Hotel Allegro Agadir

Tonen op kaart

128 reviews over Hotel Allegro Agadir

• 8Fam Buiting30-11-2019

fantastisch !

We hebben een hele fijne vakantie gehad, goed verblijf vriendelijk personeel. Goed eten, er is voor iedereen wat wils, schoon zwembad, sanitair gedateerd. Prima voor een volgende vakantie.

Gereisd met partner in november 2019

• 8harrie van der Horst24-09-2019

Fantastich

Het is een goed gesmeerde organisatie.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Gezinus en Alberdien22-09-2019

Voor herhaling vatbaar, gewoon top!

Een fijne vakantie gehad in hotel Allegro, goede service, goed eten, kamer netjes en schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Rachid05-09-2019

Mooi,schoon,gezellig en voor herhaling vatbaar!

Het is een goed hotel, ik ben eerder geweest en het is nu zelfs beter geworden dan voorheen. Er is teveel om te doen. Kamer met een heerlijke matras, koelkast en een groot terras. Eten is prima, alleen je moet er aan wennen omdat sommige producten in Nederland van betere kwaliteit zijn dan in Marokko( sauzen,drankjes en beleg)

Vergeet niet dat Marokko een fooiland is. Je zit er wel all in, maar probeer elke diner 0.50 cent mee te nemen (5dh). Je zult zien dat je nog beter en sneller geholpen word

Lekker onbeperkt drankjes en flessen water meenemen naar je kamer! Scheelt hoop geld

Prima zwembad en de strand is letterlijk aan de overkant. Excursies zou ik nooit via het hotel doen. In de centrum zijn er genoeg reisbureaus die excursies voor veel goedkoper aanbieden .

Ik kom hier zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Jamal achaibi01-09-2019

Fantastisch en ik kom zeker terug.

Dat het hier echt perfect is en ideaal voor eten en drinken zonnen zwemmen activiteiten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Noah22-08-2019

Fijn hotel!

Allegro Agadir is een hotel met prima kamers en goede service! Het hotel ligt op 3 minuten lopen van het privestrand! Het buffet was lekker en afwisselend met genoeg keuze ook hadden ze elke avond een thema zoals Frans of Marokkaans. Tussen de maaltijden door kan je pizza & patat halen bij de snackbar maar verder niks. Frisdranken en cocktails waren ook erg lekker! Animatie is de hele dag door actief in het Engels en Frans en ze hebben leuke activiteiten! De kamers waren ruim en schoon maar wel eenvoudig. Toen wij er waren waren er veel Fransen maar dat vonden wij geen probleem verder! Enige puntje was het bedjesclaimen bij het zwembad maar misschien was dit alleen bij ons zo!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Marianne met partner19-07-2019

Redelijk

Bij het inchecken kregen wij de sleutel en een formulier met o.a. de etenstijden etc. .Verder geen uitleg over b.v. waar de eetzaal is. Dat hoorden we van onze kofferboy. Wij vonden onze kamer tegenvallen. Was wel redelijk schoon. Andere Nederlanders vonden dat ook en hadden om een andere kamer gevraagd,die nog erger was. Ons uitzicht was platdak, jammer. Het eten is goed. Het strand ook, alleen geen eten en drinken daar. Personeel over het algemeen vriendelijk, uitzonderingen daar gelaten. Wij zaten hier een week. En dat was op zich net lang genoeg. Een keer per week Marokkaanse avond met muziek en je kunt dan op een kameel rijden en natuurlijk Marokaans eten. Toen wij er waren logeerde er ook veel Marokkanen ook gezinnen.

• 3Aaroes12-07-2019

Waardeloos hotel

Dit hotel is in 1970 gebouwd en in 2010 gerenoveerd, dat laatste zou je niet zeggen. Het ziet er nog anno 1970 uit. Zeer slecht hotel. Kamer was erg vies, erg lag een dikke laag stof op het zogenaamde buro, nachtkastjes ( plank), rand boven het bed en waar je je koffer op kon leggen. Badkamer was zo vies dat je aan de grond en wastafel vastplakte. Klacht ingediend en gevraagd om een andere kamer. De volgende dag de andere kamer bekeken, hier was het nog erger. Dus toch in onze oorspronkelijke kamer verbleven. Het liefst waren we met het eerste beste vliegtuig weer naar Nederland gevlogen. Ook na onze klacht werd de kamer niet schoon gemaakt. Het bed is niet 1x verschoond. De muren bij de lift zijn vies. Omdat wij geklaagd hadden, wist al het personeel dat en waren wij de vervelende gasten die geklaagd hadden en dat lieten ze ons ook goed weten. Een waardeloze week gehad. Wat een arrogante mensen. Alleen het eten vonden we okay.

• 9Sylvia08-07-2019

Super accommodatie !

Super goeie accommodatie, prima bedden, eten was prima, genoeg afwisseling , 1 x per week marrokaanse avond, badhanddoeken verhuur, super handig, bedden zijn prima, genoeg bedden bij t zwembad, aan t strand kun je ook heerlijk liggen met genoeg plekken , als er wat is word t direct opgelost, zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Dam Hoeve01-07-2019

Geen hotel alegro meer erg slecht.

Dat het niet schoon is, en helemaal niet het zwembad. Ben er 14 dagen geweest er is niet één keer de vloer schoon gemaakt bij het zwembad, de tegels waren gewoon zwart. Te weinig parasols en de bedjes waren erg smerig,ook niet een keer schoongemaakt. Wel het personeel bij het zwembad waren erg vriendelijk. Voor mij geen 4 sterren hotel. Het personeel in de eetzaal waren ook erg vriendelijk, ik heb er een glas melk gedronken in de ochtend, op een andere dag was deze melk zuur en heb er iemand bij gehaald en ging met de beker naar achter , de melk bleef echter staan en was de volgende ochtend nog zuur en weer heb ik er iemand bij gehaald, maar de melk bleef gewoon staan en bleef de rest van onze vakantie zuur. Er werd verder geen aandacht aan geschonken. Als ik geld wilde wisselen kon dat niet want er was geen geld, ik was morgens bij de receptie en moest om 15.00 uur terug komen dan was er weer geld. Kam om 15.00 uur terug maar er was

2 tips over Hotel Allegro Agadir

• linda de reve, 14-07-2013

'k raad het ieder aan Marokko van daaruit te verkennen. Evenzo de lekkere Marokkaanse keuken.

• Janne Berkers, 01-05-2012

De excursies die we gemaakt hebben zijn: - Buggy rijden in het binnenland en woestijn. Erg leuk en warm. Bij een traditioneel gezin thee gedronken. - Jeep 'safarie' erg leuk en veel gezien van het binnenland.

2 vragen over Hotel Allegro Agadir

• Mia de Jong, 04-03-2019

Strandstoelen

Zijn er gratis strandstoelen op het strand of moet je daarvoor betalen

• Conny, 03-03-2009

handdoekenservice

Graag wil ik weten of er een handdoekenservice is,ook bij het strand???

nancy, 21-04-2010

Hallo, wel handdoekenservice borg betalen krijg je bij de laatste handdoek die je terugbrengt netjes terug, geen service op het strand zijn aparte strandtentjes kun je dan gewoon je almohades handdoek meenemen toch

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages