Tijdelijk €25 aanbetaling

Atlantic Palace

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Atlantic Palace voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 42 reviews
+13

7.9GoedScore uit 42 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Atlantic Palace

• 1Choukri15-08-2017

Slechte hotel ooit

Vriendelijkheid is zeer slecht, ze hebben ruzie met mijgemaakt omdat ik een flesjewater van buitenaf bij me had. Airco weekte niet en de kamers waren vies. De zwembad sloot heel vroeg, en de handdoeken die je kreeg waren niet schoon. Het eten was niet te eten en werd niet serieus genomen alsje er wat van zei. De beveiliging die op de auto moest letten hebben koffie gemorst op mij kofferbak. De man bij de ingang controleerde constant onze tassen, kortom het hotel was zeer slecht niet niet aan te bevelen voor anderen.

• 7didierverstraete03-06-2017

5 sterren is overgewaardeerd !

Kamers zijn toch aan vernieuwing toe. Wifi werkt overal in het hotel zeer slecht. Lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant en bar. Drankjes wel duur.

• 8Christine Everaet11-02-2016

Fantastisch hotel!

Zeer mooi en rustig hotel. Voortreffelijke keuken,heel vriendelijk en attent personeel. Prachtig zwembad , jammer genoeg in de winter niet verwarmd,dus voor zwemliefhebbers is het thalasso centrum aan te bevelen. Het zeewater is er behoorlijk warm,en het centrum is super, behalve dan de toeslag die duur uitkomt als je dagelijks wil zwemmen. Het hotel ligt niet direct aan zee,daardoor ligt het wat beschermd tegen de wind,en voor mensen die graag wandelen of fietsen is het ideaal. Want je kan er ook fietsen uren.

• 8caspar18-11-2015

mooi, luxe hotel

Mooi hotel, helaas niet aan strand gelegen. Geweldig service gericht (balie)personeel. Mooie kamer. Helaas prijzen voor drankjes buiten proportie; biertje 6 Euro m.i. veel te hoog, waardoor mensen buiten hotel gaan. Mooi zwembad, erg koud!

• 6christophe04-01-2015

oei oei oei

Op zich is dit een kwalitatief hotel, netjes (kamers) en vriendelijk personeel, eten is ook lekker. Toch het hotel na 2 dagen verlaten owv de niet nagekomen beloftes. Zowel op de website als op de info op de kamers is er sprake van een verwarmd buitenzwembad. Desondanks opmerkingen en beloftes dat de verwarming aanging bleef de temperatuur op 18°. Jammer dat hotel ook absoluut niet geschikt is voor stellen met kinderen. Binnenzwembad is wel verwarmd, maar niet toegankelijk onder de 18. Naar milieu toe is het jammer dat men geen enkele inspanning doet (bvba : handdoeken dagelijks vervangen in de kamer hoeft echt niet en getuigt niet van een milieu bewust zijn)

Responsable commercial, 11-05-2015

Dear Madam, dear Sir, we would like first of all to thank you for the interest you have shown in our company. Know that your remarks were welcomed and of course taken into account. We will try to fix it as soon as possible, so that your next stay with us more enjoyable.

• 8Danielle29-09-2014

Super hotel

December 2013 hier de kerstdagen doorgebracht..... Heel mooi, heel proper, kan er niks verkeerds van zeggen. We hadden hier een vol pension geboekt, en de gerechten waren heel afwisselend en sùperverzorgd. De kamers ruim en stil, badkamer groot en hygienisch, kortom volgende kerstvakantie zijn wij weer van de partij. Twee jonge vijftigers...

Responsable commercial, 11-05-2015

Dear Madam, dear Sir, your compliments reward the efforts of our teams, on behalf of the General Manager and the entire team Atlantic Palace Resort, we thank you for your interest in our hotel, hoping to see you soon among us.

• 9Benjamin05-02-2014

Geweldig hotel, absolute aanrader

Geweldig hotel in Agadir. Het ligt iets buiten het centrum, maar met een paar minuutjes ben je op de zeer ruim ogpezette boulevard waar veel terrasjes en restaurantjes liggen. Het personeel in het hotel is uiterst vriendelijk, de kamers zijn spic en span en worden elke dag schoongemaakt. Het eten is onvoorstelbaar, ruime keuze in ontbijt en elke dag weer andere keuze in het diner. Er wordt in dit hotel met name gekookt met lokale producten en dat geeft het een extra touch. Het 'restaurant' bevindt zich deels buiten, je eet lekker in de open lucht maar hebt niet het idee buiten te zitten, heel sfeervol. Ruim zwembad, wordt elke dag schoongemaakt. Enig nadeel is dat je in principe geen zelfgekochte waren zoals drankjes mee mag nemen het resort op en dus eigenlijk wordt verplicht te besteden op het resort; dit is schreeuwend duur.

• 7dirk_deckers107-11-2013

Mooi hotel, wel niet zo goed gelegen

Voor mij 1 groot nadeel. In de reisboeken staat dat het gaat om een verwarmd buitenzwembad. Vergeet het, het was ijskoud. Bij navraag zeiden ze ons dat de luchtwarmte nog te hoog was. Je kan wel gaan zwemmen in het binnenzwembad maar dan moet je weeral bijbetalen. Dranken zijn veel te duur in het hotel. Eten meestal lekker met uitschieters en mindere dagen. Het is een hotel voor mensen die een rustige vakantie willen zonder ambiance want muziek kennen ze daar niet. Al bij al een goede vakantie gehad. Het niet kunnen buitenzwemmen was wel een domper voor mij. :-(

• 9meneer Postema01-11-2013

betaalbare luxe

goed eten, ruime kamers, prachtige tuin en prima voorzieningen ook aan het strand

Responsable commercial, 11-05-2015

Dear Madam, dear Sir, your compliments reward the efforts of our teams, on behalf of the Director General and the entire team Atlantic Palace Resort, we thank you for your interest in our hotel, hoping to see you soon among us.

• 5elison Fourmau02-09-2013

nooit meer

eerlijk' het is een goed hotel voor mensen met een bepaalde leeftijd die achter 7 uur in de avond wil genieten van een rustige avond. Voor mij hoeft dit hotel niet meer bv animatie van 5 tot 7 uur werd er dj aangesteld die altijd de zelfde nr draaide dit 9 dagen aan een rij die ik daar verbleef. op gebied van service was ik zeer vrijgevig en gaf ik personeel zo'n 5 a 8 euro per dag fooi ' op de laatste dagen deed ik dit niet meer en de service trok op niets meer. er word gezegd dat er een discotheek aan het hotel is informaal u goed ik betaalde zo'n 20 euro voor 2 frisdranken. in hotel zelf bijna 4 euro voor een frisdank niets is cadeau voor alles betaal je een fooi . de laatste twee dagen waren een nachtmerrie omwille van geen elektriciteit in de kamers ' We moesten op het buffet van avond maal licht schijnen met onze gsm of zaklamp dat voor een 5sterren hotel. voor de prijs die ik betaalde bestaan er zeker betere hotels ' op gebied van 4 sterren '

Hotel Atlantic Palace info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Seaside and tourist sector BP-194, 80000