Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag20°5°
Hotel Club Al Moggar Garden Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Club Al Moggar Garden Beach voor je op een rij gezet:

169 reviews over Hotel Club Al Moggar Garden Beach in het Nederlands

Prima, maar met kanttekeningen

Fam de Ruiter,
30-12-2018

Perfecte ligging in Agadir.

Eten is prima en redelijk gevarieerd.

Onze kamers was zeer gedateerd, met slechte bedden.

Heel vriendelijk personeel, alleen bij de receptie proberen ze je nog 2 x de toeristenbelasting te laten betalen.

All-in: bier in in het restaurant alleen beschikbaar tegen betaling.. en bij t zwembad lauw of op, of koud tegen betaling🤔.

Toch n leuke vakantie gehad in Agadir!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Absolute no go

Jake,
15-6-2018

Het hotel en de Duitse reisorganisatie zijn niet aanbevelenswaardig. Als u al een paar reviews gelezen hebt, weet u dan gewaarschuwd voor ranzige kamers en zwendelpraktijken. Wij hadden Zoover niet geraadpleegd, voor degenen die dat wel doen en dit lezen: Vergroot uw kansen op een geslaagde reis door niet dit hotel te kiezen. Inmiddels heb ik begrepen dat het de vaste truc is bij aankomst een slechte kamer te geven, die in niets lijkt op de door de reisorganisatie gepresenteerde kamer. Het doel hiervan is dat tegen betaling wordt omgeboekt naar, bij benadering, de kamer die wèl via de reisorganisatie werd gepresenteerd. Stelt u zich voor na een lange reis komt u moe en verwachtingsvol aan op uw kamer:

Uitzicht op een muur, vochtig tot op het punt dat hij nat is, er hangt een dominante lijkengeur. Het sanitair is verschimmeld en het is erg vies. De receptie zegt dat een schone kamer 40E duurder is.

Reisorganisatie vergoedt niet

Gereisd met partner in januari 2018

Voor herhaling vatbaar, prima hotel .

Ellis,
18-4-2018

Prima hotel met goede prijs- kwaliteit verhouding. Mooi zwembad, en er worden heel veel activiteiten georganiseerd voor de gasten. Eten is heerlijk. Ontbijt is prima , alleen rond half 10 kan het hotel de enorme piek van ontbijtgasten niet aan, dan is de koffie op, de kaas op, geen bestek meer etc. Zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een prachtige grote kamer met zeezicht maar de verschillen in kwaliteit in de kamers onderling is wel erg groot. Als je pecht hebt, kun je ook in een soort bezemkast eindigen. Veel trappen. Ligging van het hotel is echt geweldig, direct aan het strand en midden aan de gezellige boulevard. Super vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in april 2018

Ligging is ideaal.

Jackie,
12-10-2017

Zeer vriendelijk personeel . Ligging direkt aan de boulevard en strand. Geschikt voor gezinnen. Als je niet goed uit de voeten kan is dit hotel minder geschikt. Veel trappen.

Wat echt een hele grote minpunt was, is dat de kamer die wij kregen erg tegenviel. Zeer vieze kamer. Schimmel op de muren. Net een kelder. Als je klaagt krijg je direkt een betere kamer met zeezicht. Uiteraard tegen kleine bijbetaling en daarover kan je ook nog afdingen.

Ontbijt is voldoende, niet echt uitgebreid.

Gereisd met partner in oktober 2017

Wij hebben genoten!

Marieke,
8-3-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad hier. Grootschalig waar we gewoonlijk nooit voor kiezen maar wat ons hier voor 1 week nt stoorde. Wij zaten in kamer 202; 1e verdieping met rechts uitzicht op t zwembad en daarachtee de zee. Een redelijk verouderde kamer maar het was voldoende. Bedden sliepen goed, het was schoon en netjes.

Super vriendelijk personeel, vooral de mevrouw die bij ons schoonmaakte en personeel bij zwembad plus restaurant.

Ontbijt goed en diner was geweldig! Goede kwaliteit, veel keuze en voortreffelijke smaken. Vooral van de tajines en de verse salades hebben wij enorm genoten!

Ligging van het hotel is prima, direct aan t boulevard en t schone strand.

Agadir is een vakantiebestemming voor vooral strand , het is geen echt mooie Marokkaanse stad maar er zijn diverse excursies mogelijk vanuit Agadir om wel meer van het prachtige land te zien!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Verouderd hotel.

sophie
5-6-2016

De kamers zijn verouderd waardoor vooral de badkamer erg onfris is. Muffe rioollucht. Airco werkt niet goed. Kakkerlakken aanwezig.

Het eten is prima, personeel is aardig, zwembaden en locatie ook prima.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Nooi meer!

Toos
4-5-2016

De kamers waren zó vies! Kranen vielen bijna van de muur. Alles wat kon roesten was verroest! Geen zeepje te bekennen, geen prullenbak! Etc... Het stonk er erg muf. Op het 'balkon' stond een smerige bloempot die wij als prullenbak gebruikten! Er was maar één stoeltje op 'balkon'. Voor 2 personen! Wc spoelde niet goed door! Tussenmuren van karton! De buren konden wij zó hard horen snurken dat we geen oog dicht gedaan hebben! Wegens familieomstandigheden moesten wij eerder vertrekken dan gepland maar dat was geen straf! Douchen ging niet omdat kraan niet in douchestand te zetten was. Ook die kraan zat totaal los. Kranen vol kalk. Toiletpapier had blijkbaar een dag in het water gelegen en toen weer laten drogen! Lichtknopjes waren te vies om aan te pakken! Eten was wel goed en lobby zag er wel goed uit. Maar de kamers....... Ook WiFi werkte voor geen meter in de lobby! Ik hoop dat mensen mijn bericht serieus nemen! Boek dit hotel niet!! Touroperator geeft dit hotel 4****! Schandalig! Kamers mogen niet eens één ster hebben. De rest 2,5 ster.

Ik dacht iets goeds te hebben gereserveerd maar toen wij aankwamen en de voorkant zagen, schrokken wij al!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Mooi schoon hotel met prachtige ligging

little_star4ever
14-6-2015

Mijn vriend en ik zijn net terug van een week in hotel Club Al Moggar. Dit hotel heeft ruime nette kamers welke elke dag netjes worden schoon gemaakt. Het ontbijt was prima. Het hotel heeft een mooi zwembad en prachtige ligging. Het handdoeken leggen bij het zwembad, daar hebben wij geen last van gehad er waren altijd wel bedjes vrij. Vanuit het hotel kan je kilometers over de mooie boulevard wandelen. Wij hebben dit hotel geboekt via een veiling en dit was het geld dubbel en dwars waard. Wij willen hier zeker nogmaals terug komen.

Gereisd met partner in mei 2015

Een leuk hotel, zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding. Schitterende ligging, direct aan het strand en boulevard.

Prachtige tuin met gezellige terrassen en 2 zwembaden.

Diner prima.

Hier komen we zeker terug

Gereisd met partner in februari 2015

Goed hotel prachtige ligging

cok van nierop
18-6-2014

Heerlijk hotel direct aan de boulevard grote kamers goede bedden groot balkon heel goede service voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2014

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Al Moggar Garden Beach in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Al Moggar Garden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.