Reviews over Swieqi

rustige en fijne plek om een weekje te verblijven

Roger,
    21-9-2015

Leuke plek, rustig. Had alleen iets groter balkon willen hebben aangezien ik als scuba - duiker eea te drogen had

Makkelijk op loopafstand van de bus, Paceville en Saint Julians

Kamers netjes, elke dag schoonmaak, verwisseling van handdoeken en belangrijk, met airco.

Mooie ruime villa op ideale locatie!

Bart,
    2-6-2015

De villa is ruim en ligt op een ideale locatie vlakbij Paceville (10 minuutjes lopen) en dichtbij een supermarkt, de zee en de bushaltes.

Dakterras heeft een mooi uitzicht en je kan er ook lekker in de zon zitten en om af te koelen kan je het zwembad induiken samen met je huisgenootjes. Er kunnen wel veel mensen in het huis dus helemaal kindvriendelijk is het niet aangezien mensen wel gewoon in de woonkamer zitten te kletsen enzo terwijl kinderen misschien vroeg naar bed moeten.

Het viel mij op dat er vooral veel mensen naar dit huis kwamen die een weekje of langer gingen rotsklimmen in Malta.

Al met al een prima accommodatie als je het mij vraagt.

zeer mooie appartementen, ze hebben rtl4 en bvn tv, dat is

marco,
    1-9-2005

zeer mooie appartementen, ze hebben rtl4 en bvn tv, dat is altijd lekker meegenomen.

eerst 50 meter lopen naar de zee en dan in het begin van de avond lekker in bad in het appartement en daarna 's avonds uit eten bij het visrestaurant een deur verder.

goed onderhouden en twee eenpersoonsbedden. Echt een aanrader voor mensen die van het echte leven in malta willen genieten

Het appartement is ruim en netjes

Wendy,
    21-6-2005

Het appartement is ruim en netjes. We zaten op de eerste verdieping en bij onze buren is er 's nachts een insluiper geweest, dus doe je balkondeuren dicht!(Er is toch airco).De ligging was voor ons niet perfect aangezien wij nogal van uitgaan hielden, het is er erg rustig en er zijn weinig leuke discotheken in de buurt.Let bij de supermarkt op de hoek goed op dat je niet teveel betaalt, daarnaast is het niet zo "modern" qua assortiment als bijv.Spanje/Griekenland.Het zwembad is wel mooi,genoeg ligstoelen en 's avonds is er entertainment bijv. bbq.Het is meer een appartement voor gezinnen denk ik.