Marokko

Reviews over accommodaties in Marokko

Fantastisch !! Aanrader

Tehmoor,
    8-12-2018

Het is een super leuke hotel er is elke dag een animatie groep aanwezig waar je allerlei activiteiten kunt doen. Voor de rest is het eten super de luxe en is er genoeg keuze. Hotel ziet er netjes uit en heeft een goede hygienne personeel erg vriendelijk de animatie groep zeer een aanrader nette mensen en heel vriendelijk en zorgen voor een leuke en positieve sfeer. Zwembaden zien er goed uit en veilig -personeel altijd standby staat bij nood.

Leuk voor 1 keer

Jack,
    7-12-2018

Gedateerde kamers geen balkon of buitenzitje,prachtig buitengebeuren met fine ligbedden en gratis strandstoelen op het strand.Mooie boulevard.Als je op excursie wil,kijk in de folder en ga dan met een taxi,je kan dan veel goedkoper we als met een reisorganisate, fine vakantie, Jack

Erg vriendelijk personeel .

Henk,
    4-12-2018

Ruime kamers en erg giede service.

Hier wil ik ieder jaar wel naartoe in november!

Fam. Dansen,
    2-12-2018

Goed hotel, ruim opgezet. Uitstekende ligging aan het strand en bij de winkels. Goede faciliteiten, mooie zwembaden en een tóp keuken. Heb in jaren niet meer zo lekker en uitgebreid gegeten als in dit 5 sterrenhotel. Erg vriendelijk personeel. Behalve bij de Hammam. Die hadden er duidelijk geen zin in.

Mysterieus indrukwekkend chaotisch heerlijk ❤️

Fam van der Zanden,
    1-12-2018

Heerlijk Hotel, gelegen in een prachtige aangelegde tuin

Twee laags bouw wat ons persoonlijk altijd als erg aan spreekt.

Personeel met een vriendelijk gezicht

Het hotel zeer schoon en de maaltijden in overvloed echt heb niks verkeerd te melden

Wij vonden het een uitkomst de shuttle bus vanuit het hotel naar de zeer drukke chaotische stad van te voren reserveren

Maar geen probleem dit kon ruim voldoende

Marrakech zelf een bijzondere stad

Zelf een aanrader om een fietstour te gaan doen. Met een gezellige groep mensen zelfs dor de souks gefietst was een hele uitdaging

Rachid onze gids prachtige jongenman 😊die ons de mooie indrukwekkende punten van Marrakech heeft laten zien.

Een tour naar de Berbers geboekt ook

Een aanrader om te doen naast de drukke stad een sirene van rust in de bergen op een uurtje rijden en daarna een prachtige wandel / klim tocht in de bergen schitterend