Hotel Caribbean Village Agador

Hotel Caribbean Village Agador

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean Village Agador voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel Caribbean Village Agador in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk hotel!

Jannah
29-4-2018

Een heerlijk hotel, we hadden een kamer aan het zwembad. Met jonge kinderen was dit ideaal.

Voordelen:

*eten was goed.

*mooie onderhouden tuinen.

*prachtige locatie.

*vriendelijk personeel, geef wel een fooitje, dan doen ze nog meer hun best.

*leuk animatieteam, al zou wat variatie leuk zijn ;-)

Nadelen:

*hotel kan niet teveel gasten aan, het was nu af en toe al dringen.

*kamers zijn verouderd (verwacht geen 4/5 sterren zoals in Turkije).

* de mannen vind ik te vrij om gaan met vrouwelijke gasten, ook in het restaurant is dit zichtbaar. Ik zou een ietwat professionelere houding verwachten.

*matrassen zijn erg hard.

Wij hopen zeker wel terug te komen, want met jonge kinderen was dit fantastisch. De nadelen nemen we dan wel voor lief ;-) het is er schoon en hygiënisch.

Prima!

Iris
25-3-2018

Prima hotel. Wij zijn begin september geweest en hadden toen helaas de eerste paar dagen veel bewolking, dat was jammer. Dan is er vrij weinig te doen. Bij mooi weer zijn de zwembaden fijn en de boulevard ook leuk. Kamers zijn simpel, maar goed te doen. Eten geeft niet geweldig veel keus, maar als je niet te hoge eisen hebt ook prima. Het enorm brede strand is op 5 minuutjes lopen. Op wat restaurantjes, een paar winkels en het strand niet erg veel in de omgeving te doen. Taxi’s bieden een tour de berg op, naar de Berbers. Schijnt leuk te zijn maar hebben wij vanwege de bewolking niet gedaan (dan valt er niet zoveel te zien..) Al met al een fijne vakantie gehad!

Vuil,onhygiënisch,eten koud, diefstal,veel te druk

Mevr. Baert
20-3-2018

De tuin is goed onderhouden, beter dan de gebouwen, die zijn oud en vuil en onhygiënisch ( soms beestjes in mijn bed ) De eetzaal, zeg maar refter laat te wensen over. Mensen staan met hun bord in de handen op zoek naar een plaatsje ( is zeker niet geschikt voor 1200 of meer toeristen) Bij regen is het dak al zo lek als een zeef, en het regent er binnen wat levensgevaarlijk is in combinatie met de vette vloer ( heb mensen zien vallen ) Het eten is er altijd koud en altijd hetzelfde, zowel de groenten of het vlees.

De lobby is ook niet geschikt voor zoveel volk, geen plaats om te zitten en oorverdovend lawaai, zonder dat het animatie team daar nog hun "ding" komen doen bij regen.

Het animatieteam komen s'avonds de toeristen halen om te dansen, wees op jullie hoede, ( heb weet van gestolen handtas, gsm's, geld en ketting)

Wanneer je kiest om naar dat hotel te gaan neem je best een grote zak "zakgeld" mee om "tips" uit te delen want zonder "tips" geen service en geen vriendelijk woord.

Prijs/kwaliteit prima.

Beau
18-2-2018

Een groot hotel met een prima ligging, kort bij het strand en een aantal winkeltjes. We kregen een kamer zonder airco, kamers met airco zijn namelijk alleen bestemd vooe Russen. Toen we 10 euro aan de man achter de receptie gaven, konden we de dag erna verhuizen naar een mooiere kamer met airco. De kamer werd super gepoetst, poetsvrouw was een hele lieve vrouw. Rest van personeel was over het algemeen ook vriendelijk. Het eten was minder. Veel hetzelfde en niet altijd warm. Wanneer dan eens iets lekkers was, stond er een rij waar je te lang moest wachten. We zijn vaak gaan uiteten, dit kan overegens heel goedkoop en erg lekker. Mooi zwembad en voldoende plek vrij, ook aan het strand. Aan het strand kon je ook drinken krijgen, maar dit was lauw. Animatie team is top. Prijs/kwaliteitsverhouding is naar ons idee prima.

nooit meer!

A Scharmga
17-2-2018

In maart 17 zijn we ook in dit [duo] hotel geweest, toen in El Pueblo Tamlelt, en daar was niets op aan te merken. Echter nu waren we in het andere hotel, wat onder hetzelfde management valt,[2 hotels samen gevoegd], en dit is erg slecht bevallen. Na 2 dagen werden 9 vd 10 mensen ziek. Van het management hoorden wij dat we het virus al bij ons zouden hebben of in het vliegtuig opgedaan, echter toen we na een week weer onze kamer uit konden, spraken we anderen die uit een ander land en met een totaal andere vlucht kwamen, die net zo ziek als wij waren geworden. Dan ga je eens rond kijken, en valt op dat het er erg vies was, bestek en servies niet schoon. Er was ook geen onderhoud gepleegd aan de kamers, deuren die niet goed sloten, of een kapot slot waardoor je de kamer niet in kon. Personeel bij de front desk zeer onaardig tot onaangenaam. De kamermeisjes probeerden te helpen waar ze konden met al die zieken. Het eten was op zich prima, alleen wil je er niet ziek van worden.

Dit was een bridgereis, via touroperator, die ons ook afscheepte na terugkomst, met de zelfde argumenten, de hele groep zou evt al ziek geweest zijn, belachelijk.

J.L Streutker
8-11-2017

Een fantastisch resort met geweldige gastvrij personeel . Animatie is geweldig en iedereen wordt betrokken om mee te doen met dansen, koppeldans wedstrijd , karaoke en nog veel meer...

De kamers worden elke dag goed schoongemaakt , het hele resort word goed onderhouden met schoonmaak en tuinonderhoud .

Het eten is een lopend buffet maar het mag wel warmer opgediend worden .

Leuk voor 12 dgn

Fam K
13-8-2017

Mooie tuinen, grote balkon.Toch zijn er helaas meerdere min punten.

Als je niet goed ter been bent kies nooit dit voor dit Hotel / Appartementen het is trappen lopen, trap op naar de receptie, trap op naar de winkeltjes niet te doen.

Drankjes waren lauw en inderdaad plastic bekers bah ! ook in Mei stonden we al te wachten op bestek en kopjes in het restaurant. Eten was prima maar zeiden wel van in het hoogseizoen moet je hier niet komen. Gratis drinken op het strand is cola, bitterlemon, water en sprite. Vaak was het ook op verwacht er niet te veel van. Vragen om een lunch wat mogelijk is is niet te doen, werkt gewoon niet.

Fitness ruimte moet je extra betalen, zo ook de jus d orange , pannekoeken ect

dus niet alles is inclusive.

98% van de mensen die vakantie vieren zijn Fransen, men spreekt daarom ook en wordt je aangesproken in het Frans.

Al met al een leuke ervaring, super brede stranden heeeerlijk ! en leuk dat we dit gezien hebben.

In het hoogseizoen is het er veel te druk. Het hotel kan de drukte niet aan. Er is schaarste aan bestek, servies, ligbedjes bij de zwembaden.

In de avond worden met handdoeken al bedjes voor de andere dag gereserveerd.

Bij de buffetten staat men met dubbele borden (als die er zijn) in de rij. Heb je het vlees dan is het wachten op de friet en daarna in de volgende rij wachten op de groente. Gevolg afgekoeld eten als je eenmaal aan tafel zit. Eten wordt gehamsterd omdat mensen niet nog een tweede keer in de rij willen te staan. Gevolg, niet zelden is het op als je uiteindelijk aan de beurt bent. (wordt wel aangevuld maar dan is het opnieuw wachten). Het eten op zich is aardig maar verwacht er niet te veel van. 1 frisdrankautomaat voor 1500 gasten in het restaurant is best weinig zodat ook hier een rij staat. Er zijn wel verschillen de thema restaurants maar als je er achter bent gekomen hoe en waar hiervoor te reserveren blijkt door de beperkte openingstijden ook daar een rij te staan..

Handdoeken halen voor het strand, houd rekening met vertraging. BVN TV op de kamer, maar dan moet je bij de receptie wel de afstandbediening van de TV gaan halen, en daar is het druk. Er is WiFi in de receptie maar door de drukte kan het netwerk het niet aan, dus naar een naburig hotel om draadloos internet signaal op te pikken.

De ‘teens club’ ( 2- 18 jaar) hebben wij niet kunnen ontdekken. Animatie is verder allemaal in het Frans. Het lijkt er op dat de hoteleigenaar hoopt dat gasten het maar ‘laten zitten’. Er is veel achterstallig onderhoud waardoor het hotel beslist niet touroperator waardig is.

Maar als je hier allemaal rekening mee houdt kan je best een leuke vakantie hebben. De ligging van het hotel ten opzichte van het strand is perfect. De kamers zijn basic (geen airco) maar verder best prima. Bedden zijn goed, het personeel is over het algemeen vriendelijk.

Beslist geen aanrader!

Mooie verzorgende tuinen bloemen en planten,en geweldige animatie.Hier en daar vriendelijk personeel, maar het merendeel enkel na een fooi.Wij hadden geen beloofde airco, uren vast met incheck omdat ze ineens bon vroegen die wij nooit hadden gehad en niet nodig was! Van receptie naar receptie gestuurd met+100 trapjes lopen x4 voor kluis sleutel, handdoeken ontbraken,tv waarvan 3 van de 4 knoppen mistte, douche stang kapot, magere waterdruk en ook een x ijskoud water gehad.Veel problemen gehad dus en mentaliteit van" ah zoek t zelf maar uit" Eentonig eten, 20 min. staan wachten voor gebakken ei en de bars, lauw drinken, lauwe salades.Wel vaker in middenklasse hotel gezeten maar nog nooit zo slecht eten gehad!Grootste ergernis: bij alle zwembaden continue alle bedjes bezet met handdoeken vanaf de vroege morgen maar daarvan zat de helft van wie die waren zeker niet in of bij het water! Gelukkig buiten de deur wel goed te eten èn koud drinken, gastvrijere mensen en veel moois te zien en te doen.Mooi land zeker de moeite waard.Maar dit hotel: ècht noooooit meer!

Verouderd, helaas met meerdere minpunten

Doppen
10-8-2017

De ligging is prima, de animatie uitstekend, de faciliteiten zeer aardig. Toch zorgt de verouderde toestand van dit alles niet voor een positief eindoordeel. Het personeel is overwegend erg behulpzaam, maar dit geldt helaas niet voor het barpersoneel. Deze desorganisatie was dramatisch ; altijd 5 a 10 minuten wachten op halfvolle plastic glazen lauw bier/frisdrank. Ook de organisatie in de restaurants was ondermaats ; slecht/lauw eten, iedere dag hetzelfde, altijd te weinig borden/bestek, geen aanvulling. De thema-restaurants waren gelukkig wel prima. Misschien dat het mindere weer (waar ze uiteraard niets aan kunnen doen) meetelt in mijn beoordeling, terwijl ik altijd probeer positief te zijn, maar in dit geval vind ik 3 sterren voor dit resort discutabel. Tenslotte was de wifi dramatisch geregeld. Marokko is super, maar dit resort hoeft voor mij nooit weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean Village Agador in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean Village Agador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caribbean Village Agador scoort een 7.03 uit 10 op basis van 200 reviews.