Camping Atlantica Parc

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over Atlantica Parc

• 2G+H Renz24-01-2018

Als Kurzzeitcamper höchstens gedultet

Wollten für ca 1 Woche einchecken und wurden auf einen abartigen Notplatz eingewiesen, konnten kaum die Treppe ausfahren geschweige denn einen Stuhl aufstellen. Ein Bekannter gab uns die Info, dass unser Platz von 6 Wochen zuvor gerade frei wird, es wurde uns aber verwehrt umzuziehen, da wir angeblich erst Nr. 12 auf der Warteliste seien, was uns bei der Anmeldung niemand gesagt hat, dass es Tage dauern könnte einen regulären Platz zu bekommen: Unsere Entscheidung sofortige Abreise, für eine Nacht am Straßenrand 120 DH bezahlt. Ein Platzveteran hatte uns noch den Tipp gegeben, mit etwas Bakschisch könnte man einiges bewirken, Wir sind stattdessen nach Aourir gefahren. Sehr schöner Platz und freundlicher und zuvorkommender Empfang im Gegensatz zu Atlantica Park!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9monika faust31-10-2013

aufenthalt auf den grossen atlantikpark in agadir

ein dankeschön dem personal auf den grossen atlantikpar es wird alles getan um uns hier wohl zu fühlen wir kommen gern immer wieder

• 8Eetgelegenheden
  • 9Trudi + Gust Sommerhalder, Schweiz06-01-2013

Alle Jahre wieder!

Seit der Eröffnung besuchen wir jedes Jahr den Camping "Atlantica Parc" während 1-2 Monaten. Die Installationen wurden und werden stets verbessert - der Platz ist zweifellos einer der besten in Marokko. Der Inhaber hat gewaltige Investitionen getätigt um uns Campern alle Annehmlichkeiten zu bieten. Viele vermeintliche Luxusplatze in Europa könnten "Atlantica Parc" zum Beispiel nehmen. Danke für das vorzügliche Angebot!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Marianne28-08-2012

Mobile home vergane glorie

Met 3 kids op vakantie in Marokko, we begonnen in Marrakech en eindigde in Essaouira. Voor de kids wilden we tussendoor iets echt voor hun. Atlantica park leek een geweldige oplossing, waterpark, capming... We hadden een mobile home voor 7 nachten geboekt. Aangekomen leek de mobile home totaal niet op de foto's van de website. Het was een hele oude stacaravan, de airco werkte niet goed, alles plakte en was te vies om aan te pakken. De bedden waren als planken, er lag zelfs nog oud brood in de keukenkastjes. We hebben erg gauw onze spullen weer in de auto gezet en zijn op zoek gegaan naar een ander verblijf. Als het dan nog heel betaalbaar zou zijn, maar ze vragen dik geld voor een nacht. Het waterpark was wel leuk, ook al waren 2 glijbanen dicht. Heel erg jammer dat het zo tegenviel, voor mensen met een eigen verblijf (camper, tent) en kleine kids is het denk ik wel heel leuk.

• 0Dick18-03-2012

Overwinteren in Marokko

Wij stonden hier bijna drie maanden, vanaf december 2011. De bestaande negatieve recensies waren aanleiding tot deze beoordeling. Het personeel was steeds bereid te helpen. Aan de receptie werd naast Frans ook perfekt Engels en Duits gesproken. Het sanitair is uitstekend. Dagelijks wordt meerdere keren schoongemaakt. Wij hebben al die tijd maar één keer een koude douche gehad. De prijs, bijna € 8/dag, incl. 6Amp stroom, is voor Marokko aan de hoge kant.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Ehano13-03-2012

bon hébergement

nous avons trouvé ce camping tout à fait à notre convenance, tranquille, calme, avec tout le confort nécessaire pour un séjour sans histoire. 2 Points noirs, la localisation trop excentrée, qui suppose une voiture à utiliser chaque jour. la propreté de la plage qui mériterait un nettoyage, comme d'autres plages qui en bénéficient un peu plus loin.

• 9Eetgelegenheden
  • 2oga27-11-2011

NOOIT WEER

Camping Atlantica parc is op zich een uitstekende camping. Zwembaden waarvan 1 overdekt en schoon sanitair. Maar dan het personeel van de receptie met name de grote baas zijn zeer arogant en onvriendelijk. Door de eigen securtity is mijn caravan leeggeroofd. Nadat ik de gendarmerie hiervan had verteld en hen 100dirham had betaald,anders deden ze niets. Tot werd de camping aan het strand, de dependance door de politie gesloten. Iedereen moest naar de grote camping. De baas was woedend op ons en dreigde met alles en nog wat en wij konden vertrekken. Ga dus nooit naar de camping van Atlantica parc ze hebben inmiddels meer campings in zuid Marokko, het is een grote DIEVENBENDE !

• 7Eetgelegenheden
  • 2jan Slachter24-10-2010

NOOIT MEER !!

vergis u niet! De prijs is erg hoog voor Marokkaanse begrippen. Wij zijn bestolen door ex-personeel (security) van de camping. Hele caravan leeggeroofd. Eigenaar zeer onbeschoft na melding van de diefstal. Was zeer boos dat we de politie hadden ingeschakeld, gaf zijn camping een slechte naam. Veel onuitstaanbare oude Fransen bevolken deze camping die denken dat ze nog in de koloniale tijd leven. De goedkopere camping in Taghazout is met de grond gelijk gemaakt omdat hij niet meer aan de eisen voldeed, hetgeen inderdaad het geval was. Ik heb er 3 maanden gestaan dus weet echt wel waar ik over spreek.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Ben en Rina06-10-2010

Mooie camping aan zee

Atlantica Parc ligt 14 km. ten noorden van Agadir , deze camping is geopend in Juli 2009 , wij stonden met onze camper op deze camping in Juli 2010, mooie grote plaats met op elke plaats een waterkraan met drinkwater , mooi groot zwembad met genoeg ligstoelen waar je gratis gebruik van kon maken . Er is ook een kleine supermarkt , wat handig is want buiten de camping is er niets . Aan het begin van de camping is het zwembad en aan het eind de zee met zandstrand, super . het sanitair was schoon en er zijn genoeg wasmachines, er zijn speciale plaatsen voor de w.c. en het afvalwater te legen , alles schoon en netjes , vriendelijk personeel , wij komen hier zeker terug.

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar