Reviews over Agadir

Ontspanning in april

Maasje, 10-5-2018
    Het eten was goed en veel te doen!.Voor gezinnen met kinderen ideaal!

IK vind in Agadir alles goed en het bevalt mij

Annaloro Angelo, 19-4-2018
    Ik verblijf in hotel sindibad,Agadir,het is hier proper en gezellig en je wordt hier behandeld als familie,de mensen zijn hier heel erg vriendelijk en ik kom heel graag naar Agadir.Moest ik het kunnen zou ik zeker naar hier verhuizen.Agadir is zeker een aanrader voor iedereen die naar marocco wilt gaan.Ik zou normaal 3 weken in Marrakech verblijven maar na 5 dagen ben ik daar vertrokken omdat ik vond dat de bevolking daar niet zo vriendelijk zijn tegen de touristen.In Agadir voel ik mij heel op mijn gemak en hoe je hier behandeld wordt is niet te beschrijven,ze zijn hier vriendelijk en voelt je helemaal thuis.

In sept gaan wij weer terug heerlijk voor een week

Evelina, 2-4-2018
    De stad niet veel biezonder. Maar een Gezellige medina daar kan je heerlijk en goedkoop eten .de boulevard schoon en breed en lang leuke restaurants genoeg keus voor elk wat wils. Excuursies trap er niet in dat valt tegen zonden van je € .O ja laat de taxi wel zijn meter aan zetten anders vragen ze zo 6/8€ exstra jammer probeer wel een hotel te krijgen aan de boulevard niet de straat erachter slecht .o ja strand perfect je kan er ook surfen een uur ik betaalde 10€ ervoor wel onderhandelen ook op de markt

Leuk voor een korte vakantie

Marianne, 10-3-2018
    Grote drukke stad met een mooie boulevard en breed strand. Veel restaurants . Leuk haventje met winkels. Vogelparkje aan de boulevard. Voornamelijk Maroccanen bezoekers. In maart weinig toeristen.

A, 25-2-2018
    Een prachtige reis door het zuiden van Marokko. Zo dichtbij huis op nov geen 3 uur vliegen en zo’n sndere natuur en cultuur. Een aanrader!
Agadir scoort een 7,6 uit 10, op basis van 708 reviews