Hotel The George

Meer hotelinfo

31 reviews over Hotel The George

• 4Jennifer01-08-2019

nooit meer

Min punt van dit verblijf is dat er VEEL zwarte schimmel bij de wastafel is en ondanks het melden hiervan er niks aan gedaan is. Slechts bleek eroverheen gegoten. Dit heeft niks uitgehaald. De airco werkte ook niet goed. Je werd uit je slaap gewekt door benauwdheid. De douchekop stak letterlijk uit de muur. Niet te verstellen. Heel ongemakkelijk voor een vrouw om zich te wassen. De zwembad is niet zo pittoresk als de foto's doen geloven. Het is toe aan een verfbeurt. Ik kon niet opmaken wat de zwarte stippels waren geconcentreerd aan de ene kant. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. De ligging is fantastisch voor zij die in het nachtleven willen duiken. Volop keuze aan restaurants, bars, cafés.

• 2017
    9Saskia20-05-2017

Super hotel

Mooi en goed hotel! Ontbijt is goed met veel keuze. Wij hadden een kamer met uitzicht op ontbijtzaal dus geen last gehad van geluidsoverlast. Moo zwembad op dakterras maar water was erg koud. Schoon en vriendelijk personeel. Hotel is dichtbij George bay (kiezelstrand) en st juliansbay. Bij st juliansbay hele leuke restaurantjes en kun je langs het water richting sliema lopen. Persoonlijk vond ik richting sliema een mooiere omgeving dan in het uitgaansleven van st julians. Volgende keer zou ik dan in die omgeving boeken. Richting sliema ook veel speeltuintjes. Tip: eet ijs om de hoek bij het hotel RivaReno Gelato! Het lekkerste ijs. Ga met de veerboot vanuit sliema naar Valetta en neem de bus naar Mdina.

Met jonge kinderen

• 6ketvdrme17-05-2017

Ja, maar..

Het hotel is op zich een mooi hotel. Het ontbijt was zeer goed, mooie keuze aan verse producten met nu en dan es wat verandering. De kamer was best ok, maar de badkamer was echt dringend aan verandering toe. Het hotel ligt in de uitgangsbuurt, met alle gevolgen van dien. Lawaai 's nachts is een storende factor. Het zwembad was mooi, alleen misschien wat weinig ligstoelen. Ook accommodatie binnen was er, een beetje minder van kwaliteit maar ok. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, maar er was een vrouwelijke receptioniste die helemaal niets wist van het eiland. Ze stuurde ons totaal verkeerd waardoor we een dag zijn verloren. Voor de rest zijn ze zeer hulpvaardige, nemen ze de tijd om alles uit te leggen aan u en u te helpen. Totaal gevoel was basis goed, misschien vooral omdat ze zeer weinig in het hotel waren, juist om te slapen (als het mogelijk was door het nachtlawaai) en te ontbijten. Zeer mooi eiland, zeker de moeite!

• Oude reviews

8Sabrina28-09-2016

Prima

The George is een prima hotel. Wij zijn in september 10 dagen geweest, alleen logies in app. Dus over het eten en kindvriendelijkheid kan ik niet oordelen, als lijkt mij dat het voor kinderen niet veel is.

Kamers zijn goed en worden netjes schoongemaakt elke dag, zwembad is ook allemaal netjes en schoon. Enige minpunt was dat je snachts inderdaad wat muziek hoort, al slaap ik daar makkelijk doorheen, de dronken mensen op de gang waren wel wat minder! Hou je niet van uitgaan? Dan zou ik toch voor een hotel/app in sliema kiezen als dit je echt zou irriteren.

Tip om te gaan eten: bleu elephant , scotsman pub, avenue & la piratta.

• 8Marion23-06-2016

Het was een fantastisch groot schoon hotel

positief:

Het hotel beschikt over geweldig mooie kamers, royaal van opzet met een prachtige grote opbergkast grote badkamer van alle gemakken voorzien en de uitstraling van de kamer is licht en modern. Ook hadden we een fijn balkon. eetzaal mooi en ruim van opzet met een goed uitgebreid ontbijt. De lobby is heel royaal en de mensen die de receptie bemannen zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

negatief:

Hotel ligt in een drukke uitgaansbuurt, gelukkig beschikken ze over dubbel glas en een hele goede airco zodat je het lawaai buiten kunt tegengaan Bedden zijn erg hard

Met vrienden

• 8Dennis01-05-2016

Mooi hotel met ruime kamers!

Het is een mooi, modern hotel met erg ruime kamers. De kamers hebben een zitje met een bank en zijn strak, modern ingericht. Het ontbijt is prima met voldoende keus. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het centrum met winkels, cafe's en restaurants.

Zakelijk

• 9Roeli13-10-2015

Goed hotel

Prima hotel, ligt tegen het uitgaansgebied aan, maar daar heb je amper last van. Het balkon zit aan de straatkant en je kijkt aan tegen de gebouwen er tegenover. Ik zat in een junior suite, mooi, maar heb even gekeken in een appartement en dat vind ik toch wat praktischer. Je kunt daar wat warm maken en bv. thee maken. Het bed is uitstekend, slaapt goed zelfs voor mijn slechte rug. Het ontbijt is prima, veel variatie en als iets op is, wordt het meteen aangevuld. Op het dakterras, bij het zwembad is het uitzicht mooi, tussen de gebouwen door zie je de zee. Daar kun je ook lunchen. Tijdens mijn verblijf waren er ook stagiares uit Nederland en dat betekent dat het hotel goed is.

Alleenreizend

• fantastisch

The George is een gewldig hotel. Mooie kamer goede bedden en schoon. De ligging is gezellig. We hebben bijna dagelijks op het terras boven bij het zwembad gezeten. Het personeel was zeer vriendelijk. Beneden in het restaurant hebben wij verscheidene keren gegeten, daar werden we ook elke keer zeer vriendelijk geholpen. Malta is een bezoek waard, veel gezien komen zeker nog eens terug

• 9marjolijn hofsink21-07-2015

Top hotel!!

Hotel The George is een mooi, net & nog redelijk nieuw hotel! Wij hadden een deluxe kamer, wauw! Ons uitzicht was niet heel bijzonder, maar dat maakte ons niks uit! Het personeel was erg vriendelijk, ook de Nederlandse studenten! Top!! Ontbijt was goed, middageten op het dakterras ook super!! Soms lastig om een ligbedje te scoren, maar als je optijd bent is het geen probleem! Hebben tour op de Segway gedaan door Valletta! Erg leuk! Cafe Del Mar, zwembad met uitzicht over de zee, loungemuziek, ook erg leuk! Al met al 9 heerlijke dagen hier verbleven, zeker voor herhaling vatbaar! Voor de mensen die nog gaan, heel veel plezier!!!!

• 8Kim Jonkers10-07-2015

Fijn hotel

The George is een goed hotel met een fijne ligging. De mensen in het hotel (en op de rest van Malta) zijn allemaal erg aardig en behulpzaam. Het hotel en de kamers zijn ook erg schoon. Het is een fijn hotel om Malta te ontdekken. Het is geen hotel waar je je de hele dag kunt vermaken. Voor kinderen is er vrij weinig tot niets te doen, het zwembad is vrij klein en er zijn weinig ligbedden. Zeker in het hoogseizoen zal het bij het zwembad erg druk zijn. Een ander nadeel is dat de bedden vrij hard waren. Verder dus een erg mooi, fijn en modern hotel wat ik zeker zou aanraden voor een verblijf op Malta.

9 tips over Hotel The George

• Peter, 28-06-2013

Cafe Cuba, mooie locatie met lekker eten en goede koffie.

• Sandy Seghers, 10-10-2011

Midden in het nachtleven! Zeer goede resto's in de buurt waar je enorm lekker kan eten voor weinig geld. Je kan op Malta alles perfect gaan bezoeken met het openbaar vervoer. Voor 12€ heb je een buspas voor 7 dagen, verspil dus je geld niet aan de hop-on/hop-off bussen of excursie-organisaties, maar ga op avontuur, het openbaar vervoer is perfect geregeld!

• Melanie, 06-08-2013

Bij restaurant the aveneue aan het einde van de straat kun je super goed eten! Hebben daar 2x gegeten en was super goed voor elkaar. Ook 1 van de weinige restaurants die spare ribs op menu hadden..

3 vragen over Hotel The George

lady

hoever zit je van de bar street

• sa, 11-08-2019

uitgaan

hoe ver ligt hotel van het uitgaanscentrum en hebben alle kamer een balkon

• Taisia, 03-01-2017

ontbijt

Van hoelaat tot hoelaat kan je ontbijten?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald