Marokko

We hebben een aantal aanbieders voor Marokko voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Marokko voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Marokko

Ontzettend mooie plek, grote gastvrijheid

Gwen Walder,
    16-7-2017

Gelegen 1 km van de watervallen van Ouzoud. Heel schone douches en toiletten. Ontzettend aardig ontvangen door Najib Mohamed en Jamiha.

Uitzicht op de bergen. Rustige camping met zwembad.

Goeie menukaart.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige verblijf in Marokko.

Ella,
    14-8-2015

Een mooie kleine camping.

De eigenaars Paul en Renate en hun team stralen enthousiasme en gastvrijheid uit.

Je voelt je direct welkom.

Een mooi authentiek ingericht restaurant..de gerechten op het menu zijn zekert aan te raden.

Kindvriendelijk!

Mooie omgeving,vlak bij de waterval en een riviertje, waar je mooie wandelingen kunt maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Uitstekende camping

Leny en Henk,
    12-2-2014

Een topcamping. Prima sanitair. Goed restaurant. Gastvrije eigenaars.

Prachtig aangelegd park en zeer goed onderhouden. Alle gebouwen etc. in marrokaanse stijl gebouwd met authentieke materialen. Rustig gelegen. Enthousiast team met Marrokaanse medewerkers.

De eigenaars kennen de buurt op hun duimpje en geven je goede tips voor mountainbike tochten en wandelroutes.

Men organiseert bv. ook gehel verzorgde vakantieweken voor groepen mountainbikers, (offroad) motorrijden en 4x4.

Gereisd met partner in januari 2014

Gezellige & gastvrije camping!

Laura,
    19-1-2014

We zijn hier een paar jaar geleden geweest met 2 jonge kinderen!

De eigenaren waren erg gastvrij!

Leuke kleine gezellige camping.

In de omgeving is een leuk riviertje en een mooie waterval!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Super plek in Marokko

M. Amersfoort,
    27-7-2013

Heerlijke tijd door gebracht op deze camping. De eigenaren, een Nederlands echtpaar, hebben op deze camping een heel gemoedelijk sfeertje kunnen aanbrengen door de prachtige decoratie en door hun vriendelijkheid. Daarnaast hebben ze ook een heerlijke keuken. Het meest westelijke is de sanitaire voorzieningen en dat is voor mij ook en grote plus.

Gereisd met partner in juli 2013