Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Radisson Blu Resort Malta St. Julians is gelegen aan zee. Er is geen echt strand, want er zijn veel rotsen. Bij het hotel vind je wel een zwembad met genoeg ligbedden. Het ontbijt is goed en in St. Julians zijn talloze restaurants te vinden voor het diner. Vanaf het hotel is de hoofdstad Valletta goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Radisson Blu Resort Malta St Julian's

• 9Ger & Regina09-09-2022

Goed Hotel met uitzonderlijk vriendelijk personeel

Het Hotel lijkt luxe maar bij nadere beschouwing wat gedateerd. Alles wel zeer schoon en verder goed verzorgd. Veel faciliteiten. Verschillende restaurants en alle hebben uitzicht op zee. Personeel doen hun uiterste best om de mensen het naar de zin te maken. Allemaal vriendelijk personeel. Het hotel heeft alles wat je van een 5 sterren mag verwachten. Eten was goed verzorgd al was de veelzijdigheid wel wat magertjes. Bij een allergie werd daar alle zorg aanbesteed. Het hotel heeft de titel Radisson Blu nog maar is verkocht aan de Corinthia group. Hierdoor wordt er geen verbeteringen of veranderingen meer door gevoerd door Radisson group. Prijs kwaliteitverhouding is niet in balans. Geweest van 31-8 t/m 9-9-22.

• 8Rein op 't Hoog11-04-2022

Luxe en prettig hotel

Erg mooi hotel met zeer behulpzaam personeel. Vriendelijk ontvangst en vlotte check-in en check-out. De kamers waren erg netjes en van alle faciliteiten voorzien, zoals mini-koelkast, airco en tv. De badkamer was erg schoon en verzorgingsproducten waren aanwezig. Ontbijt was iets anders opgediend i.v.m. de corona maatregelen maar dit was verder geen probleem. Ruim balkon met zeezicht.

• 7M van der Avoird01-12-2018

Herhaling zeker.

Prima hotel. Prettige voorzieningen. Aardig personeel. Centraal gelegen. Makkelijk bereikbaar.

• 9geert en conny valcke langaskens07-07-2018

hotelaccomedatie was schitterend zeker de massages

hotel radisson blue hotel was fantastisch, alleen jammer dat we af te rekenen hadden met koude wind, ondanks het zonnetje. Zuidkant van eiland was misschien betere optie, maar dan misten we wel het fantastisch hotel!!Lekker ontbijt,avondrestaurants,prijs kwaliteit super!

• 10Lenny & Martijn19-08-2016

Geweldig!

Dit hotel op Malta was echt een topper! Het hotel is wat hoger gelegen lekker aan het water. De combinatie met het zwembad was super! Ontbijt erg goed en de kamers mooi en schoon. Voor de liefhebber er is BVN tv. De medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Met de bushalte naast de deur voor € 2,00 p.p. kon je alle kanten op. Langs de boulevard is het betrouwbaar een excursie te boeken. Dit hebben wij gedaan in Siliema. Pacevile is het Salou van Malta, maar vroeg in de avond erg gezellig om wat te gaan eten. Kortom een mooie combinatie van zon zee en relaxen. Wij komen er graag nog eens!

• 8Thomas01-09-2014

Luxe hotel, centrum op loopafstand

Hotel is erg luxe, vriendelijk personeel. Eten en drinken in het hotel is wel erg prijzig. Mooie ligging aan de rand van ST.Julians. Prima voor een relax vakantie. Ligt wel aan zee maar geen strand, het is allemaal rotsachtig.

• 8Bogaert Lucien24-06-2014

Radisson Blu St Julians Malta

Ondanks het zeer goede ontbijt moet ik spijtig genoeg bevestigen dat het avondeten veel minder was....ik vond het bij momenten echt niet smakelijk. Ik was dus beter à la carte gaan eten en had zeker geen half pension genomen. Ondanks het voorgaande heb ik toch genoten van mijn verblijf in het hotel gezien de zeer goede service ,vriendelijkheid van het personeel enz. Ik kan het hotel desondanks aanbevelen maar ze moeten echt wat doen aan het avondeten.

• 2Peeters14-07-2013

Dit nooit meer

Hotel is geen 5 sterren waard!!! Wij hadden kamer 249 (suite). Kamer was iedere dag vuil (plekken en gaten in het laken), gordijnen zwaar beschadigd en water in douche liep niet weg. Dit is aangekaart bij de receptie, maar er kwam geen verandering (liegen lijkt daar een hobby te zijn, telkens een ander excuus). Het hotel is helemaal afgeleefd!!! zwembad water is koud en zonder chloor! Het buffet is zeer beperkt en als je vlees van de plank eet, is het koud! Als je nog nooit op vakantie ben geweest valt het hotel misschien wel mee, maar als je 5 sterren hotels gewoon ben, heb ik maar 1 advies: blijf weg uit radisson!!! Blijkbaar heeft het hotel meer aandacht voor zijn verhuurde privé feestjes in het hotel, dan voor de gasten zelf. Malta is mooi, jammer van het volledig afgeleefd hotel. Jammer voor de Radisson keten.

• 7Richard 04-06-2013

niet zo 5 sterrig als je zou mogen verwachten..

Op het moment worden alle kamers verbouwd, ons advies zou zijn; doe dan ook gelijk de vloerbedekking vervangen. Wij hadden de luxe van een open badkamer, maar soms wil je toch even een moment voor jezelf.. Verder, je hoort alle deuren dichtslaan...

Qua uiterlijk is het veel lood om oud ijzer..

verder, de ligging is goed, het personeel heel behulpzaam, geen gedoe met handdoekje leggen, eten is goed, gratis WIFI St`julians is dichtbij, maar toch ver genoeg om er geen last van te hebben.. Voor een weekje of wat, gewoon een goed hotel.

Veel italianen, aangevuld met engelsen, duitsers en nederlanders. ook veel mensen uit azie gezien, helaas ook piraten uit oost afrika en dan kan ik nu uit eigen ervaring zeggen; liever een paar russen..

• 9Monique10-05-2013

Heerlijk

Mooi hotel direkt aan zee (geen strand) waar je heerlijk kunt relaxen. Heerlijk uitgebreid ontbijt . Hotel heeft binnen en buiten zwembad. Water in eerste zwembad is koud en zoet, water van tweede zwembad is zout en ook koud .. Meer dan genoeg ligbedden.. Handdoekservice bij het zwembad. Al met al een heerlijk hotel, vriendelijk personeel.

Hotel Radisson Blu Resort Malta St Julian's info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)