Hotel Decameron Tafoukt (Beach)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°19°
Hotel Decameron Tafoukt (Beach)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Decameron Tafoukt (Beach) voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Decameron Tafoukt (Beach) in het Nederlands

Heerlijk

Meijer
6-7-2018

Van het strand gescheiden door brede boulevard. Heerlijk eten. Gemiedelijke sfeer. Verouderde douche moet oogeknapt. Heerlijke bedden en ruime kamers. Vriendelijk personeel na geven fooi. Franssprekende animatie vond ik minder.

Niet meer

Ellen
10-5-2018

Ik ben hier al een paar keer geweest maar dit was echt de laatste keer.

Het eten was een stuk slechter. Het animatieteam niet echt aardig en als je niet meedoet met hun spelletjes dan negeren ze je. Ze lopen een deel van de dag hard te schreeuwen en slechts een paar gasten deden met hen mee. Het merendeel van de deelnemers waren mede animatieteam leden. De muziek bij het zwembad was zo gigantisch hard dat het niet echt aangenaam meer was. Net als de muziek bij de kinderdisco.

Zelfs kinderen liepen hier weg vanwege het lawaai. Ik heb zelf geen kleine kinderen maar wat ik heb begrepen is dat er niets meer met de kinderen wordt gedaan. Behalve dan de kinderdisco.

De kamer was goed.

Spreek je geen Frans dan begrijp je minder van alles wat er wordt gezegd.

Geweldig!

Maris
4-5-2018

Zeer mooi hotel in het mooie en schone Agadir! Het hotel straalt luxe uit, van binnen en buiten! Dit is mijn tweede keer in Agadir en zeker niet de laatste keer. Dit hotel heeft ons vakantie zeer aangenaam gemaakt. Direct aan het strand met een stukje privé strand. Op loop afstand van de haven en tov het (dieren)park. De boulevard is gezellig en is via het restaurant direct te bereiken.

Het zwembad is groot en er wordt dagelijks schoongemaakt.

Het eten was Top! Zeer gevarieerd en voor ieder wat wils. De kamers worden goed schoongemaakt en de bedden slapen ook zeer goed!

Wifi alleen in de lobby beschikbaar.

De all-inclusive formule werkt hier zeer goed! In drank en eten een zeer uitgebreide keuze en voor ieder wat wils.

Dit hotel zullen wij zeker nog een keer boeken.

Super relaxte vakantie

Marion
28-4-2018

Zeer comfortabel hotel, direct aan boulevard.

Uitstekend eten, veel keuze .

Vriendelijk personeel.

leuk en prachtige ligging

christof
19-4-2018

Prachtig hotel niet te groot maar toch alles aanwezig, vlak aan de dijk

super

Gisla
31-1-2018

hotel decamaron tafoukt in agadir is een super mooi en goed onderhouden hotel. we hebben genoten van het restaurant, de omgeving.

Redelijk Hotel

L.Deijkers
        11-1-2018

Er word in de reviews aangegeven dat de bedden hart zijn wij hadden dat absoluut niet heerlijk geslapen op geen harde bedden , het kan zijn dat ze deze vervangen hebben.Alleen het hotel heeft 90% Franse vakantiegangers , en alles wordt in het Frans uitgelegd waardoor we niet wisten wat er die avond gepresenteerd werd.

Het grootste bezwaar was dat er niemand van het zwembad gebruik maakt omdat het niet verwarmd is toen wij er waren was het water 13 graden koud dus.

Geweldige locatie

Anita Wesselingh
        5-5-2017

Het is een hotel met vele mogelijkheden, heerlijke buffetten en iedere dag een ander thema op het menu. Smorgens worden de eitjes klaar gemaakt waar je bijstaat, en smiddags de visjes voor je gebakken. Het animatie team is tegenwoordig wat meer Engelstalig zodat wij het ook kunnen volgen.

Heerlijke vakantie gehad !

Jolien Pollen
        11-11-2016

Prima ligging , direct aan de boulevard, waar je s,avonds heerlijk kunt wandelen. Genoeg variatie met eten, en altijd op tijd bijgevuld. Eerst een kamer met 2 persoonsbed en gelegen aan de straat kant, maar meteen een fijne kamer met 2 losse bedden en leuk uitzicht zijdelings op het zwembad gekregen. Matrassen zijn inderdaad hard maar gewoon het dekbed , wat we toch niet nodig hadden in verband met de hoge temperatuur , op de matras gelegd ! Bij de receptie zijn ze soms niet service gericht maar ( zeker in het restaurant ) zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam ! Harde muziek bij het zwembad maar we hebben de hele week op het strand gelegen , heerlijk rustig ! Ver lopen naar het strand ?? ( ander review ) complete onzin ! Vanuit het restaurant / strandbar hooguit 50 meter !

Kortom : een heerlijke week gehad !

Omdat we geen gebruik van het zwembad gemaakt hebben en geen kleine kinderen bij ons hadden , hiervoor geen cijfer.

Nooit meer-slechtste vakantie ooit.

Elise
        3-11-2016

positief : goede ligging, lekker en gevarieerd eten, vriendelijke bediening.

negatief : mooie maar vieze kamers, verf valt van de muren, schimmels in badkamer en op deurkaders. Kamers worden 'droog' gekuist. Rioollucht in kamers en visgeur boven heel Agadir. Keiharde matrassen. Van 7uur 's ochtends tot 5 uur 's morgens lawaai. Uitsluitend Franse animatie en polonaises rond het zwembad maken het hotel marginaal. Geen toezicht op zwembadreglement. Duiken, balspel en allerlei opblaasbare ufo's maken zwemmen onmogelijk. Dan maar naar het strand gevlucht. Geen douches of gelegenheid tot drankjes. Mits flinke kuis-en opknapbeurt en minder infantiele animatie zou dit hotel meer voldoen aan het beloofde. In deze staat én zeker tijdens de schoolvakanties : te mijden.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Decameron Tafoukt (Beach) in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Decameron Tafoukt (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.