Reviews over accommodaties in Marokko

Super

Yvonne,
    22-3-2018

Super leuke riad. Leuke sfeer. Behulpzaam personeel (spreekt frans of gebruikt vertalingsapp) De kamers zijn sfeervol in marrokaanse stijl. Bedden iets kleiner dan wij gewend zijn in NL maar wel een goed bed. Ontbijt vers (zelf gemaakt brood en flensjes elke dag iets anders. Thee en koffie en verse jus krijg je elke ochtend), lekker maar vooral zoet, na 4dagen miste ik mijn boterham met kaas :) Dakterras aanwezig waar je even in de zon kunt zitten, liggen of voor de rokers kunt gaan roken.

Wij hebben genoten. Leuke tijd gehad. Zeeeeer centraal gelegen. Loop het steegje uit en je bent direct bij winkeltjes.

Paleis bahia 5tot 10min lopen. Moskee boutounia 5tot 10min lopen.

Ik ben een moeilijke slaper. Ik ben 1keer wakker geworden van de kreten via de megafoon vanuit de moskee smorgens om 5:30 verder heb je totaal geen last van alle drukte die er in de nabij straten is zodra je de riad binnen stapt.

Perfecte plek!

Xander dumaij ,
    22-4-2015

Het is een Oase van rust, midden in het centrum van Marrakesh.

Goede locatie en prima riad

Jolien Elise,
    23-4-2014

In april zijn we met een groep studenten naar Marokko geweest, we hebben in Riad Zinoun overnacht. De eigenaar is heel erg aardig en behulpzaam en de Riad zelf is heel comfortabel. De locatie is ook heel goed. 5 minuutjes en je bent op het plein Jemaa el Fna.

Fantastische plek!

Daphne,
    3-2-2014

Riad Zinoun is een hele mooie accommodatie gelegen in Marrakesh, Marokko. Ik ben hier geweest met een studiereis, georganiseerd vanuit mijn studie. De kamers zijn in goede staat en geheel Marokkaans aangekleed. De badkamer was ruim en schoon met een mooi bad. Er was ook een dak terras waar je kon zonnen. Daarnaast was de ontbijtzaal mooi aangekleed. Het ontbijt was heerlijk en bestond uit allerlei verse Marokkaanse producten. Het personeel was heel vriendelijk. Daarnaast is de Riad gelegen in een medina die aansluit aan het beroemde Jemaa el Fna (Grote plein van Marrakesh, in de top 10 van bezienswaardigheden van Marrakesh).

Ik heb zeker geen negatief commentaar voor deze accommodatie. Ik de toekomst ga ik zeker nog een keer terug!

prachtige plek

Geraads,
    30-11-2013

Wij, Con en Ine, hebben 4 dagen gelogeerd in riad Zinoun, in de laatste

week van november 2013.

Al de vorige beoordelingen spreken voor zich. Typische marokkaanse

accomodatie van prima kwaliteit met een geweldige ligging en

personeel.

Aanrader !!