Hotel El Pueblo Tamlelt

KinderhotelWeer vandaag23°13°
Hotel El Pueblo Tamlelt
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor El Pueblo Tamlelt voor je op een rij gezet:

257 reviews over Hotel El Pueblo Tamlelt in het Nederlands

Onbekend
11-11-2018

Het was mooi hotel mooi schoon mooie zwembaden er werd elke dag goed gepoetst ,fijn, een nadeel van het hotel was je mag weten waar ze je wat willen aan smeren om te verkopen maar doe dat niet in het hotel ! En bij restaurant graag glas !

WiFi was best wel goed soms moest je effe naar zwembad als die bij receptie niet deed maar dan werkte t wel verder goed mooi verblijf gehad

Het waren 6 mooie dagen.

Marnix camies
2-11-2018

Het is een net hotel. Eten is goed voor elkaar. Voor ouderen is dit hotel niet aan te raden want je moet erg veel trapjes op en neer lopen om ergens te komen in het hotel. Het grote nadeel van het hotel vond ik eigenlijk de entree met receptie. Die is er gewoon weg niet. Ja een balie. That's all. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

nooit meer : te veel trappen ,ongezellig .

Liliane
26-10-2018

Een hele wandeling naar het strand . Trappen omhoog , trappen omlaag en wel wat ver . Ligbedden aan strand van ijzer en konden niet langs hoofdeinde omhoog .Geen receptie waar je eens in een zeteltje rustig kunt zitten .ook geen binnenbar om 's avonds eens iets te drinken . Enkel op het grote terras aan zwembad met vreselijk lawaai van de muziek van de animatie . En steeds overvol .Te weing parasols overal . Veel lawaai in de eetzaal . Weinig variatie in vleesgerechten . De dessertjes zijn ondermaats . De frietjes zijn heel heel lekker . Koffie is net warm water .

De obers zijn wel heel vriendelijk en brengen bij het ontbijt het bestek wanneer je aan een tafel gaat zitten . Maar tafels afruimen doen ze niet voor 9:30 . Je moet dan maar verderaf ergens gaan zitten .s middags en 's avonds ligt het bestek wel klaar . Sommigen beweren dat de borden vuil zijn maar ik was er 14 dagen en heb nooit een vuil bord bemerkt . Handdoeken worden tijdig ververst maar lakens blijven wel lang liggen .Kamers worden netjes gepoetst . Het internet is vreselijk slecht .enkel op het terras en aan de receptie en in de tweede week werkte het niet meer aan de receptie .6 dagen later was het daar nog steeds buiten werking . De bedden zijn prima . Ik had een rustige kamer gevraagd en kreeg er een op het gelijkvloers maar zonder terras of balkon en vrij donker . Om naar het restaurant te gaan moest ik dan weer 12 trappen omhoog , 10 stappen rechtdoor en weer 12 trappen omlaag. Rechte gang en weer trappen omhoog en omlaag . Ik heb daar duizenden trappen gelopen tijdens deze 2 weken . Zeker ongeschikt hotel voor mensen die niet goed te been zijn .

D-reizen

Wat een prachtig land en vriendelijke mensen!

Liesbeth
22-10-2018

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel.

Het was er niet te druk in de week dat wij er waren en dat was fijn. Het eten was goed en gevarieerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de receptie leek men wat onderbezet. Fijne zwembaden en ligbedden. Het aparte afgeschermde stukje strand was fijn met het oog op de verkopers op het strand. De kamer was prima en schoon, de badkamer was wat oud maar wel schoon. Dicht bij de boulevard en de zee. Vanuit dit hotel maakten wij 2 excursies. Ook prima. Verplicht langs de agaroliefabriek, keramiek etc. Maar ja, dat schijnt er wat bij te horen. Wij hadden een heerlijke tijd. We waren onder de indruk van het mooie en afwisselende land wat we konden zien tijdens de excursies.

Nooit meer

Tine
22-10-2018

Kamers waren vuil en vies bij eerste dag onmiddellijk andere kamer gevraag 2 dagen later kregen we die en deze was nog erger vuil bij binnen komst . Altijd wc papier of handdoeken zelf achter vragen.

Het eten is ronduit slecht amper vlees keuze en enkel vlees met veel bot en vet aan. Desserts niet te eten amper groenten geen sla of komkommer.

De zwembaden en ligging waren goed ontbijt ook de rest was slecht is geen aanrader! Ligt katten uitwerpselen in de bars binnen met een enorme stank als gevolg . Kan niet allemaal

super wij gaan zondag terug niets op aan te merken

Denys nancy
15-10-2018

Keuze genoeg van eten netheid super vriendelijk personeel en zondag gaan we terug

Fantastisch!!

Lc Groenendijk
6-10-2018

Een heel mooi park en hardstikke goed eten en wat warm moest zijn was warm en ook t koude was koud!

De kamers zijn goed en de bedden geweldig alleen de badkamer mag opgeknapt worden.

Marga
3-10-2018

Het was een geweldige vakantie. Oudere kamers maar schoon. We wilden een andere kamer en dat werd meteen geregeld. Iedere avond kun je flessen water halen bij de receptie. Het eten is goed en voldoende keuze. Ik lees verhalen over geen bestek etc. Als je binnen komt en je zegt of laat zien waar je gaat zitten dan word dat meteen geregeld.. Een fooitje geven verdienen ze echt. Bedden zijn echt goed en worden op tijd verschoont ook de handdoeken. Wij legden iedere dag 5 of 10 dirham voor onze werkster neer. Dat is 50 cent of 1 euro. Iedereen was er vriendelijk en respect voor oudere mensen. Weer was top.. bloedheet . Zwembaden zijn fijn . Altijd een plaatsje gevonden. Kunt wisselen op het terrein 2 x per dag. Op het terrein in het winkeltje ( supermarktje ) een marokaanse simkaart pakken 100 dirham ( 10 euro ) 5 gb internet en de man installeert hem voor je .Super . Wij gaan zeker terug. Top prijs kwaliteits verhouding

Fantastisch,

Sandra
10-9-2018

Was mijn leukste vakantie ooit, iedereen was zo zorgzaam. Hotel is goed veel trappen en holletjes. Water kun je elke avond gratis halen vanaf 19 uur bij de receptie. Alle thema restaurants mag je ook gebruik van maken, tip is wel gewenst. Eten altijd warm en iets van kip vlees en rund. S’ochtends omelet, gebakken ei of yoghurt of brood.

Je kunt vanaf deze locatie makkelijk een kleine oranje taxi pakken en je voor 20 dirham af laten zetten bij de soek. Aanrader. Ik vond iedereen even aardig en behulpzaam. Super genoten

Top complex!

Peter Streefkerk Streefkerk
2-9-2018

Zijn hier voor de 2e keer geweest. Absoluut geen high class hotel maar prijs/kwaliteit klopt. Wij hebben ons hier wederom goed vermaakt. Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Voor ieder probleem doet men er alles aan om met een oplossing te komen. Eten is niet altijd top in het buffet restaurant maar dit hebben wij niet als negatief ervaren. De thema restaurants zijn Goed. Animatie is Super. Kortom, onze kinderen willen volgend jaar weer terug. Voor ouderen is dit tijdens het hoogseizoen absoluut geen aanrader. Ook als je slecht ter been bent moet je dit hotel absoluut niet boeken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Pueblo Tamlelt in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Pueblo Tamlelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.