Hotel Adrar

• Onvoldoende: 1 - 5

het slechtste!

bill
29-7-2011

Ik heb in veel, veel hotel gelogeerd over de hele wereld maar dit is echt het slechste dat ik ooit heb meegemaakt. Ik heb een 2 persoons kamer geboekt. Toen ik aankwam moest ik een bewijs van de politie overleggen dat ik getrouwd was (???). Dat ben ik niet met als gevolg dat ik naast een tweepersoonskamer een andere kamer erbij moest boeken. Als dit in een moslimland moet is dat ok, maar je laat een gast dan natuurlijk niet dubbel betalen. Dat moest ik wel. Die kamer heeft dus de hele week leeg gestaan want ieder paar buiten Marrokko verblijft op één kamer, daar hebben ze geen probleem mee. Maar wel dubbel betalen en meer dan ik totaal heb geboekt.

Het ontbijt is een schande: keiharde oude broodjes en wat jam, dat is alles! (en thee, koffie en water). Wij zijn alle dagen elders gaan ontbijten.

Warm water af en toe. De druk valt regelmatig weg.

Badkamer is voetenbad want de syphon zit los. Bed is goed, kamer ruim. Plakkerige afstandsbediening. Ik ben heel wat gewend maar dit is slec

Onze indruk was goed

Joze
24-2-2010

We waren er in 2005 en het heeft goed bevallen .Ze zijn vriendelijk,en de service is prima

2008

ik kom al 12 jaar inmarokko

J.m. van der Heide
2-4-2008

ik kom al 12 jaar inmarokko.adrar was optie voor oasis hotel kakkes dat was onvriendelijk alles stuk daar van wc tot douche.

heel jammer dat je nergens hotel royal vind ligt er naast dat is een gewekdig fijn hotelletje,met aparte bungolowtjes.maar adrar komt er wel dicht bij alhoewel hotel royal een echte aanrader is.

ja eten isniet zo geweldig,maar je kan zelf wel iets vragen en als ze het hebben brengen ze het ook.

ik zou als ik geld had weer gaan.maar ben in bijstand terecht gekomen dus helaas kan ik niet meer.als je naar agadir gaat enis hotel adrar let wel op dat bedieningvoor je vertrekt op trap staat en hand op houd,had om de 2 dagen 10 dirham gegeven en nog was niet genoeg,dus ergert u zich daar aan bij de balie gelijk melden.anders wordt je vakantie ergerlijk enis niet de bedoeling,vanhet managemant.als ik ooit weer kon ging ik weer want heb spierreuma en is weldadig daar voor.ik duim nu al 2 jaar dat ik weer mag en kan.mocht u gaan heel veel zon enfijne tijd.

lieve groet;

2007

Voor een prima prijs een prima hotel

younes
21-9-2007

Voor een prima prijs een prima hotel. De mensen zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig, zowel aan de buiten- als binnenbar. Je voelt je echt te gast en je hebt niet het gevoel dat men je als een toerist ziet.

het ontbijt mag wel iets uitgebreider maar als je om een supplement vraagt, is dat geen probleem.

Het ligt op goede loopafstand van strand, boulevard, centrum. Het is geen 5 sterren AI, maar dat hoeft ook niet voor mij. Agadir is een prima uitvalbasis voor excursies naar veel bezienswaardigheden. Het hotel is een aanrader voor een ieder die niet teveel waarde aan luxe hecht. Bereid je wel goed voor op een vakantie in Marokko want je komt is Oosterse sferen terecht en als je daarmee niet kunt omgaan dan kun je beter thuisblijven. Laat je onderdompelen in Oosterse sfeer. Psaha.

ben dit maand naar agadir geweest ben net de 22ste terug gekomen was daar 2weeken in hotel adrar,wat ik er van vondt? ik zouw daar dus nooit van men leven terug komen de kamers waaren oud de eten elke dag het zelfde eten smorgens en s'avonds zelfde eten ben meer gewoon natuurlijk ben een marokaans meisje. had beter eten verwacht en zeker ni elke dag het zelfde heb heel die 2weeken buiten gegeten op restaurant want ik kon die eten ni meer aanzien.en de personeels van het hotel leten op alles zelfs als je aan tafel zit blijven ze naast jouw en bekijken ze je hoe en wa je aant eten bent dat kan tog niet hé? mdit is mijn menig groetjes

ben dit jaar naar Adrar gegaan en vond het een goed hotel met heel fijn personeel.Ze hebben goed voor ons gezorgd en niets was te veel gevraagd

zeker voor herhaling!!!!

In de krokusvakantie 2007 hier weer 2,5 week verbleven. Zoals gewoonlijk : het was weer zo goed dat ik meteen weer voor 3 weken in de maand juni 2007 geboekt heb.

Het is jammer dat alle strandvoorzieningen (behalve bij Tafoukt) verdwenen zijn. Alleen hotelgasten van de aan het strand gelegen hotels mogen het privé-strand van het hotel gebruiken.

Het strand van Tagazouth was ook een optie maar daar zijn ook starndvoorzieningen met de grond gelijk gemaakt. In Aourir zijn 2 kleine strandjes te bezoeken.

2005

We komen reeds jaren in Adrar, steeds in de periode januari/februari/maart. Veel terugkerende klanten die mekaar jaarlijks terugzien voor langere verblijven van 4 tot zelfs 70 weken !

Zeer goede sfeer en lekker vers eten.

Ideaal voor mensen die geen grote luxe zoeken en rust willen (er is geeen schreeuwerige animatie !)

De service en de vriendelijkheid van het personeel zijn uitstekend !

Het eten is zeer goed en er meer dan v oldoende keuze.

Veel belgen, maar ook duitsers en canadezen, komen vaak en gaarne naar dit hotel terug !

Ik heb dit hotel 2 maal bezocht

Younes
15-8-2005

Ik heb dit hotel 2 maal bezocht. het is er goed toeven.Een ieder is vriendelijk en men wil het je zoveel mogelijk naar de zin maken.Met dit hotel is niets mis.

We hebben een aantal aanbieders voor Adrar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adrar in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adrar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adrar scoort een 3.92 uit 10 op basis van 21 reviews.