Hotel El Pueblo Tamlelt

KinderhotelWeer vandaag34°20°
Hotel El Pueblo Tamlelt
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor El Pueblo Tamlelt voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel El Pueblo Tamlelt in het Nederlands

Fantastisch,

Sandra
10-9-2018

Was mijn leukste vakantie ooit, iedereen was zo zorgzaam. Hotel is goed veel trappen en holletjes. Water kun je elke avond gratis halen vanaf 19 uur bij de receptie. Alle thema restaurants mag je ook gebruik van maken, tip is wel gewenst. Eten altijd warm en iets van kip vlees en rund. S’ochtends omelet, gebakken ei of yoghurt of brood.

Je kunt vanaf deze locatie makkelijk een kleine oranje taxi pakken en je voor 20 dirham af laten zetten bij de soek. Aanrader. Ik vond iedereen even aardig en behulpzaam. Super genoten

Top complex!

Peter Streefkerk Streefkerk
2-9-2018

Zijn hier voor de 2e keer geweest. Absoluut geen high class hotel maar prijs/kwaliteit klopt. Wij hebben ons hier wederom goed vermaakt. Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Voor ieder probleem doet men er alles aan om met een oplossing te komen. Eten is niet altijd top in het buffet restaurant maar dit hebben wij niet als negatief ervaren. De thema restaurants zijn Goed. Animatie is Super. Kortom, onze kinderen willen volgend jaar weer terug. Voor ouderen is dit tijdens het hoogseizoen absoluut geen aanrader. Ook als je slecht ter been bent moet je dit hotel absoluut niet boeken.

Leuke tijd

Kim&Joyce
28-8-2018

Ik vind de reviews hier lichtjes overdreven. Wat verwacht je voor die prijs? Een vijfsterrenhotel? Riu??

Wij werden hartelijk verwelkomt in het hotel! Het personeel is er SUPERvriendelijk, ook als je ze GEEN fooien geeft. Het hotel heeft een supergoede ligging! zeer dicht bij het strand.

De kamer was basic, badkamer verouderd, maar wel PROPER! Elke dag werd het bed opgemaakt en de kamer gepoetst.

Als maaltijd kan je kiezen uit enorm veel variatie, jammer genoeg herhaalt dit zich elke dag wel weer. Wij hebben er 'oké' gegeten, vlees was goed gebakken en gaar. soms wat lauw maar wat verwacht je? De themarestaurants zijn een goed initiatief, het enige nadeel is dat ze na het eten om fooi vragen door een bordje op tafel te zetten.

Het personeel aan de bar is ook vriendelijk, de wachttijden zijn hier lang, maar wat verwacht je nu.. er is een bar voor de verschillende complexen. Ga dan per twee of tijdig je drank halen.

Er is ruime keuze aan zwembaden en Meer dan genoeg ligbedjes! wanneer je gedetailleerd gaat kijken zie je inderdaad dat de zwembaden en het complex verouderd is, maar wel zeer proper.

Prijs-kwaliteit: GOED HOTEL!

Vergane glorie.

Linda
27-8-2018

Bij aankomst kregen we twee aparte kamers ipv de geboekte familiekamer. De kamers lagen direct boven een restaurant met live muziek tot diep in de nacht en direct aan een drukke weg. De balkondeur kon niet dicht, dus het geluid buitensluiten was geen optie. De volgende dag kregen we andere kamers, maar ook die vielen tegen. Slechte bedden, gescheurde gordijnen, ook deze balkondeur kon niet dicht en het sanitair was haast pre-historisch te noemen. Het was wel schoon!

Hetzelfde geldt voor de zwembaden: gebarsten tegeltjes, kapotte ligbedden en gescheurde parasols.

De restaurants kunnen de drukte niet aan. Er zijn te weinig borden, glazen en bestek. Het eten is lauw en flauw en elke dag hetzelfde. Bij de thema restaurants hebben ze elke dag hetzelfde 3-gangen menu en dat wordt in hoog tempo opgediend, binnen een uur sta je weer buiten.

Het personeel gaat pas werken als je ze betaald en dan nog met tegenzin.

Eens maar nooit meer.

Fam. van den Bos
21-8-2018

Zeer gedateerd hotel, zonder airco , koelkast, lift . Voor mensen die slecht ter been zijn af te raden omdat je veel trappen op en af moet. Vriendelijk personeel met uitzondering van de receptie medewerkers. De ligging van het hotel is goed. Vlakbij het hotel staan taxi's en naar het strand is het ongeveer vijf minuten lopen. Op het strand is een gedeelte beschikbaar voor hotelgasten met ligbedjes en je kunt er drinken krijgen. (all -incl)

Het eten is ronduit slecht. Vieze borden en bestek, gebruikte plastic bekertjes en te weinig serviesgoed aanwezig. Je moet lang wachten om iets te eten te kunnen krijgen en de keuze is erg beperkt en EENZIJDIG. Wij zijn maar van ellende in omliggende restaurantjes gaan eten wat goed was, terwijl we all incl. hadden . Je kunt in deze restaurantjes erg goed en goedkoop eten.

Er zijn vijf verschillende zwembaden waar genoeg strandbedden aanwezig waren.

Nooit meer

Yari
15-8-2018

Eten slecht, elke dag ergens anders moeten eten! Wachttijden van eten waren veel te lang... geen aanrader.

Nooit meer

Faatje
12-8-2018

Animatie was top! Hotel personeel erg aardig. Wat me wel erg tegen viel was het hotel en het eten. Bij het ontbijt sta je te lang in de rij om iets te kunnen benuttigen. Ze hebben een tekort aan koffie kopjes en schaaltjes. Weinig keuze tot niets aan eten. Bij het zwembad idem dito. Je staat ruim 15min te wachten in de rij voor een simple bekertje cola. Terwijl er genoeg personeel aanwezig is. Voor mij is temlelt nog geen ster waard. Was voor mij de eerste keer en ook de laatste keer.

Niet meer ..

Beppie
9-8-2018

Wel goed: Het Animatie team leuk savonds gezellig/ dansen muziek /show ..( soms zijn ze te opdringerig animatie met vragen)

Slecht: het eten is echt verschrikkelijk slecht, warme salades / koud eten / ongaar / hele lange rijen voor eten/ te weinig glazen borden / vieze borden en bestek/wordt echt neergeklets om ervan af te zijn / heel erg onhygienisch /je wordt ziek als je ervan eet diarree etc ... bar :vieze drinkbekers / plastic lepeltjes worden omgespoeld en weer terug gelegd😬. tamlelt zijn de kamers netjes /agador kamers echt heel erg verouderd.. het is wel een groot resort dat is wel leuk.. we zijn hier nu voor de tweede x maar vindt het nu wel echt stuk achteruit gegaan met paar jaar geleden voor ons geen 3 e x .. er werd ook verteld door personeel dat ze eigenlijk falliet zijn en dat het hotel te koop staat ..en dat er veel te weinig materiaalis naar aantal gaste(liberty hotel schijnt wel heel een stuk beter te zijn met eten )

Het complex is reusachtig en voornamelijk erg druk. Wachttijden aan de bar zijn erg lang en personeel wordt pas vriendelijk na het toestoppen van fooien, maar over het algemeen vind ik de voorzieningen goed voor een low-budget hotel. Behalve het eten, dit heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt, varieërend van rauw gehakt tot halfgare friet (welke al zwart is voor hij de pan in gaat) en warme salades. Het eten is ook gewoon koud. Ga daar absoluut niet eten, want je wordt er gewoon ziek van. De faciliteiten zijn ook te klein voor het aantal mensen wat er gebergd wordt. Animatie is wel goed en het is er 's avonds gezellig zitten. Drinken in plastic bekers en na het geven van fooien krijg je glas .

Nooit weer

Inge
27-6-2018

Even nagedacht wil toch wat info geven. Dit hotel is erg low budget, geen koelkast op kamer, geen fohn, geen airco's en niet schoon. Kamers als je mazzel hebt redelijk, zo niet gewoon vragen om een andere kamer. Restaurant voor ontbijt lunch en diner is heel erg vies, en met recht een grote vreetschuur genoemd. Thema restaurants stellen niet veel voor, wel rustiger en iets schoner. Over het personeel kan ik kort zijn; als je geen euro's toestopt werken ze liever niet. Wachttijden aan de bar gemiddeld 15 -20 minuten wil je een biertje of fris hebben te weinig personeel en ze doen ook nog eens alsof ze je niet zien staan en draaien zich gewoon om. Frisdranken worden getapt in kleine witte plastic koffiebekertjes, gewoon zeggen dat je een andere beker wilt. Dit vond ik ook schandalig, all inclusieve is hier wel heel zuinig.

Meerdere klachten door vakantiegangers geweest over wachttijden en smerige tafels en stoelen over terras buiten veelal in de volle zon, en te weinig zitplaatsen. Zwembad bij bar, is het drukst en veel te weinig bedjes, zodat je de hele dag geen plek hebt ( smorgens 7 uur handdoek leggen is must) bedjes zijn overigens vaak kapot en ook vies, net als de parasols. Overige baden rustiger maar vaak al helemaal geen plek. Hotel is idd sterk verouderd, maar ook echt niet schoon. Wij hebben ons echt meerdere malen geergerd aan het personeel. Hier kunnen ze nog veel leren van de gastvrijheid van andere landen. Overigens is in Agadir niets veel te doen bijna allemaal restaurants, maar niet om lekker even te shoppen. Er is daar bijna niks. Er is heel erg veel armoede daar, kinderen bedelen bij terrassen om geld of wat frietjes van je bord. Iets positiefs, ja ook. Ga lekker uit eten elke dag, erg goedkoop, ga je goed uit eten voorgerecht, hoofd en nagerecht voor 2 personen pakweg 50 a 60 euro. 100 MAD is ongeveer 10 euro. Taxis kosten bijna niets.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Pueblo Tamlelt in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Pueblo Tamlelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.