Hotel Caribbean Village Agador

Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°8°
Hotel Caribbean Village Agador
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Village Agador voor je op een rij gezet:

Laatste review

Voor een fijne relaxvakantie in de zon

Silvie van Ruth,
1-12-2018

Dit was de 2e vakantie hier en ten opzichte van 2017 heel veel drukker geworden. Leuke animatie als je mee wil doen, wil je dat niet, is dat ook goed. Fijne zwembaden, leuke minigolf en er zijn tennisbanen, voetbal/basketbalveld en op 200 meter van zee waar zij ook een stuk privéstrand hebben. Personeel is erg vriendelijk en de kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Eten is er prima, genoeg keuze voor iedereen. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Kenmerken

1-12-2018

Middelmatig

Claudia,
18-11-2018

Kamers verouderd maar wel schoon. Groot resort met mooie tuin. Zwembad prima. Eten zeer matig, restaurant marocco goed. Gezellige animatie overdag en savonds. Niet meer dan 3 sterren waars.

Nooit weer.

Suzanne,
15-9-2018

Naar dit hotel gaan we niet weer. De tuin is heel mooi aangelegd. De kamers gedateerd maar ruim. De animatie heel gezellig. Dat zijn de enige plus punten. Het restaurant is beneden peil. Er is niet genoeg servies en bestek. Soep en yoghurt met een plastic lepel eten is niet echt restaurant waardig. Dat doe je op een camping. De tafels en de vloeren zijn vies. Er liep zelfs een kakkerlak. Het eten erg eentonig en diner was ronduit slecht. We zijn elke avond uit maar eten gegaan. We gaan zeker weer naar Marokko. Maar dan in een ander hotel.

Nooit weer

Suzanne,
14-9-2018

Het personeel is heel vriendelijk. Het eten was geen succes. Er was weinig keus en niet altijd smaakvol. Ook het servies en bestek was veel te weinig. Soep moest ik met een plastic lepel eten. Tafels zijn vies. We zijn na 5 dagen maar uit wten gegaan. Heerlijk gegeten bij l eden aan het strand.

Kamer uitzicht op een werkplaats en uitzicht raam op allemaal losliggende kabels. Ik zal niet naar dit hotel teruggaan.

fantastisch!!

Mariska,
21-8-2018

Super gezellig, leuk annimatie team, goed eten , schoon , eigenlijk niets op aan te merken !!

We waren er nu voor de tweede keer en zeker niet de laatste keer ❤

Hel op aarde

Marco,
8-8-2018

Zojuist teruggekomen van een vakantie op Caribbean Village Agador in Agadir (Marokko), 2 weken all inclusive op een familie kamer. Een vakantie die we zeer snel willen vergeten. Hygiëne/eten mogen toch wel minstens op acceptabel niveau zijn. De schreeuw naar de terugvlucht was er al na enkele dagen…..!

> hygiëne/eten dramatisch (ook ziek geweest), onbeschoft personeel, wachtende rijen, vreetschuur oasis is een hel op aarde (we zijn geen varkens!)....TIP: NOOIT BOEKEN!

Leuk maar de capacaiteit is een groot probleem!

Fam. Batavier,
2-8-2018

Het park kan dan niet de capaciteit aan. Je moet voor half 7 je handdoek leggen bij het (hoofd) zwembad. In de restaurants vaak het eten koud en wachten op borden en eten. In de avond is het terras te klein. Om ca. 5 uur wakker door zeemeeuwen die op de gebouwen kabaal maken. Het personeel en het aninatie-team maakt veel van de vakantie goed. Het personeel is vriendelijk en met een fooi zijn zij, haast onmogelijk, nog vriendelijker. Over het animatie-team alleen maar lof. Aardig, respectvol, fanatiek, proberen ook Nederlands te praten en hebben mijn kinderen van 16 en 18 jaar ook in hun vrije tijd Agadir laten zien. Boek geen excursies op het park maar ga bij blok '2000' van het park af en bij het bruggetje staat Ste. Union Tours. Wij hebben bij hun 4 geslaagde excursies geboekt voor € 410 (touroperator € 850 !!). Neem je eigen badhanddoeken mee. Wij hebben daar 4 geleend (borg € 40) en er werd meteen, ook bij andere, 1 gestolen.

Heerlijk hotel!

Jannah,
29-4-2018

Een heerlijk hotel, we hadden een kamer aan het zwembad. Met jonge kinderen was dit ideaal.

Voordelen:

*eten was goed.

*mooie onderhouden tuinen.

*prachtige locatie.

*vriendelijk personeel, geef wel een fooitje, dan doen ze nog meer hun best.

*leuk animatieteam, al zou wat variatie leuk zijn ;-)

Nadelen:

*hotel kan niet teveel gasten aan, het was nu af en toe al dringen.

*kamers zijn verouderd (verwacht geen 4/5 sterren zoals in Turkije).

* de mannen vind ik te vrij om gaan met vrouwelijke gasten, ook in het restaurant is dit zichtbaar. Ik zou een ietwat professionelere houding verwachten.

*matrassen zijn erg hard.

Wij hopen zeker wel terug te komen, want met jonge kinderen was dit fantastisch. De nadelen nemen we dan wel voor lief ;-) het is er schoon en hygiënisch.

Prima!

Iris,
25-3-2018

Prima hotel. Wij zijn begin september geweest en hadden toen helaas de eerste paar dagen veel bewolking, dat was jammer. Dan is er vrij weinig te doen. Bij mooi weer zijn de zwembaden fijn en de boulevard ook leuk. Kamers zijn simpel, maar goed te doen. Eten geeft niet geweldig veel keus, maar als je niet te hoge eisen hebt ook prima. Het enorm brede strand is op 5 minuutjes lopen. Op wat restaurantjes, een paar winkels en het strand niet erg veel in de omgeving te doen. Taxi’s bieden een tour de berg op, naar de Berbers. Schijnt leuk te zijn maar hebben wij vanwege de bewolking niet gedaan (dan valt er niet zoveel te zien..) Al met al een fijne vakantie gehad!

Vuil,onhygiënisch,eten koud, diefstal,veel te druk

Mevr. Baert,
20-3-2018

De tuin is goed onderhouden, beter dan de gebouwen, die zijn oud en vuil en onhygiënisch ( soms beestjes in mijn bed ) De eetzaal, zeg maar refter laat te wensen over. Mensen staan met hun bord in de handen op zoek naar een plaatsje ( is zeker niet geschikt voor 1200 of meer toeristen) Bij regen is het dak al zo lek als een zeef, en het regent er binnen wat levensgevaarlijk is in combinatie met de vette vloer ( heb mensen zien vallen ) Het eten is er altijd koud en altijd hetzelfde, zowel de groenten of het vlees.

De lobby is ook niet geschikt voor zoveel volk, geen plaats om te zitten en oorverdovend lawaai, zonder dat het animatie team daar nog hun "ding" komen doen bij regen.

Het animatieteam komen s'avonds de toeristen halen om te dansen, wees op jullie hoede, ( heb weet van gestolen handtas, gsm's, geld en ketting)

Wanneer je kiest om naar dat hotel te gaan neem je best een grote zak "zakgeld" mee om "tips" uit te delen want zonder "tips" geen service en geen vriendelijk woord.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean Village Agador in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean Village Agador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.