Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Golden Tulip Vivaldi

• 8Fokko Doornbos03-07-2018

Ik zou dit hotel zo weer nemen.

Vriendelijke en hulpvaardige mensen bij de balie. Kleine probleempjes worden onmiddellijk opgelost zonder dat dit op de lange baan wordt geschoven. Heel fijn! Goede airco. Mooi centraal gelegen maar toch rustig. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Super! Nadeel vond ik persoonlijk het sportgedeelte (paar oude apparaten zonder toezicht). En jammer dat je geen balkon hebt (de meeste althans niet) Wel kun je de deuren open doen naar een 'balkon' van 30 cm en zo toch even in de zon zitten.

• 9Nienke09-07-2017

Aanrader!

Golden Tulip Vivaldi is een prachtig hotel op Malta, St. Julians. Wat uitgaan, restaurants, activiteiten en uitzicht een prima locatie. Let op! Volgens sommige reisorganisaties ligt dit hotel aan een zandstrand! Het ligt aan een rotsstrand, je kan met een trap de zee in. Het dichtsbijzijnde strand, van hele fijne kiezels, is ongeveer 10 minuten lopen. Voor de mooiere stranden moet je naar de andere kant van Malta. Het hotel is pas gerenoveerd en de kamers zijn prachtig, heerlijke bedden, ruim, prachtige badkamer en een balkon. De Sea View Superior Rooms hebben een geweldig uitzicht. De airco werkt perfect, koelkast aanwezig. Personeel spreekt goed engels en staat direct voor je klaar. Het ontbijt biedt genoeg om de hele vakantie van te genieten en het eten is prima. Er zijn veel restaurants in de buurt waar je lekker kan eten. Malta en Golden Tulip Vivaldi zijn zeker een aanrader voor een luxe, ontspannende en zonnige vakantie!

• 8Mike Blancke09-07-2017

Fijn hotel

De kamers zijn prachtig en net gerenoveerd. Ik had een kamer met zee zicht en kan dit zeker aanraden. Het uitzicht is dan ook prachtig. Ik werd goed ontvangen en het inchecken ging snel, echter kon ik pas om 3 uur mijn kamer in. Houd hier rekening mee met je vlucht. De plek van het hotel is goed in de buurt van restaurantjes, clubs, en winkels. Er is alleen maar een klein strandje in de buurt. Dit is wel een min puntje. Naar de mooie stranden moet je echt de boot of bus nemen. Verder is het hotel schoon en straalt het luxe uit. Wel mogen de kamers vaker gedweild of stofgezogen worden. Je krijgt wel iedere dag schone handoeken en de bedden worden dagelijks opgemaakt.

• 7Sharon03-07-2017

Geen schaduw bij Vivaldi

Wanneer je verbrand bent of gewoon even niet in de zon wil is bij het zwembad liggen geen optie. Bij een heel klein beetje wind vliegen de parasols alle kanten op en meederdere keren per dag valt er wel een van het dak af naar beneden. Heel jammer dit. Verder prima hotel.

• 9De mannen29-08-2016

Prima hotel

Zo als de cijfers hierboven al aangeven vinden wij dit hotel top en zeker een aanrader voor andere. Alles ligt op loop afstand van het hotel. Het eten was naar onze mening op het dakterras prima wij hebben hier 2 keer gegeten. Het zwembad is niet super groot maar er zijn genoeg bedjes waar je heerlijk op kan liggen. Omdat het zwembad op het dak zit heb je hier in de zomer een lekker briesje en een prachtig uitzicht. Over de kamers is niks aan te merken en worden elke dag schoongemaakt.

• 9Kanters07-07-2016

Geweldig hotel *jong stel

Wat was het een leuk hotel als eerste vakantie samen. Dichtbij het uitgaanscentrum (niet te vergelijken met lloret etc) maar voor stelletjes erg leuk. Uitgaan is erg goedkoop en leuke excursies om aan deel te nemen! De service van het hotel was erg goed en iedere dag werd je kamer geschoon gemaakt en je kleding zelfs opgevouwen.

Het ontbijt is erg lekker, al is de koffie niet te drinken. het zwembad bevat alleen erg veel chloor. verder echt genoten van deze vakantie! en hotel is een echte aanrader! top top top

• 8Majrim29-03-2016

Prima hotel

Prima hotel! Ruime kamer met uitzicht op zee, prachtig, goede bedden, ontbijt prima wel elke dag het zelfde. Op loop afstand van het (uitgaans)centrum waar je overigens 's-nachts geen last van hebt. Personeel spreekt allen Engels. Mochten wij weer naar Malta gaan dan kiezen wij wederom voor dit hotel.

• 6Rene van der Meij17-01-2016

Redelijk hotel, mooie schone kamer maar eten viel

We zijn naar Malta gegaan omdat onze dochter er 8 weken de Engelse taal is gaan studeren.

Het hotel ligt vlak naast het drukke uitgaans centrum van Paceville, maar totaal geen overlast. Je kijk met zeezicht ook echt over de zee. Kamer vanaf de zijkant hebben minder zeezicht al wordt die kamer wel als zeezicht verhuurd. Er loopt een zeer drukke weg voor het hotel, maar door de dubbele schuifpui hoor je hier niks van. Airco werkt goed. Personeel is op zich heel vriendelijk, er lopen veel stagiairs rond. Lobby en eetzaal waren gedateerd, 2p kamer was ok met zeezicht, badkamer was modern ingericht en zeer ruim. Het ontbijt was ok maar had qua brood wat uitgebreider gemogen voor zo'n groot hotel. Het avond eten vonden wij erg tegenvallen, was vaak lauw en niet gaar. Avond animatie stelde niet veel voor. Veel Italianen en Engelsen. Klein zwembad 10x5 op het dak met voldoende ligstoelen, maar bij heel veel wind kan het koud aanvoelen. Wel mooi uitzicht vanaf het dak. Dakterras / bar is qua eten iets duurder dan in de eetzaal. 's Avonds is het leuk om op het dakterras te eten of een drankje te drinken met uitzicht over zee. Iedere week wordt er 1x op het dakterras een diner geserveerd. Als je half pension boek dan gaat het bedrag dat je al betaald hebt voor het eten van het bedrag af wat je als diner op het dakterras besteld (dakterras is duurder dan eetzaal). Een bezoek aan het eiland Gozo is een must, je kunt daar met een hop on hop off bus op 1 dag het hele eiland bekijken. Dat was echt een top dag. Malta is op zich is heel druk qua verkeer, veel getoeter. Het is een leuk eiland om een keer gezocht te hebben maar wij gaan er niet meer heen.

Tips (alles met de bus te doen, duur rit max 1 uurprijs €2,- p/p enkele reis) Cozo Comino (klein onbewoond eiland lekker zwemmen en snorkelen) Medina (ommuurde auto vrije dorp) Valletta Marsaxlokk (leuk havenstadje)

• 8yvonne 08-06-2015

prima hotel

Het hotel ligt op een prima plek om Malta te gaan bezoeken. We hadden nette ruime kamers (zesde verdieping) met een ruim balkon. In het hotel, op heel het eiland, zijn zeer vriendelijke mensen. nabij het hotel zijn volop eetgelegenheden voor ontbijt, lunch en diner voor een normale prijs. Het ontbijt in het hotel is voldoende, helaas was de koffie bij het buffet niet te drinken. Bij de hotelbar verkopen ze heerlijke koffie dus dat hadden we snel opgelost ;-). we wilde een auto huren op Malta, hier hebben we vanaf gezien, rondom het hotel wordt volop gerenoveerd, veel wegen op Malta worden opgeknapt, veel wegomleggingen, weinig parkeerplaatsen, veel heel veel verkeer in het gebied rondom het hotel. We hebben met een buskaartje, €1,50 pd, veel leuke plekjes bezocht.

• 9Marc20-11-2014

Fantastische plek!

Mooi hotel op een perfect gelegen locatie met uitzicht op de zee en in de buurt van een winkelcentrum en uitgaansgelegenheid waar je snel genoeg bent, maar geen last van hebt als je gaat slapen. Kamer had alles erop en eraan met een groot balkon, koelkast, tv en een ruime badkamer. In de buurt is een bushalte die overal heen gaat. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en spreken vloeiend Engels. Ontbijt was goed verzorgd en prima aangevuld.

Hotel Golden Tulip Vivaldi info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters