Marokko

Reviews over accommodaties in Marokko

in en woord geweldig !

Peter & Bettie,
    1-12-2018

Zijn hier in Juni drie weken geweest, en echt een heerlijke vakantie gehad.

Prijs kwaliteit verhouding is echt super !!

Vriendelijk personeel en heerlijk eten zelfs keus uit meerdere restaurants !!

Veel zwembaden en maar paar minuten lopen van prive strand met gratis ligbedden en gratis frisdranken.

Agadir ook echt aanrader mooi strand, heel mooie wandel boulevard, leuk centrum en dagelijks heel grote markt.

Verder ideale start van waaruit je leuke tripjes kunt maken oa naar marrakech of Essouara.

wij gaan zeker nog keer weer terug naar El Pueblo Tamelt !!!

Voor een fijne relaxvakantie in de zon

Silvie van Ruth,
    1-12-2018

Dit was de 2e vakantie hier en ten opzichte van 2017 heel veel drukker geworden. Leuke animatie als je mee wil doen, wil je dat niet, is dat ook goed. Fijne zwembaden, leuke minigolf en er zijn tennisbanen, voetbal/basketbalveld en op 200 meter van zee waar zij ook een stuk privéstrand hebben. Personeel is erg vriendelijk en de kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Eten is er prima, genoeg keuze voor iedereen. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Middelmatig

Claudia,
    18-11-2018

Kamers verouderd maar wel schoon. Groot resort met mooie tuin. Zwembad prima. Eten zeer matig, restaurant marocco goed. Gezellige animatie overdag en savonds. Niet meer dan 3 sterren waars.

Onbekend,
    11-11-2018

Het was mooi hotel mooi schoon mooie zwembaden er werd elke dag goed gepoetst ,fijn, een nadeel van het hotel was je mag weten waar ze je wat willen aan smeren om te verkopen maar doe dat niet in het hotel ! En bij restaurant graag glas !

WiFi was best wel goed soms moest je effe naar zwembad als die bij receptie niet deed maar dan werkte t wel verder goed mooi verblijf gehad

een fantastisch mooi plaatsje wat je alles bied in

marianne homburg,
    9-11-2018

dat t 1 vd mooiste pitoreske vissersplaatsje is van marokko, compact overzichtelijk en er is van alles te beleven, goede restauranrs. n mooie overzichtelijke medina, kunstgaleries en n schitterend langerekt zandstrand dat je brengt naar waar ooit jimmy hendrix had verbleven