Hotel Atlas Amadil Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°10°
Hotel Atlas Amadil Beach
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Atlas Amadil Beach voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Atlas Amadil Beach in het Nederlands

Nooit meer nooit meer

Nezha,
27-7-2018

Wat een een vieze hotel,,

Alles is geen 2ster waard,,

Geen service

Niks voor kinderen , zelfs geen speel hal of zoiets 23:00 sluit alles, krijg je geen drinken meer, ook geen water,

Alle dranken uitpoeder mix en in plastic bekers,,

Alle servies en altijd vies,, geen vaatwasse denk ik, bah

Een hoop geld betaald voor niks

Voor ons nooit meer,,gratis ook niet,,bah bah

De fotos die op internet staan zie je niet terug daar,,

Heerlijke vakantie gehad

Jeroen,
9-6-2018

Ik begrijp de eerdere slechte beoordeling ook niet. Ik heb hier een prima vakantie gehad. Ik had een nette schone kamer. Het hotel ligt er verzorgd bij en het personeel is vriendelijk. Er is een mooie tuin waar het zwembad zich bevindt met poolbar en leuke glijbanen. Entertainment staff komt regelmatig bij je informeren of je het naar je zin hebt.

Het eten vond ik het niet heel bijzonder maar er is altijd wel iets van je gading. Je kunt naast het buffet ook nog gebruik maken van de drie a la carte restaurants waarbij je wel even vooraf moet reserveren en dan ook gelijk je menukeuze dient aan te geven.

De shop is duur, koop je souvenir liever op de enorme Souk. Voor het hotel staan taxi's, betaal voor naar de Souk nooit meer dan circa 15 dirham ook al vragen ze misschien 50. Vooraf afspraak maken over de prijs!

Wat was er minder: kamerdeur was erg gehorig en in de lobby speelt steeds dezelfde muziek.

De Spa vond ik geweldig!

Fantastisch 😃

Gabriël,
14-4-2018

Het hotel was fantastisch ! Het was schoon, bedden waren goed, het personeel was vriendelijk en stond voor je klaar. Het eten was gevarieerd en erg goed. Je kan ook al a carte eten,maar dat moet je van te voren reserveren. Het hotel ligt op 35 min lopen van een grote souk ,dat is echt de moeite waard om naar toe te gaan.( er staan ook zat taxi s buiten om je naar de souk te brengen) Laat je dus niet afschrikken door de revieuw die dit hotel een 2 gaf 😒, ik snap daar echt niets van. Fijne vakantie en geniet, vier het leven!

Nooit meer!!

M saes,
9-10-2017

De kamers en bedden zijn goed,

Maar het eten (diner) is niks!

In Duitsland te boeken als 5 sterren voor mijn gevoel 3 sterren zeker niet meer!

Leuk

Ahmad
15-8-2015

Eten was goed maar ze hebben geen witte reis , ze hebben meer brood en vlees

Goede servies en lieve staf , schoon , zelfde muziek geen gevarieerde muziek bij de zwembad en bij de activiteiten in het hotel , 4 ster , goed beveiligd , meer morokanse mensen dan europianen , Schoone hotel

Nooit meer

DLC
17-9-2013

De kamers van dit hotel zijn niet alleen verouderd en vies, maar ook ronduit onveilig...De kwaliteit van het eten is ondermaats, alles was smakeloos en vaak ook koud (of net te warm bv. beleg). Het feit dat er weinig variatie is, kan dan wel enigszins typisch zijn voor een all-in vakantie bij een dergelijke bestemming, maar dan mag men voor de prijs die wordt aangerekend toch wel verwachten dat de producten van een goede kwaliteit zijn. Het kan daarnaast ook echt niet dat je geen koude frisdrank kan krijgen als all-in gast.

De bediening is over het algemeen vreselijk, wij moesten soms een half uur wachten om een drankje te kunnen bestellen bij de beach bar (daar een snack bestellen duurde zowaar nog langer).

Bovendien is het vaak veel te druk aan het zwembad doordat men de vijf glijbanen van het hotel naar niet-gasten toe voorstelt als een aquapark. Mensen van buiten het hotel die naar het "aquapark" kwamen, werden dan ook telkens voor all-in gasten bediend door het personeel.

fantastische locatie

Patrick Wout
9-4-2013

Verzorgd hotel, met een perfecte locatie aan het strand! Ik heb me prima vermaakt met mijn gezin!

Zeer goed en zeer aangenaam hotel!

Germain Declercq en Nicole Devriendt
19-3-2013

We zijn zeer tevreden over dit hotel ,zeker zijn vier sterren waard!

Het enige min punt vind ik de kamers ,verouderd maar zeer proper,iedere dag gedweild en de badkamer goed gekuist.Het restaurant vinden wij ook zeer goed lekker eten en zeer vriendelijke bediening.Men kan ook de avond zeer aangenaam door brengen in de Bar,en steeds is er muziek ,ook dansgelegenheid en drie maal per week een prachtg opteden.Rond het zwembad is er veel plaats,met genoeg ligstoelen,en dit is ook zeer goed onderhouden.Wij gaan er zeker nog terug.

Super vakantie gehad!

Esther
4-3-2013

Een heerlijke vakantie gehad! De ligging bij het strand is echt helemaal top! Echt een aanrader!

Waar hebben ze 4 sterren aan verdiend?

Betteui
20-7-2012

Ben op vakantie geweest samen met mijn dochter.

Hotel is geen aanrader, kwaliteit is zeer slecht. Zelfs een goed kopje koffie, het eten is smakeloos en eentonig. We gingen daardoor altijd buiten eten ondanks dat we allinclucief hadden geboekt.

Moet wel melden dat de animatie team en personeel behulpzaam zijn en vriendelijk.

Nooit meer naar Amadil hotel!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlas Amadil Beach in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlas Amadil Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.