Marokko

accommodaties Marokko met aan zee en winkel

Reviews over accommodaties in Marokko

Fijne sfeer.

thea theuws,
    6-1-2019

Prijs kwaliteit was prima. Verassend vonden wij oudjaarsavond. Een vol programma met cocktails, gala diner, show en een leuk feestje. Bij vertrek om 16uur kregen we kaartje zodat we toch nog konden eten en drinken totdat we gingen.Mooi land

Heerlijk ontspannende week!

Jolanda,
    6-1-2019

Een prima best luxe hotel op n mooie plek op loopafstand van het strand. De incheck was wat chaotisch maar het personeel bleef onder alle omstandigheden super vriendelijk. Het eten vonden wij heerlijk, heel verschillende salades, groentes erg gevarieerd en smakelijk. Leuk dat ze op vrijdag allerlei soorten tajines hadden. Tradioneel eten afgewisseld met Westerse keuken. Erg lekker!

Het was veel beter allemaal dan wij hadden verwach nav de reviews. Denk dat er de laatste tijd flink is gerenoveerd en verbouwd. Wij vonden alles mooi en schoon.

Zouden zeker terugkomen!

resort is ok

Koby,
    2-1-2019

Het is een prima resort, kamers zijn groot en schoon. Resort is hygiënisch en netjes. Het eten is niet uitgebreid, maar lekker. Ze zijn wel erg "traag" met aanvullen v de salades, fruit, dessert etc. 80 % vd gasten zijn 65+. Bij de receptie zijn ze slecht op de hoogte vd zaken en geven wel eens verkeerde info. Neem een taxi of shuttle bus via je touroperator en niet via de receptie. Ze bellen een vriend op. Hij rijdt naar zijn eigen winkel of van een bekende en proberen v alles aan je te verkopen. Op de dah v vertrek wilden we 'late check out' (13 ipv 11 uur), een dag v te voren aangevraagd. Wij moesten 3 x terug naar de receptie, maar steeds werd ons verzoek uitgesteld. Uiteindelijk mocht het niet terwijl het resort voor 50 % leeg was.

Meer dan fantastisch!!

Emmy,
    30-12-2018

Mooi, schoon, hygiënisch hotel met zeer vriendelijk personeel! Personeel doet veel moeite om zich verstaanbaar te maken. Bewaking bij hotel, zelfs als je naar het strand loopt. Privé strand. Genoeg ligbedden bij de zwembaden en het strand. Verwarmd buitenbad.

Ontbijt, lunch en diner meer dan geweldig. Er is genoeg keuze, dagelijks maken ze er weer een feestje van om de vele verschillende (lokale en interlokale) gerechten te serveren.

Prima verblijf, mooi park en goed eten.

w,
    26-12-2018

Prima hotel.

Mooi park, alleen het grote zwembad ging leeg voor groot onderhoud.

verder een mooi park en ruimte voldoen de om je te vermaken.

Kamer was netjes.

Aardig personeel.

All in was goed, best veel keuze wat het eten betreft.

En het park ligt direct aan de zee en boulevard.