Hotel Decameron Tafoukt (Beach)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Hotel Decameron Tafoukt (Beach)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Decameron Tafoukt (Beach) voor je op een rij gezet:

153 reviews over Hotel Decameron Tafoukt (Beach) in het Nederlands

Rita
6-11-2018

Fantastisch wat een prachtig hotel, eten geweldig., voor elk wat wils, en gevarieerd. Voor Halloween was de hele eetzaal versierd. Personeel liep in het zwart oranje, park was verlicht. We hebben genoten van dit hotel, personeel was vriendelijk.

Goed hotel met naar luchtjes dagelijks

Erwin van der Klei
22-10-2018

Goede locatie aan de boulevard, eten gevarieerd, elke dag een ander thema, animatieteam waardeloos, erg harde muziek op en alleen maar gericht op Franse gasten, tevens vonden ze zich zeer bijzonder, gek op hunzelf, elk uur als je bij het zwembad lag of in de buurt van het hotel was, had je een onaangename geur, dit kwam van een visfabriek die in agadir aanwezig, niet echt prettig, kamer goed genoeg, niet erg bijzonder, voldeed voor de prijs

Heerlijk

Meijer
6-7-2018

Van het strand gescheiden door brede boulevard. Heerlijk eten. Gemiedelijke sfeer. Verouderde douche moet oogeknapt. Heerlijke bedden en ruime kamers. Vriendelijk personeel na geven fooi. Franssprekende animatie vond ik minder.

Niet meer

Ellen
10-5-2018

Ik ben hier al een paar keer geweest maar dit was echt de laatste keer.

Het eten was een stuk slechter. Het animatieteam niet echt aardig en als je niet meedoet met hun spelletjes dan negeren ze je. Ze lopen een deel van de dag hard te schreeuwen en slechts een paar gasten deden met hen mee. Het merendeel van de deelnemers waren mede animatieteam leden. De muziek bij het zwembad was zo gigantisch hard dat het niet echt aangenaam meer was. Net als de muziek bij de kinderdisco.

Zelfs kinderen liepen hier weg vanwege het lawaai. Ik heb zelf geen kleine kinderen maar wat ik heb begrepen is dat er niets meer met de kinderen wordt gedaan. Behalve dan de kinderdisco.

De kamer was goed.

Spreek je geen Frans dan begrijp je minder van alles wat er wordt gezegd.

Geweldig!

Maris
4-5-2018

Zeer mooi hotel in het mooie en schone Agadir! Het hotel straalt luxe uit, van binnen en buiten! Dit is mijn tweede keer in Agadir en zeker niet de laatste keer. Dit hotel heeft ons vakantie zeer aangenaam gemaakt. Direct aan het strand met een stukje privé strand. Op loop afstand van de haven en tov het (dieren)park. De boulevard is gezellig en is via het restaurant direct te bereiken.

Het zwembad is groot en er wordt dagelijks schoongemaakt.

Het eten was Top! Zeer gevarieerd en voor ieder wat wils. De kamers worden goed schoongemaakt en de bedden slapen ook zeer goed!

Wifi alleen in de lobby beschikbaar.

De all-inclusive formule werkt hier zeer goed! In drank en eten een zeer uitgebreide keuze en voor ieder wat wils.

Dit hotel zullen wij zeker nog een keer boeken.

Super relaxte vakantie

Marion
28-4-2018

Zeer comfortabel hotel, direct aan boulevard.

Uitstekend eten, veel keuze .

Vriendelijk personeel.

leuk en prachtige ligging

christof
19-4-2018

Prachtig hotel niet te groot maar toch alles aanwezig, vlak aan de dijk

super

Gisla
31-1-2018

hotel decamaron tafoukt in agadir is een super mooi en goed onderhouden hotel. we hebben genoten van het restaurant, de omgeving.

Redelijk Hotel

L.Deijkers
        11-1-2018

Er word in de reviews aangegeven dat de bedden hart zijn wij hadden dat absoluut niet heerlijk geslapen op geen harde bedden , het kan zijn dat ze deze vervangen hebben.Alleen het hotel heeft 90% Franse vakantiegangers , en alles wordt in het Frans uitgelegd waardoor we niet wisten wat er die avond gepresenteerd werd.

Het grootste bezwaar was dat er niemand van het zwembad gebruik maakt omdat het niet verwarmd is toen wij er waren was het water 13 graden koud dus.

Geweldige locatie

Anita Wesselingh
        5-5-2017

Het is een hotel met vele mogelijkheden, heerlijke buffetten en iedere dag een ander thema op het menu. Smorgens worden de eitjes klaar gemaakt waar je bijstaat, en smiddags de visjes voor je gebakken. Het animatie team is tegenwoordig wat meer Engelstalig zodat wij het ook kunnen volgen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Decameron Tafoukt (Beach) in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Decameron Tafoukt (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.