Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag19°6°

94 reviews over Hotel Argana in het Nederlands

Fijne vakantie gehad.

Ingrid Bourjel,
15-10-2018

Deze tijd is geweldig. Niet te warm en te druk in Agadir. Hotel Argana: kamer stond wel vol. Airco deed het niet goed. Schuifdeur ging stroef open en dicht. Geen afstandbediening van tv. Dit is na twee x aangeven aangereikt. Kamer was net gerenoveerd. Vriendelijk personeel. Eten had ruime keuze. Excursie prijzig. Reisleider van de excursie was niet representatief gekleed en sprak je aan met volle mond. Veel bedelaars en verkopers. Strand veel plastic en afval. Strand is later wel schoongemaakt. Ga er misschien in de toekomst nog een keer heen.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

nooit meer

Tine Keppens,
7-11-2017

Hotel is enorm verouderd, het enige positieve is de vriendelijkheid van het restaurant personeel.Eten absoluut niet goed, ontbijt minimaal en als je iets later bent is er niks meer, wordt niet bijgevuld.Daardoor ook weinig volk en weinig jonge mensen.Dringend renovatie nodig op alle vlakken

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

gewoon, gezellige Marokkaanse sfeer

Chantal
29-9-2016

mooie Marokkaanse architectuur, vriendelijkheid, netheid en lekker eten, warm thuisgevoel.

ligt niet ver van het strand

-minpunt, hier en daar dingen die dienen hersteld of vernieuwd te worden

Gereisd met vrienden in oktober 2015

D-reizen

Het hotel ligt op een goede plek, iets van de boulevard verwijderd, maar gemakkelijk om er snel te komen. Onze kamer [juniorsuite] was prima, met een fijn, zonnig, groot balkon.

Maar ... het eten was elke avond weer chaos! 1) Volgens bordjes gaat de eetruimte om 19:00 uur open; echter, om 18:45 uur staan er al gasten bij de toegangsdeur te wachten en om 18:50 uur stormt iedereen naar binnen. Met als gevolg dat wanneer je keurig op tijd gaat, alle tafels bezet zijn! 2) De obers in de eetzaal doen maar wat, schreeuwen, lopen voortdurend door de hele zaal [niemand heeft kennelijk een eigen groepje tafels] en zijn met alles te laat [pas als alle borden op zijn, gaan ze nieuwe halen, met als gevolg: wachten. Het tegenovergestelde gebeurt ook: [vermoedelijk na een behoorlijke fooi], voor sommige gasten worden door de bediening tafels gereserveerd en wordt eten aan tafel gebracht??

Al met al: het hotel is oké, maar het eten is telkens een drama. Wij gaan niet meer naar dit hotel en zullen het ook aan niemand aanraden. Er zijn ongetwijfeld betere 4* [of misschien wel 3*] hotels in Agadir.

Gereisd met partner in februari 2016

Goed hotel voor die prijsklasse

Henk K.
12-1-2016

Goed hotel met vriendelijk personeel.Men deed alles voor ons !!

Zowel de receptionisten, bedienden, obers,entertainers van het zwembad als de schoonmakers waren zeer vriendelijk.

De werknemers vertelden ons dat zij ons echt lieve mensen vonden..en dat vonden wij ook van hun! Zij waren echt gastvrij en vriendelijk !

De prijs is goed voor wat je krijgt.Veel gepensioneerden die hier verbleven tijdens deze periode.

Twee keer per week is het een Marokkaanse avond met Marokkaanse buffet en in bar een danseres of slangenbezweerder en entertainment.

Hotel ligt centraal en aan de grote weg. Vlak voor het hotel komen taxi's en is er een bushalte vlak daarbuiten. Wel een beetje lopen naar het strand. Op bepaalde verdiepingen en in bepaalde gangen mag men best met een likje verf de muren opfrissen svp. Hotel is overigens wel schoon.

Indien je met open ramen/deuren slaapt heb je af en toe last van de muziek van andere hotels in de buurt en heb je ook last van de vuilniswagens die langs komen om de straatvuil op te ruimen.

Gereisd met partner in november 2015

Heel goed

Linda
14-12-2015

Familiale sfeer, vriendelijk personeel (zonder bakshish), eten wat minder, wel 2 x per week tajine, mooie kamer met alles erop en eraan.ik ga nu in mei terug.

Gereisd alleenreizend in december 2015

fantastisch hotel

De Gang-De prins
26-4-2015

Supervriendelijk personeel, heerlijke maaltijden, mooie ruime kamer, centrale ligging in Agadir, goeie prijs/kwaliteit-verhouding. Wij begrijpen de slechte commentaren echt niet. Boek dan een 5 sterrenhotel en betaal 3x zoveel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Home away from home

Jan Blom
5-2-2015

Gelegen op slechts vijf minuten loopafstand van het mooiste strand in Marokko, is hotel Argana een comfortabel, modern hotel met een traditionele Marokkaanse sfeer. Zelfs de goedkoopste kamers zijn vrij ruim en uitgerust met comfortabele bedden, zeer functioneel bureau, flatscreen-TV en koelkast. Elke kamer heeft een balkon met uitzicht op zee.

Ontbijt- en dinerbuffetten bieden een grote variëteit aan gerechten.

De zeer populaire spa beschikt over een goede sauna, hammam en voortreffelijke massages. Zelfs in de winter biedt het hotel bijna iedere avond entertainment. Wij hebben een slangenbezweerder gezien, een buikdanseres en diverse bands. Ik kan mij nauwelijks voorstellen hoe iemand in staat kan zijn om een negatieve beoordeling te schrijven over dit voortreffelijke hotel. Ik ben zeker van plan om volgende winter terug te komen voor een verblijf van enkele weken.

Gereisd met partner in januari 2015

geen 4 sterren waard

rudi
10-1-2015

eten was rampzalig, elke dag hetzelfde , onvriendelijke bediening, je moet betalen voor je drank maar kregen geen briefje enkel laatste dag kregen we een briefje omdat onze 'vaste' garçon er niet was, wat bleek ; die heeft 7 dagen teveel aangerekend

geen verwarmd zwembad

kamers waren wel in orde enkel douche totaal niet.probeer maar eens te douchen als de sproeikop recht boven de kraan staat en op 5 cm van de muur ...

Gereisd met partner in december 2014

- Geen of weinig animatie

- Veel oudere koppels of alleenstaanden, iets waar wij als jong koppel totaal niet naar op zoek waren!

- Geen verwarmd zwembad

- Geen water of Marokkaanse thee bij ontbijt/diner

- Het eten is weinig of niet gevarieerd, niet altijd vers!

- Verouderde kamers en sanitair

- WC's naast restaurant en zwembad zijn niet altijd proper, er ontbreekt soms toiletpapier, de spoelbak was gedurende ons hele verblijf kapot. We hebben dit gemeld, maar het water bleef maar lopen. Ironisch genoeg hangen ze dan wel een sticker naast het toilet "water is schaars, wees zuinig".

- Harde bedden.

- Muziek in de berbertent tot 5u, vanaf 5u30 is er ontbijt: eigelijk is het er dus nooit stil 's nachts.

- De kaart van onze kamer werkte niet, daar werd niets aan gedaan. We kregen een sleutel (de enige die ze hadden) en moesten die elke dag terug afgeven aan de receptie.

Gereisd met partner in januari 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Argana in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Argana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.