Hotel Corinthia St. George's Bay

Hotel Corinthia St. George's Bay
8,4

5 tips over Hotel Corinthia St. George's Bay

Ben Weijn, 25-6-2015
Neem een buskaart, kost slechts €6,50 per persoon voor een week. Je kunt echt overal komen. Vlak voor het hotel stopt de 'Hop On Hop Off' toeristenservice
PLOTTIER MONIQUE, 30-6-2014
Als je rustig wil slapen,vraag een kamer met zicht op zee, maar niet op de zwembaden achteraan, want daar worden elke avond feesten gegeven.
jojo, 4-11-2013
Het was zo heet, dat we vrij weinig hebben gedaan. Uitstapje naar Gozo en valetta is aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Corinthia St. George's Bay voor je op een rij gezet:

Leo Pelt, 18-7-2012
Neem de "Island Hopper" (soort city hopper bus) om het eiland voor slechts 15 euro (inclusief bootticket voor een bezoek aan de havens van Sliema en Valetta) perfect te kunnen ontdekken. Je stapt in en uit bij alle interessante plekjes die Malta te bieden heeft en de bus stopt praktisch direct voor het hotel!
Herman, 30-5-2012

Blauwe grotten. Busvervoer is uitstekend en goedkoop. Aanrader: Weekkaart.

Valetta. St. Pauls. Shoppingcentre The Point valt tegen. Taxi vanaf vliegveld 20 euro.