Hotel Atlantic

23 reviews over Hotel Atlantic in het Nederlands

Geweldig

Sonja van Popering
22-10-2017

voor de 4de keer naar dit hotel heel vriendelijk personeel van de schoonmaaksters tot de manager en ober mohammed en zijn collega rasid schoon,gewoon heel mooi hotel

Vriendelijk hotel met marokkaanse aankleding

zonenbos
11-1-2014

Hotel Atlantic is kleinschalig, twee verdiepingen hoog. Vriendelijk en behulpzaam personeel, prettige kamers met eigen badkamer en tv. Ontbijt en avondeten (4 gangen) is uitstekend, en voor een bijzonder lage prijs.

Het hotel beschikt over een eigen gedeelte op het mooie strand, 10 minuten lopen vanaf het hotel.

Keurig hotel met hele vriendelijke bediening

ebroers
12-5-2013

Dit kleinschalige hotel ligt perfect voor het centrum en het strand in Agadir. Het personeel is heel vriendelijk.

Vakanties.nl

sfeervol en echt marokkaanse uitstraling

marja
6-3-2013

goed hotel alleen jammer dat de deuren erg hard dichtklappen. gelukkig geen hoogseizoen anders erg irritant. even buiten stad net een vuilnisbelt met veel plastic en groen glas, dit dan wel van een nederlands biermerk. zo zonde, je weet niet wat je ziet. evengoed mooie vacantie gehad. excursie marrakech en naar kleine sahara.een heel andere wereld met oud en van nu door elkaar.

Charmant hotel voor fijnproevers

B. van Rossum
7-2-2013

Na een rondreis langs de Marokkaanse koningssteden hebben wij 14 dagen in dit hotel prima kunnen uitrusten. Het is kleinschalig en wordt bezocht door gasten die niet alleen aan het strand in de zon willen liggen. Frans is de voertaal en 80% van de gasten komt uit Frankrijk. De eetzaal is klein maar gemoedelijk en het eten eenvoudig maar zeer gevarieerd en buitengewoon smakelijk.

Zelden zo'n schoon hotel gezien!

Geweldig hotel

jamesc
5-6-2012

Hotel Atlantic in Agadir is een fijn, klein hotel op loopafstand van het strand. Het hotel heeft een zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben alle avonden in het hotel gegeten, want het was er prima. Het hotel beschikt ook over een plek aan het strand waar je gratis gebruik kunt maken van ligbedden en parasols. Als je in zee gaat, dan ben je als westerse vrouw wel sterk in de minderheid in je bikini/badpak.

Gezellig, klein, sfeervol hotel

Nathalie
5-12-2011

klein en sfeervol hotel, wel wat ouderwetse kamers, maar wel prima.

Heer-lijk hotel! Super gastvrij.

leonie rogier
30-5-2011

Niet zo'n groot massaal hotel zoals je die daar veel ziet waardoor ze gastvrij zijn. Lekker zwembad, rustig. Goede snack-corner voor lunch. Vriendelijk personeel en ook 's avonds goed restaurant. Uitgebreid ontbijtbuffet. Gelegen in centrum van Agadir op 5-10 min wandelen van boulevard.

Prettig kleinschalig hotel in de stad

Carola
22-10-2010

Per toeval kwamen we uit bij dit hotel. Super aardig ontvangst daardoor was ik eingelijk al verkocht. De kamers waren erg schoon, fijne bedden en een douche met warm water. De eerste avond hebben we in het hotel gegeten, sfeervol, erg goede ober!!! en lekker eten, we hadden gekozen voor het dag menu. Het hotel heeft een kleine tuin met zwembad. Het zwembad neemt veel ruimte in. Het is er rustig en prettig zitten. Je mag ook ontbijten aan de rand van het zwembad.

Ok, maar ga er niet eten

Bert
14-9-2010

Een typisch middenklasse hotel, 10-15 min lopen naar het strand.

Redelijk zwembad dat altijd schaduw heeft.

Redelijk ruime kamers, geen airco of minibar.

Gratis Wifi in de lounge.

We hadden HP, maar het eten was some echt erg slecht...

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.