Marokko

Reviews over accommodaties in Marokko

Fantastisch !! Aanrader

Tehmoor,
    8-12-2018

Het is een super leuke hotel er is elke dag een animatie groep aanwezig waar je allerlei activiteiten kunt doen. Voor de rest is het eten super de luxe en is er genoeg keuze. Hotel ziet er netjes uit en heeft een goede hygienne personeel erg vriendelijk de animatie groep zeer een aanrader nette mensen en heel vriendelijk en zorgen voor een leuke en positieve sfeer. Zwembaden zien er goed uit en veilig -personeel altijd standby staat bij nood.

Geweldig

Lisa,
    2-12-2018

Het was mooi, schoon en het personeel was heel vriendelijk. Het eten was lekker en er was veel variatie. De animatie was prima en er was wifi. De kinderen vermaakte zich prima met de animatie en er was genoeg lig plek. Het hotel lag op loop afstand van het centrum maar je had er geen last van en het lag pal aan zee.

Mysterieus indrukwekkend chaotisch heerlijk ❤️

Fam van der Zanden,
    1-12-2018

Heerlijk Hotel, gelegen in een prachtige aangelegde tuin

Twee laags bouw wat ons persoonlijk altijd als erg aan spreekt.

Personeel met een vriendelijk gezicht

Het hotel zeer schoon en de maaltijden in overvloed echt heb niks verkeerd te melden

Wij vonden het een uitkomst de shuttle bus vanuit het hotel naar de zeer drukke chaotische stad van te voren reserveren

Maar geen probleem dit kon ruim voldoende

Marrakech zelf een bijzondere stad

Zelf een aanrader om een fietstour te gaan doen. Met een gezellige groep mensen zelfs dor de souks gefietst was een hele uitdaging

Rachid onze gids prachtige jongenman 😊die ons de mooie indrukwekkende punten van Marrakech heeft laten zien.

Een tour naar de Berbers geboekt ook

Een aanrader om te doen naast de drukke stad een sirene van rust in de bergen op een uurtje rijden en daarna een prachtige wandel / klim tocht in de bergen schitterend

Super fantastische animatie (carima)

Johan bettens,
    27-11-2018

Heel goed weer,heel vriendelijke bediening ,SUPER

Prima Accomodatie!

Jaap Wijnsma,
    15-11-2018

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Ook als rolstoelgebruiker een prima kamer enige nadeel was een drempel van schuimrubber in de douche waardoor de complete kamer volliep tijdens het douchen.

Eten was volop aanwezig en is prima qua smaak en warmte.

Entertainment was goed geregeld en ook het animatie team was zeer actief.

Overal op het terrein zijn lifeguards aanwezig waardoor je een veilig gevoel hebt als je kids bij je hebt.

Aquapark is super voor de kinderen en volwassenen!

Met de taxi kun je voor een paar Dirham naar Marrakech.

Mooie stad met ietwat opdringerige Marokanen en veel tentjes met nepkleding die je relatief goedkoop kunt halen.