Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Resort Malta voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Hilton Resort Malta in het Nederlands

Alles top geregeld hele goeie service

Yvonne Keuning
31-7-2019

Alles was goed geregeld de geen reis en terug reis. Bij aankomst maakte stond de reisgids ons al op te wachten. De bus stond al klaar. Bij aankomst hotel hadden wij verkeerde kamer niet zicht op de zee. Alles werd gelijk geregeld en hadden ons geboekte hotelkamer. Goeie reisgids Alles was super top. Mooie herinneringen aan over gehouden.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hilton Hotel en Malta heeft ons aangenaam verast

J JP
21-6-2017

In tegenstelling tot wat sommige reisagentschappen schrijven: "er is overal gratis WiFi voor hotelgasten zelfs rond de zwembaden". Heel vriendelijk ontvangen door Mrs. Miriam met kamer keuze tussen het oud en nieuw gedeelte, beide gerenoveerd maar met een eigen karakter. Kluis op de kamer past een laptop en reflexcamera in. Prijzen & kwaliteit van drank en eten rond de zwembaden is juist. Uitgebreid ontbijt. Mooi hotel en leuke zwembaden. Grote kamers en steeds goed gekuist. Fitness is soms druk maar in orde. Heel goede ligging dicht bij restaurants, bars en openbaar vervoer (bus) Restaurant in het hotel hebben we niet geprobeerd. Vanuit de achterkant van het hotel kan men naar de kleine jachthaven wandelen. Door dit hotel, ligging en Malta hebben we een zeer geslaagde reis gehad. Hier wil ik zeker terugkomen!

Gereisd Met partner in juni 2017

zeer mooi hotel met een goede service

van roost karl
12-12-2016

Hotel is zeer groot, maar mist een beetje een relaxte vakantiesfeer. Faciliteiten in het hotel zijn overweldigend. Kamers in het hotel zijn luxueus.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Benieuwd naar de renovatie

Raf
21-9-2015

Kamer: heel ruim en proper, maar verouderd, zeker de badkamer. Volgens de hotelbrochure zullen de resterende "oude" kamers in 2016 gerenoveerd worden. Prachtig uitzicht op Portomaso jachthaven. Vraag naar een kamer met groot terras (veel verschil !). Eten: ontbijt zeer goed, diner misschien niet zo voor "moeilijke eters" (geen enkele keer frietjes bijvoorbeeld). De keuze is beperkter dan in de meeste grote(re) hotels, maar wel zéér lekker. Wij waren heel tevreden, maar misschien zien anderen dat anders. Thais restaurant Blue Elephant is een echte aanrader (maar niet in de prijs inbegrepen). Personeel : zeer vriendelijk en behulpzaam ! Het hotel heeft een zeer grote fitness, top. Overal gratis wifi (wel om de 24u paswoord opnieuw ingeven). Ik overweeg zeker terug te komen eens alle kamers vernieuwd zijn.

Gereisd Met partner in september 2015

Leuk hotel maar niet alles liep gesmeerd

Toon
30-7-2015

Onze vakantie begon met een enorme schimmel in de badkamer. Van kamer veranderd de dag erna en een compensatie gekregen, maar toch zou dit niet mogen gebeuren in een 5* Hilton. De dag erna een pizza besteld die voor de helft aangebrand was. Dan onze laatste handdoek weggesmeten vlak nadat we even naar de bar waren vertrokken door degoutante Britten! Al een geluk was het daarna gedaan met de slechte ervaringen en konden we genieten van het mooie Maltese weer en de leuke zwembaden. In de weekends wordt het hotel echt overspoeld door locals en gasten van de zaterdagse huwelijken. Als dan nog eens delen afgesloten zijn, wordt het nog meer drummen in de rest. Als je rustig wilt liggen aan de rand, dan krijg je wel te maken met veel mieren! We hadden zeker een leuk verblijf met vooral een super ontbijt, maar toch is dit niet de beste Hilton waar we al geweest zijn. Kredietkaart 10 dagen na aankomst nog altijd niet afgeboekt met de blokkering. Hou er rekening mee, want is echt vervelend!

Gereisd Met partner in juli 2015

GEWELDIG!!!

Hester Nobbenhuis
10-7-2015

Wij verbleven één week in Hilton Malta maar hier hadden we nog wel veel langer willen blijven. Het hotel is erg mooi gelegen. Dicht bij een gezellige boulevard maar toch op een rustige plek. In dit hotel draait alles om service. Altijd staan er mensen voor je klaar en helpen je met alles waar je om vraagt. Wij verbleven op basis van logies/ontbijt. Wij hebben dus niet deelgenomen aan de lunch of het diner maar aan het ontbijt te zien moet dit ook zeer uitgebreid zijn geweest. Kamers worden zeer goed schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Mon Jun 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super luxe hotel met perfecte service

meneer van der Molen
27-11-2013

Super luxe hotel met perfecte service. Genoeg keus aan restaurant, perfect eten en ruim opgezet.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2013

Geweldig hotel, wel erg toeristische omgeving

Erna
10-9-2013

Een geweldig hotel. Alles is netjes en verzorgd. Onze kamer had zeezicht, dus fantastisch uitzicht. Het hotel ligt in het zeer toeristische St.Julians. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook het ontbijt was prima verzorgd met een enorme keuze. Wij hadden de mazzel dat we een "upgrade" kregen en dus een suite ipv een kamer. Deze suite was enorm groot, met zitje, eethoek en 3 balkons. Badkamer was netjes. De suite was een beetje in Engelse stijl, niet heel modern en nieuw.

Gereisd Met partner in september 2013

Zeer goed en zeer kindvriendelijk hotel

Hofmans
12-8-2013

Wij zijn hier geweest in augustus 2013 met ons dochtertje van 14 maanden. Zeer mooie zwembaden en zeer kindvriendelijk hotel. Tijdens ons verblijf hebben we een aantal keren de vraag gekregen of alles naar wens was. Zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect hotel

steve
27-7-2013

I was there from 19/07/13 until 26/07/13. One thing I can say, it was, the best hotel ever where I did stay for my holiday. The service was the best. Everyone is polite, they help you in every way they can. My mother did hurt her knee in the hotel 2 days before the end of our vacation but everyone in the hotel did everything they could to make her last days in the hotel good. I have never seen so a good service. The hotel was beautiful , the room was perfect. I can say nothing bad about the hotel Go on like this.

Gereisd Met partner in Fri Jul 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand400 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Resort Malta in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Resort Malta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.