Hotel El Pueblo Tamlelt

• Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Agadir vind je Hotel El Pueblo Tamlelt. Voor mensen slecht ter been is dit hotel minder geschikt vanwege de vele trappen. Het personeel is hier behulpzaam en er is een zwembad, een strand, en een restaurant. Animatie en muziek is hier ook aanwezig. In Agadir en omgeving is veel te doen zoals een excursie naar Essaouira, Taroudant of Immouzer.

297 reviews over Hotel El Pueblo Tamlelt

• 2019
    9(wilhelmina) Will van den Bent .23-09-2019

Super fijne week gehad , aan niets ontbroken !

El Pueblo Tamlelt / Agadir /Marocco / gewoon doen ! Goed hotel,eten,accommodatie,vriendelijk personeel, 4 zwembaden , vlak bij zee en boulevard , wat wil je , je gaat naar Marocco !!

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Lenie22-09-2019

Prima voor die prijs

Tja als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten is het een prima hotel. Wij kregen een kamer op de begane grond zonder terras, en er was ook geen echte badkamer maar een douche in een soort van kast, in de gangpad een badmeubel en daarnaast de toilet. maar we hebben zonder moeite een andere kamer gekregen en die was wel oke. Het eten vond ik niet veel (en drinken uit plastic bekers is ook niet zo best) maar je mag 4x1 keer gebruik maken van de thema restaurants. maar s’avonds is het super gezellig, wat een goed animatie team echt een gezellig stel is dat! Die krijgen een 10+ van mijn. en ach de rest is ook te doen voor een weekje, heb het wel naar mijn zin gehad👍 En voor 2€ ben zo met de oranje taxi’s in de souk of in het centrum. Dus dat is prima geregeld!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4romain nancy14-09-2019

nooit nooit meer.

Het hotel is vies. het eten was slecht. personeel onvriendelijk. Meer wil ik er niet over kwijt !

Gereisd met partner in september 2019

• 7Nicoline schrederhof04-09-2019

Animatie was uitstekend

Hotel verouderd veel achterstallig onderhoud kamers oude inrichting mag wel wat moderner eten meer variatie meer keuze zou beter zijn en nagerecht variatie zoals ijs of vla diverse smaken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2cindy17-08-2019

Verschrikkelijk hotel

Had wel wat slechte reviews gelezen voordat ik ging maar zoveel mensen zoveel meningen.Ik ging er blanco naar toe.Alle slechte reviews die zijn gegeven zijn waar!!! Ontzettend oud en smerig hotel heel erg vies eten bijna altijd koud of lauw en tegen de tijd dat ze je bestek komen brengen is het lauwe eten wel koud.Vaak buiten de deur gegeten omdat ik daar ziek ben geworden van het eten. Drinken in plastic bekers en alles is lauw,alleen het bier was koud(heerlijk in plastic beker pfff) Verder staat er maar 1 iemand achter de bar zodat je erg lang moest wachten op 1 drankje. Het is schandalig dat dit hotel 3 sterren word geclassificeerd.Ik ga dan ook bij de touroperator een klacht indienen over dit hotel.Zelfs Marokkaanse vakantiegangers uit Nederland vonden dit een smerig hotel en ontzettend slecht eten. Nooooit meer zo zonde van mn zuurverdiende geld!!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 5Sandra07-08-2019

Top vakantie, maar nooit meer dit hotel

Erg leuke vakantie gehad. Het hotel is verouderd, de kamers netjes maar oud. Dit geeft op zich niet daar je, wat ons betreft, eigenlijk alleen bent om te douchen en slapen. Handdoeken kregen wij steeds maar drie van terwijl wij met zijn vieren waren. We hadden een vijf persoons kamer geboekt, 2 x 2 persoonsbed en extra sofabed, zodat onze dochter met haar vriend ook een 2 persoonsbed zouden hebben. Bij aankomst hadden wij een 2 persoonsbed en een stapelbed. Bij navraag bij de receptie (spreken slecht engels) was er geen andere kamer. Ons beklag gedaan bij de reisleider en zij gaf aan dat dit vaker voorkwam. Wij hebben toen direct de mogelijkheid gekregen om 5% van ons reisbedrag terug te krijgen. Geen geleur achteraf maar direct uitbetaald, prima geregeld. Top touroperator. Het eten is er echt vreselijk. Ik klaag niet snel over eten, mijn man daarentegen wel, maar hij had gelijk. In de ochtend komt de zon laat door. Zelfs 3 dgn motregen gehad.

• 6Noom26-07-2019

Hotel kan beter

Heerlijke vakantie gehad, maar terugkomen in dit hotel is geen optie. Locatie is fantastisch, dicht bij het strand en boulevard. Leuk opgezet complex, maar behoorlijk gedateerd. Schoonmakers doen hun best, maar er is niet tegenaan te poetsen. Tuinen zien er fantastisch uit. Goed punt vond ik dat kinderen (geel bandje) niet zonder ouderlijk toezicht het hotel mogen verlaten (tot grote frustratie van mijn 2 pubers, dat wel 😇) . Animatie is top! Punten van (opbouwende) kritiek: geen koelkastje op de kamer, een wasrek voor je natte badhanddoeken en badkleding zou handig zijn (je mag dit niet over de houten balustrade hangen nml), een kwartier in de rij voor een lauw drankje, te weinig plaats om te eten, eten niet om over naar huis te schrijven en dan AL dat plastic (bekertjes, bordjes en bestek), zou anders moeten kunnen. Tip: auto huren en de omgeving verkennen, die is nml fantastisch! Marrakesh, Oulrika en strand Taghazout aanraders!

• 6Daisy24-07-2019

Voor 1 x prima geweest. Top vakantie gehad.

Prijs/kwaliteit prima. Het complex heeft te maken met achterstallig onderhoud. Er wordt niet goed schoongemaakt, in zijn algemeenheid. Het personeel was over het algemeen niet echt vriendelijk. We hoefden niet te vechten om een bedje. Het eten is standaard. Wij hadden gelukkig een kamer met zwembadzijde. We mogen niet mopperen als we kijken naar prijs/kwaliteit. Het complex ligt op een goede locatie, dicht aan het strand. De zwembaden worden goed in de gaten gehouden door poolboys. Maar ik denk dat er nog wel wat te winnen valt bij het managen van het personeel. Als het complex wordt opgeknapt en het personeel wordt opgeleid dat dit het complex goed zou doen. De excursies zijn fantastisch. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Maar ik ga niet meer terug naar dit complex. Het vechten voor je eten en drinken waren we ook zo zat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 4Smook17-07-2019

Echt nooit meer

Net terug. Wat een verschrikkelijk hotel .Wil je ziek worden moet je daar heen gaan. Heerlijk kakkerlak in het hotel Brrr. Alles is er vies en oud .zwembad gevaarlijk diep 4 meter .er is een kind verdronken. Badkamer vol met kalk. 3 dagen niet kunnen douchen. Geen warm water toen. Het is er de hel. Eten elke dag het zelfde .slechts hotel ooit

• 3Johanna17-07-2019

Echt nooit meer

Ongelooflijk smerig hotel. De kamers echt vies. Er lopen kakkerlakken. Eten elke dag het zelfde . Om te huilen hier . Zelfs 2 weken geleden kind van 4jaar verdronken . Zwembaden van 4 meter . Kom er net vanacht vandaan. Het slechtste hotel wat ik ooit heb mee gemaakt. Je krijgt mooie foto's te zien .Maar alles is oud . Drinken half uurtje in de rij . Geen genoeg plek om in de avond te zitten. Een hel

Hotel El Pueblo Tamlelt info

• Animatie programmaAanwezig