Appartement Hub

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Hub voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Hub in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Regine Evers
22-5-2017

Het appartement is comfortabel en van alle gemakken voorzien, schoon en fris. Grote koelkast met vriesvak, oven etc. Het appartement is zoals de foto's. Onder het appartement een prima mini-market met behulpzaam personeel. Het appartement ligt op loopafstand van Spinolabay. Aan Spinolabay genoeg goede restaurants. We hebben richting Sliema gebruik gemaakt van het zwembad (€ 10,00 per dag inclusief ligstoel). Ook het strand van St. George Bay is op loopafstand (plm. 15 minuten). Voorbij Spinola winkels en uitgaansgelegenheden in overvloed. Het openbaar vervoer is vanaf Spinola prima geregeld. Een auto huren is echt niet nodig!

Gereisd Met partner in april 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hub in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hub zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.