Marokko

Marokko

We hebben een aantal aanbieders voor Marokko voor je op een rij gezet:

accommodaties Marokko met all inclusive en winkel

We hebben een aantal aanbieders voor Marokko voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Marokko

Boven verwachtingen

Elisabeth,
    21-1-2019

Top! We zullen zeker terug komen. Het animatie team was boven verwachtingen in Januari. Ongelofelijk hoe enthousiast en sociaal het team is! Het overige personeel is ook meer dan vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is zoals je van een goed buffet in een resort kunt verwachten.

Voor het binnen zwembad heb ik 400 dirham betaald voor een week, of je betaald 100dirham voor een dag. Maar zelfs bij een lage temperatuur is het heerlijk vertoeven in het buitenzwembad.

Ook waren wij meer dan blij met de perfect functionerende Wi-Fi! Ik heb vaak anders gezien en zelfs op onze hotel kamer werkte het perfect.

Al met al willen we zeker terug komen

Merci

Gereisd met vrienden in januari 2019

Onze grote favoriet in de Palmeraie

Peter Ermers,
    20-1-2019

Een van onze favoriete hotel bij een langer verblijf in Marrakech Ze gaan verder onder de naam Barcelo Palmeraie. Bij een kort verblijf in een Riad is The Bohemian Jungle onze absolute favoriet. Klein maar fijn en midden in de stad beheerd door de Nederlandse eigenaresse Anne_Marie

Gereisd met partner in maart 2018

Geweldige hotel wij gaan zeker terug met ons gezin

Touzani,
    17-1-2019

Geweldige hotel/resort. Het ligt 20 minuten rijden vanaf de airport. Een taxirit vanuit de airport met 4 personen kost ongeveer 20 dirham (€20). Wij kwamen laat aan en kregen als nog een boterham, drinken en fruit omdanks dat de keuken dicht was. Prachtige kamer. Top personeel. Allemaal aardig. Elke dag genoeg en divers eten. Ondanks dat het winter was konden wij zwemmen in een verwarmde buiten zwembad. Iedere avond was er entertainment, voor de kinderen is dit super leuk. Kids club was goed geregeld. Als je naar het centrum wil dan kun je dagelijks iedere uur mee rijden met de shutlebus voor maar €4 pp retour. Kinderen tot 4 jaar gratis. En als je om 9 uur vertrekt voor iedereen gratis en als je om 18 uur terug komt is het ook gratis. Al met al geweldif geregeld. Ik raad iedereen met kinderen aan om hier naar toe te gaan om een geweldig stuk marokko te zien en dat All-incusief voor niet veel geld.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Onverwacht fantastisch

Edwin,
    15-1-2019

Wij hebben nog nooit zo'n goed hotel meegemaakt als dit!

Een perfecte lokatie alles op loopafstand.

Het personeel is uiterst vriendelijk en helpen je waar ze kunnen vanaf het moment dat je aangelopen komt.

De kamers zijn keurig netjes en heel schoon. Ook iedere dag komen ze je kamer opruimen en voorzien van schone spullen. Je kan zelf aangeven wanneer dat jou het beste uitkomt.

Ook het eten is keurig netjes en er is iedere dag erg veel keus. Ze houden de temperaturen van het eten continu in de gate.

Wil je wat anders je hoeft het maar aan te geven en ze zorgen er voor.

Ze hebben een mooi privé strand gedeelte bij het hotel. En ook het zwembad bij het hotel heeft alles wat je er van verwacht.

Zelfs 1 bad is vewarmd.

Kortom, wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en gaan zeker terug!!!

Gereisd met partner in januari 2019

Fijne sfeer.

thea theuws,
    6-1-2019

Prijs kwaliteit was prima. Verassend vonden wij oudjaarsavond. Een vol programma met cocktails, gala diner, show en een leuk feestje. Bij vertrek om 16uur kregen we kaartje zodat we toch nog konden eten en drinken totdat we gingen.Mooi land

Gereisd met oudere kinderen in december 2018