Hotel Club Med Agadir

Meer hotelinfo

31 reviews over Hotel Club Med Agadir

• 6D.A.06-08-2014

Aardig, maar niet zoals gewend van Club Med

Deze Club Med is minder luxe dan wij gewend zijn van andere CMs. De clubkamers zijn klein en donker. Het is aan te raden om voor een Deluxe kamer te gaan. Het strand is mooi, een zandstrand met een lekkere zee. Geen bar op het strand, wel staat er een koelbox. Op het gras tegenover het strand kan je in iets meer rust liggen dan bij het zwembad en daar zijn de ligbedden ook beter. Het zwembad is druk en er spelen veel kleine kinderen. Het terras boven het zwembad is lekker om even een drankje te drinken.
    Het eten was minder goed dan we van Club Med gewend zijn, het vlees was niet altijd gaar en vaak vielen de specialiteiten tegen. De kinderen gingen daarom vaak aan de friet, pizza, kipstukjes en dergelijken. Er waren enkele dagen dat de kwaliteit van het eten beter was (foie gras, carpaccio). Leuke zumba, pilates en stretching lessen. Achttien tennisbanen, goed onderhouden. Te bereiken met een bus die om het half uur rijdt.

• 10ann henrard26-11-2013

Geweldige vakantie

wij hadden een fantastische vakantie, heerlijk eten, ruime "de luxe" kamer ( clubkamers waren heel klein), super vriendelijk personeel, chef de village was er altijd :), vanaf het 7 uur ontbijt tot na de shows. Het was onze eerste Club Med ervaring maar we gaan zeker terug! Als ik echt iets moet zoeken om te klagen: geurhinder in de kamer (putjes)

• 9atie13-01-2013

Fantastisch ontspannen verblijf

veel beter dan eerder vermeld door anderen. fantastisch eten, fantastisch weer steeds 24 graden, geweldig personeel, geen wind dus je kunt echt goed tennissen kamers basic maar heel schoon, en je komt er niet. alles goed in de safe doen, ook telefoons, dan heb je een meer dan buitengewone tijd, met geweldige shows voor een zeer redelijke prijs fransen (80 %) waren vriendelijk , 10 procent Nederlanders , rest Italianen en Marokkanen , allemaal beschaafd en open voor een praatje, evenals go'"s tops.

• 7dominique severs23-07-2012

mischien ooit nog eens

club med in Agadir is heel slecht van eten want ik en mijn dochter hebben daar 2 dagen à 3 dagen diarree gehad ik nog erger dan zij. voor de sporten zeker gaan want er zijn veel mogelijkheden! Ook veel animatie aan het zwembad maar was soms te druk want het zwembad is veel te klein. De vogels fladeren boven je hoofd , zitten in je bord. De katten lopen ook heel de tijd onder de tafel en er zitten super veel kakkerlaken en ongedierte in de toiletten . GO's zijn wel heel vriendelijk. En het strand is heel rustgevend! kamers zijn kein maar proper. De omgeving vonden we heel Afrika!

• 9liesbeth03-03-2011

Wat een super hotel!

Heerlijk hotel, schoon, mooi, vriendelijke mensen, heerlijk eten en drinken. Een echte aanrader dus

Met jonge kinderen

• 9Ann22-07-2010

Aanrader!!!!

Eerste club med ervaring: super goed meegevallen. Aangename sfeer, iedereen is vriendelijk, G.O.'s zorgen voor goede animatie.
    Eerder klein zwembad, maar voldoende ligzetels aan het strand. Zwembad is ingesloten, dit betekent in de zomer te heet, maar in de winter ideaal (want er is geen wind).
    Eten is lekker en uitgebreid. Elke avond een thema-avond (bv white, black&red, gala...) Afruimen in het restaurant duurde soms wat trager. Club kamers zijn klein en donker. Aanrader zijn de deluxekamers!! Prachtig gerenoveerd al dan niet met zeezicht. Voldoende sport- en uitgaansmogelijkheden. Voor elk wat wils! Kortom een geslaagde vakantie (met prachtig weer)!!

• 8hadewina23-03-2010

Dit nooit meer"

prachtig hotel maar wat een vervelende medegasten: verwend en niets is goed genoeg. niets dan lof over het hotel en het personeel, maar de golfers, parelkettingen en yuppen: nooit meer aub

• 8Sandra01-03-2010

Top voor een vakantie met kinderen

In november 2007 in Agadir geweest, helemaal top! Lekker eten, een mooi strand en de club ziet er goed uit. De kamers zijn heel klein, maar dat mag de pret niet deren, ze zijn namelijk wel goed schoon en in Marokkaanse stijl ingericht. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het enige nadeel vond ik dat de sporten niet in de club zelf zijn, je moet met een busje naar een ranch buiten de club. Dit busje rijdt de hele dag door, het is ongeveer een kwartier rijden. Hier kun je golfen, tennissen etc.

• 8S & Y10-12-2009

Topvakantie gehad

Wij zijn hier op 30 november een week geweest. We hebben al vel hotels gehad in Agadir maar de Club Med stak er op ene aantal punten toch wel bovenuit. De animatie was de beste die we tot nu toe in Agadir gezien hebben. De service was top! De ligging was goed! De lunch en het diner waren echt uitzonderlijk goed, veel verschillende gerechten. Het ontbijt vonden wij iets minder in vergelijking met andere hotels, maar voor mensen die bijna nooit all-inclusive gaan is het echt wel goed. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

• 8Frits29-09-2009

Met kleine kinderen voel je je hier echt welkom

Het park is zeer verzorgd, de kamers zijn netjes en schoon en iedere dag wordt het bed opgemaakt en worden de handdoeken vervangen. Al het personeel gaat aardig en vriendelijk met de kleine kinderen op. De bijgeboekte kinderopvang is een waar speelparadijs. Het eten is zeer goed en iedere avond zijn er wisselend gerechten. In de eetzaal is er, naast voldoende kinder- en babystoelen, ook een aparte hoek waar je potjes kunt opwarmen.

Met jonge kinderen

3 tips over Hotel Club Med Agadir

• dominique severs, 23-07-2012

Zeker de winketjes doen , heel gezellige steegjes! ook de petit taxi eens nemen , ze staan allemaal in een lange rij voor de club med. Tijdens de rammadan moet je 2 uur je uurwerk verdraaien dan bij ons, anders moet je maar 1 uur je uurwerk terugdraaien. de buitenritten op het strand met de paarden zijn fantastisch! 2u30 rij je langs de duinen,bos en het strand, zeker doen ! elke avond kan je bij de stand van het paardrijden informatie vragen, in de club med dus.

• atie, 13-01-2013

tennissen en golfen en hardlopen langs de boulevard.

• Danique Albert, 06-08-2014

Golf, tennis, paardrijden op het strand

0 vragen over Hotel Club Med Agadir

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV