Sorteren

Reviews over Agadir

Heerlijk

Simone
    11-8-2018

Agadir is een grote plaats met aardige, gastvrije inwoners. De kust heeft een brede, lange boulevard en een heel breed strand met heel fijn, zacht zand. De zee is fantastisch en er is een strandwacht die alles goed in de gaten houdt. Verhongeren op het strand hoeft niet, want er zijn venters die met allerlei lekkers rond lopen. Bij de haven zijn leuke winkels en terrassen en je kunt daar heerlijk eten. Voor elk wat wils. Echter een paar straten landinwaarts is het eten wel de helft goedkoper. De temperatuur is rond 26 grd en meest bewolkt aan de kust. Dit maakt dat je heerlijk kunt wandelen. In augustus en september is er wel veel zon aan de kust. De haven, de markt, de leuke winkel straatjes en het dierenpark zijn leuk om te bezoeken. De verkopers zijn niet opdringerig.

Gezellig

Mirjan
    13-6-2018

Gezellig. Aanrader croco park! !! Kost weinig maar leuke aanvulling

Aanrader: zelf eropuit gaan

lottep
    21-5-2018

Mooie stad, niet zo kleurijk als Marrakech maar goed vertoeven. Lieve mensen werken er, moet zelf een beetje gaan zoeken wat je wilt gaan doen in de omgeving.

Zijn naar de Souk geweest, een scooter gehuurd en door de oude wijken gaan rijden en met de lokale bus naar Tagazout geweest. Lieve lokale mensen ontmoet op het strand ons altijd wilde helpen, zonder geld te willen. Vlakbij de Souk is een 'vintage' marktje, door kleine gangetjes. Kwamen we bij toeval, super leuk om te zien. Jong stel, maar niet uitgeweest. Paradise Valley zeker een aanrader, maar zou volgende keer af laten zetten en zelf bepalen hoelang ik daar blijf. (met een tour mee moet je doen wat andere zeggen en weg wanneer zij dat willen, jammer)

Fantastico!

Rianne
    17-5-2018

Goed om te gaan na het hoog seizoen, meerdere goede hotels pal aan het strand en om wandelend de stad in te gaan. Tip: leer een zilver kopen in een van de vele winkeltjes met flink wat handje klap werk! Bezoek een lokale Souk om kruiden, thee of henna te scoren. En ga zeker de bergen in om de argan bomen te bezoeken in idyllische berg dorpen vol met water en kamelen.

Ontspanning in april

Maasje
    10-5-2018

Het eten was goed en veel te doen!.Voor gezinnen met kinderen ideaal!

Agadir scoort een 7,6 uit 10, op basis van 712 reviews