KinderhotelWeer vandaag20°8°

Omschrijving
In Agadir vind je Hotel El Pueblo Tamlelt. Voor mensen slecht ter been is dit hotel minder geschikt vanwege de vele trappen. Het personeel is hier behulpzaam en er is een zwembad, een strand, en een restaurant. Animatie en muziek is hier ook aanwezig. In Agadir en omgeving is veel te doen zoals een excursie naar Essaouira, Taroudant of Immouzer.

We hebben een aantal aanbieders voor El Pueblo Tamlelt voor je op een rij gezet:

263 reviews over Hotel El Pueblo Tamlelt in het Nederlands

Eerste en laatste keer

N.,
10-1-2019

Hier voor de eerste keer en ook de laatste keer geweest. Wij zaten aan de Tamlelt kant, wat een oude pauperzooi waren die kamers. Ik moest zelfs mijn kamer open maken met een sleutel, ipv een kaartje. (hoe ouderwets) Handoeken waren niet wit, beddengoed was ook niet schoon. De kamers zijn slecht onderhouden, schimmel in de badkamer (heb met slippers aan gedoucht). Ik moet wel eerlijk zeggen, het personeel in de eetzaal en alle obers bij de bars zijn zeer vriendelijk. Erg behulpzaam en aardig. Het eten was ook goed, voor ieder wat wils, elke dag wat anders. Ik heb erg weinig geld betaald voor een weekje, dus mag eigenlijk ook niet klagen. Voor meer luxe zou ik toch naar een ander hotel gaan met meer sterren. Jammer dat ze het niet beter onderhouden, het is echt een oude rotzooi. Het animatie team is ook erg vriendelijk, jong en oud hoeven zich niet te vervelen. Het is ook veel te massaal, in het restaurant lijkt het wel een vreetschuur.

Gereisd met partner in januari 2019

Fijne sfeer.

thea theuws,
6-1-2019

Prijs kwaliteit was prima. Verassend vonden wij oudjaarsavond. Een vol programma met cocktails, gala diner, show en een leuk feestje. Bij vertrek om 16uur kregen we kaartje zodat we toch nog konden eten en drinken totdat we gingen.Mooi land

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima prijs kwaliteit verhouding

Marco Van Ham,
26-12-2018

Voor de 3e keer hier geweest, heerlijk ontspannen hotel. Iedereen probeert het je naar de zin te maken.Ga niet zeuren als je minder mobiel bent dat er veel trappen zijn want dat staat duidelijk in de beschrijving en als je het prima eten na 10 dagen eentonig begint te vinden denk dan vooral aan de prijs die je betaald hebt! Aanrader voor als je zin hebt om een keer buiten de deur te eten is restaurant El Toro.

Gereisd met partner in december 2018

Tjingo

Heerlijk. Thuisblijven is duurder!

Yolanda Krijger,
15-12-2018

In november zeker voor de ochtend en de avond een vest of trui meenemen.

Gereisd met partner in november 2018

in en woord geweldig !

Peter & Bettie,
1-12-2018

Zijn hier in Juni drie weken geweest, en echt een heerlijke vakantie gehad.

Prijs kwaliteit verhouding is echt super !!

Vriendelijk personeel en heerlijk eten zelfs keus uit meerdere restaurants !!

Veel zwembaden en maar paar minuten lopen van prive strand met gratis ligbedden en gratis frisdranken.

Agadir ook echt aanrader mooi strand, heel mooie wandel boulevard, leuk centrum en dagelijks heel grote markt.

Verder ideale start van waaruit je leuke tripjes kunt maken oa naar marrakech of Essouara.

wij gaan zeker nog keer weer terug naar El Pueblo Tamelt !!!

Gereisd met partner in juni 2018

Niet voor herhaling vatbaar

jits,
25-11-2018

Onze kamer was niets bijzonders. De open kast/ planken in de badkamer, daar moesten we onze kleding op kwijt. Dus de kleding voelde wat klam. We zijn daar 10 dagen geweest maar hebben geen schoon beddengoed gekregen. En ze vergaten wel eens voldoende handdoeken neer te leggen. Over het park staan verschillende gebouwen met vele trappetjes op en af. En op ons balkon hadden we maar 1 stoel staan.....hij zou 1 komen brengen, maar we hebben hem nooit meer gezien. Het is nodig aan renovatie toe. Het zwembad was ijswater dus helaas niet kunnen zwemmen.

Gereisd met vrienden in november 2018

Onbekend,
11-11-2018

Het was mooi hotel mooi schoon mooie zwembaden er werd elke dag goed gepoetst ,fijn, een nadeel van het hotel was je mag weten waar ze je wat willen aan smeren om te verkopen maar doe dat niet in het hotel ! En bij restaurant graag glas !

WiFi was best wel goed soms moest je effe naar zwembad als die bij receptie niet deed maar dan werkte t wel verder goed mooi verblijf gehad

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Het waren 6 mooie dagen.

Marnix camies,
2-11-2018

Het is een net hotel. Eten is goed voor elkaar. Voor ouderen is dit hotel niet aan te raden want je moet erg veel trapjes op en neer lopen om ergens te komen in het hotel. Het grote nadeel van het hotel vond ik eigenlijk de entree met receptie. Die is er gewoon weg niet. Ja een balie. That's all. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

nooit meer : te veel trappen ,ongezellig .

Liliane,
26-10-2018

Een hele wandeling naar het strand . Trappen omhoog , trappen omlaag en wel wat ver . Ligbedden aan strand van ijzer en konden niet langs hoofdeinde omhoog .Geen receptie waar je eens in een zeteltje rustig kunt zitten .ook geen binnenbar om 's avonds eens iets te drinken . Enkel op het grote terras aan zwembad met vreselijk lawaai van de muziek van de animatie . En steeds overvol .Te weing parasols overal . Veel lawaai in de eetzaal . Weinig variatie in vleesgerechten . De dessertjes zijn ondermaats . De frietjes zijn heel heel lekker . Koffie is net warm water .

De obers zijn wel heel vriendelijk en brengen bij het ontbijt het bestek wanneer je aan een tafel gaat zitten . Maar tafels afruimen doen ze niet voor 9:30 . Je moet dan maar verderaf ergens gaan zitten .s middags en 's avonds ligt het bestek wel klaar . Sommigen beweren dat de borden vuil zijn maar ik was er 14 dagen en heb nooit een vuil bord bemerkt . Handdoeken worden tijdig ververst maar lakens blijven wel lang liggen .Kamers worden netjes gepoetst . Het internet is vreselijk slecht .enkel op het terras en aan de receptie en in de tweede week werkte het niet meer aan de receptie .6 dagen later was het daar nog steeds buiten werking . De bedden zijn prima . Ik had een rustige kamer gevraagd en kreeg er een op het gelijkvloers maar zonder terras of balkon en vrij donker . Om naar het restaurant te gaan moest ik dan weer 12 trappen omhoog , 10 stappen rechtdoor en weer 12 trappen omlaag. Rechte gang en weer trappen omhoog en omlaag . Ik heb daar duizenden trappen gelopen tijdens deze 2 weken . Zeker ongeschikt hotel voor mensen die niet goed te been zijn .

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Wat een prachtig land en vriendelijke mensen!

Liesbeth,
22-10-2018

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel.

Het was er niet te druk in de week dat wij er waren en dat was fijn. Het eten was goed en gevarieerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de receptie leek men wat onderbezet. Fijne zwembaden en ligbedden. Het aparte afgeschermde stukje strand was fijn met het oog op de verkopers op het strand. De kamer was prima en schoon, de badkamer was wat oud maar wel schoon. Dicht bij de boulevard en de zee. Vanuit dit hotel maakten wij 2 excursies. Ook prima. Verplicht langs de agaroliefabriek, keramiek etc. Maar ja, dat schijnt er wat bij te horen. Wij hadden een heerlijke tijd. We waren onder de indruk van het mooie en afwisselende land wat we konden zien tijdens de excursies.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Pueblo Tamlelt in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Pueblo Tamlelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.