Géén boekingskosten
MarokkoMarokkoAgadirHotels AgadirHotel Caribbean Village Agador

Caribbean Village Agador

MarokkoMarokkoAgadir

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Caribbean Village Agador voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 211 reviews

• Sportfaciliteiten

211 Reviews over Caribbean Village Agador

• 9Barbera01-12-2019

Een goed resort

Je kunt op het resort geld pinnen / contant geld meenemen is voorkeur / rekening met trappen lopen.

• 1Moussant05-08-2019

A fuire

Ne vous fier pas au photo sur Internet concernant le restaurant ses la plus gros arnaques pourtant je ne suis pas difficile concernant la nourriture ses degeullasse j.ai jamais aussi mal manger de tout les voyages que j'ai fait il se foute de leur client 3 sorte de crudités et rien dautre je voys parle pas des plat chaud une horreur concernant les restaurants a la carte un vrai foutage de geule je vous donne mon avis car je pense que comme moi vous vous ferez avoir idem pour le petit déjeuner restaration infecte plus jamais je viendrai ici je mais 10 zéro pour la restauration

• 7Nel24-07-2019

Leuk hotel voor de prijs zeker

Goed hotel wat betreft de prijs die wij er voor betaald hebben. Kamers zijn wat verouderd maar alles is schoon en wordt ook prima schoongehouden. Eten is goed, er is genoeg en genoeg variatie. Je kan de hele week hetzelfde eten maar dat ligt dan aan wat jezelf kiest. Wij waren hier van 18 t/m 25 juni. Moesten wel handdoeken op de zonnebedjes leggen maar meer omdat wij een voorkeur voor plek hadden en niet omdat er ander geen plek meer was. Personeel is vriendelijke en behulpzaam geen commentaar op. Het is een groot complex dus ik kan begrijpen dat in het hoogseizoen als het hotel vol is het hard aanpoten is voor het personeel. Wij hebben een prima vakantie gehad

• 6Chantal22-07-2019

Oké, maar veel verbeterpunten

Niet vergelijkbaar met Europa, qua kwaliteit en hygiëne. Het restaurant was een groot minpunt chaotisch, plakkerig en je moest bij eten op zoek naar wat lekker was.

• 5yvonnr13-07-2019

nooit meer

Wij zijn van 28 juni tot 12 juli geweest. Eeste indruk was oke. Maar ga je verder kijken dan schrik je . Het hotel is echt aan een opknapbeurt toe , loszittende trapjes bij het zwembad, koelkast waar het rubber hellemaal bruin van is , niet voldoende bestek voor 2400 gasten . Het managment moet er echt wat aan doen , als de marokaanse mensen zelf zeggen dat het ziekenhuis eten in Marokko beter is dan daar.dat zegt genoeg lijkt mij. Er is voldoende personeel die ontzettend hun best doen om de gasten het naar de zin te maken van de kok tot kamermeisje. Misschien is het de Marokkaanse mentaliteit , maar dit kan zo niet. In onze 1e week is er een peuter verdronken , hotel had geen aed . De jongeman van de animatie heeft gereanimeerd maar het mocht niet baten . De jongen was 1uur later al weer aan het werk ogelooflijk. Ik ben blij dat ik Marokko bezocht heb maar ga er niet meer terug , hoop voor andere dat het hotel verbetert.

• 8Hk01-07-2019

Heerlijk

Leuke appartementen, aardig personeel, altijd voor iedereen iets te doen.

• 9Frans10-06-2019

Alles goed voor elkaar

Dit is je geld waard, Marokkaanse stijl. Alles dik voor elkaar. Bedden, douche, eten, zwembaden allemaal top, natuurlijk ff zeuren over de WiFi 😂 als je voor deze prijs op vakantie kan moet je geen verwachtingen hebben. Maar als je hier heen gaat zeg je gewoon dit is het dik waard. Tip neem oude telefoon mee, koop op vliegveld tel kaart met 10gb voor €10 en maak je eigen WiFi (hotspot) internet probleem opgelost. Neem ook handje eurootjes mee om het personeel af en toe wat te geven. Zo maak je echt vrienden. Doen alles voor een euro.

• 6Gonnie22-03-2019

Voor de prijs is het een goed hotel.

Verouderd hotel, eten redelijk , goede animatie. Geweldige boulevard . Je kunt lekker wandelen. Zwembaden zijn goed . Jammer van handdoekje leggen. De bediening is wel gefocust op fooien. Geef je niks kun je alles zelf doen.

• 7Fam. Waaijers27-02-2019

Zeker aan te raden.

Voor de prijs een goed hotel.Kamers schoon en worden elke dag schoon gemaakt. Eten is goed, maar vaak hetzelfde. Precies goe voor een week!

• 4Alfred Bavelaar22-02-2019

Vies, smerig en alles versleten en oud.

Kamer was erg smerig en versleten en alles in de kamer was volgens mij van 500 jaar voor Christus. Zelfs de kringloop zou alles uit de kamer deponeren bij het grofvuil. Ook de ligbedden bij zwembad en het strand waren te smerig om op te liggen. Het restaurant was een soort vreetschuur hoop herrie en ook niet erg fris te noemen. Wij zijn niet moeilijk en hebben ons uiteindelijk prima vermaakt maar als je een redelijke vakantie wil ga dan niet naar dit hotel. Wij gaan er in ieder geval nooit meer heen. Waardering voor dit hotel zou ik een -4 geven.

Hotel Caribbean Village Agador info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Boulevard du 20 Aout, 80000