima vakantie gehad in El Pueblo Tamlelt. Voldoende variatie met het eten, geen behoefte aan hun thema restaurants dus. Daarnaast hadden we een aantal excursies gedaan met lunch dus voor ons was het gewoon goed .Veel gelezen over dat alles hier verouderd zou zijn; de badkamer was niet echt up-to-date maar ik vond het niet storend. Het werd prima schoongehouden. En kijk dan ook naar prijs/kwaliteit als je beter wil! Waar ik me wel aan ergerde (maar dit komt in veel resorten voor; het handdoekje leggen... Als je ging ontbijten zag je al tig handdoeken liggen. Ik vind dat niet kunnen. De dagen dat we geen excursies deden en dus aan het zwembad lagen, zag je pas zo half de middag iemand verschijnen naast je. Vind ik een grote ergernis. Heb in Italie meegemaakt dat ze dat zagen en die handdoeken na 1 uur op een hoop gooide, dat zou voor mij voor veel resorts prima plan zijn!

primA

jan en greetje v hezel
29-3-2018

prijs kwaliteit is goed , wanneer kamer je niet aanstaat gelijk melden geen probleem, beetje verouderd maar eten heel goed personeel behulpzaam

Weggegooid geld.

Lieve Van den Berghe
10-3-2018

Minimale dienstverlening. Onvriendelijk. Zonder rijkelijke fooien krijg je niets, zelfs geen handdoeken. Het enigste dat goed was: mijn matras!

Super bestemming waar veel kan bv Shoppen jetski

Roger en Wilma
6-2-2018

Ik zou geld gewoon pinnen bij het hotel dan heb echt het meeste voor je euris

fantastisch

Dvermeulen
27-1-2018

Prijs kwaliteit tip top in orde .

Het hotel heeft wel een volledige remake nodig , maar wordt proper en netjes onderhouden. Heel vriendelijk personneel.

Ontbijt kan wel iets beter, maaltijden in de thema restaurants zijn prachtig en heel lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Pueblo Tamlelt in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Pueblo Tamlelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Pueblo Tamlelt scoort een 7.22 uit 10 op basis van 250 reviews.