Marokko

Reviews over accommodaties in Marokko

Mooi hotel, maar dan zonder entertainment.

Ineke,
    10-9-2018

Hotel en ontbijt, lunch en diner perfect. Mooie tuin. Het gewone personeel is aardig.

Communicatie met receptie is minder - luisteren niet echt!

Maar die verschrikkelijke animatie met die Engels sprekende verschrikkelijke giller (volume 100) en dat elke middag en avond? ... heeft ons verblijf behoorlijk vergald. Elke avond dat gegil en gejoel en dat terwijl er in de reisgids staat dat er Rust, Rust en nog eens Rust heerst(?) Wij hebben het niet meegemaakt die Rust.

Elke dag was er een schema met entertainment, waardoor je je niet erg kon ontspannen, want die vervelende Engelse gasten, die aan de drank zijn, denken dat alles kan.

Voor 7 uur 's morgens liggen er handdoeken op de bedjes (niet toegestaan).

Dineren in korte broek (niet toegestaan).

Het gebeurd allemaal wel, want Engelsen hebben overal lak aan! Roken en drinken in het zwembad en aan de rand? ... ze doen het toch.

Het hotel is volledig op Engelsen ingesteld. Denk hier aan!

Topvakantie

Bianca,
    3-9-2018

Super mooi en gezellige medewerkers. Animatie prima, eten top. Shuttle werkt goed. Alleen hammam kan qua prijs kwaliteit beter. De tuinen zijn heel mooi. Bedjes bij de zwembaden ( 1 met en 1 zonder animatie werkt top) zijn er genoeg ,de hele dag door nog best bedjes te vinden.

mooi hotel, maar flinke stap terug naar basis

desiree,
    3-7-2018

Hotel is vernieuwd, wij vonden het interieur erg mooi, de kamers ook, een scherp contrast met een Palace hotel, in de kamer geen koffiesetje, alleen 2 flessen water, minibar is leeg. Bij aankomst moesten we 3 uur wachten op de kamer, dus wilden wij verkleden zodat we naar het zwembad konden, dit kon op dat moment alleen in de bagageruimte, er zou iemand opletten dat wij konden verkleden, alleen dat gebeurde niet, dan sta je daar terwijl er mensen binnen komen, echt een afgang, niet Riu waardig. Buffetten zijn kleiner dan in palace, maar prima, personeel bar in de avond zijn niet blij als je een drankje mee wilt nemen, best onbeschoft gedrag, tja dan krijgen ze minder fooi. receptie personeel niet allemaal aardig. restaurantpersoneel wel erg leuk. strand, moet je boulevard voor oversteken. wij zijn met touroperator 4 x 4 safari meegeweest, met achmed, hele leuke ervaring, zeker doen. zwembad erg mooi met ligbanken.

goed , maat niet terug . wel rustig (only +18)

Robert J.,
    4-6-2018

Hotel infrastruktur is zeer goed ; eten zeer goed. Maar dienst en management niet op niveau. Bij binnen treden kamer 2 lampen kapot . Papier houder wc op verkeerde plaats , Plafond zwart van vocht en stof netten van 10 cm. Wel verholpen ne reklamatie (behalve plafond) . talrijke opmerkingen aan directeur en "maitre d'hotel

: vriendelijk JA maar zonder verbetering. kamer met mooi zeezicht. Uitvoerig verslag aan hoofd directie touroperator gestuurd.

fantastisch!!

SSSS,
    3-6-2018

1 dag terug uit marokko, maar dit hotel was geweldig! We zijn hier geweest in de tijd van de Ramadan, iedereen was gewoon vrolijk en iedereen stond voor je klaar. De winkels zijn gewoon open (wel andere tijden) en ‘s avonds na half 10 komt iedereen echt tot leven.

De locatie, 10 min lopen naar de Djeema el fna en 20 min lopen naar de nieuwe stad in marrakech. Taxi is dus niet nodig! Het eten is ook geweldig, elke avond een andere thema qua eten dus zeer gevarieerd, ochtend en middag eten was wel ongeveer hetzelfde maar zeer lekker en veel verschillend. Obers die je meteen komen helpen als je zit en iedereen is zeer vriedelijk!

2 zwembaden die beide goed en netjes waren. Kamers waren niet al te groot maar dat is ook niet nodig aangezien je alleen slaapt op de kamer, bed was mega groot en sliep heerlijk, elke dag werd je kamer opnieuw schoon gemaakt en de mini bar op je kamer werd bijgevuld.

Een echte aanrader dus!!!