Hotel Corinthia St. George's Bay

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
Hotel Corinthia St. George's Bay
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Corinthia St. George's Bay voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Corinthia St. George's Bay in het Nederlands

Kamers? Ruim, goede faciliteiten, prima badkamer, niet heel speciaal.

Zwembaden? diverse, volop ligbedden, fijn, maar niet uniek.

Restaurant? Prima ontbijt buffet met snell bediening. Ook al vaker gehad.

Wat maakt St. George dan uniek? De rustige ligging aan het havenhoofd, met het prachtige uitzicht. Loop dus iets verder naar beneden en ga in de baai zwemmen, ga eten bij restaurant Budhaman en loop 's avonds in enkele minuten het drukke Paceville in of blijf op je ruimte balkon genieten van het uitzicht. En ontdek Malta met de stadsbus, de halte is direct voor de deur. Fijne vakantie op Malta!

Mooi hotel op schitterende locatie, maar.....

franl Catry
25-6-2016

Dit is niet echt een vijfsterren. Gangen en kamers met vol tapijt dat niet overal even fris oogt of ruikt. Groot, druk luidruchtig hotel. Tijdens de nacht uitgaanders die huiswaarts komen met het nodig kabaal. Ook veel kinderen aan alle zwembaden, ook de adults only. Het gebouw, in de vorm van een V weetkaatst en versterkt alle geluiden. Stilte is er nooit. Onze Deluxe kamer had geen luxe, das standaard. Klein terras met 2 stoeltjes en ern tafelje, bed met verschillende matrassen boven elkaar om de indruk te wekken van een box spring, verouderde badkamer. Dus helemaal geen luxe maar wel meer dan 200 euro / nacht in B&B. Ontbijt Engels gericht en iedere dag hetzelfde. Hotel ligt afgelegen, geen mini market in noch buiten het hotel. we zouden worden opgehaald aan de luchthaven. Oops vergeten. Konden 1 u. langer op de kamer blijven. Oops volzet en dat was niet meer mogelijk. Zouden upgrade kamer krijgen, Oops geen andere kamer beschikbaar. Veel beloven weinig geven.

Fantastisch hotel*****

Ben Weijn
25-6-2015

Het hotel is prachtig en de service is top. Het uitzicht over de baai is geweldig. De ligging is rustig maar het centrum is lopend te bereiken. Heeft 3 buitenzwembaden, een afgezet zwemgedeelte in de baai en een binnenbad.

Eten is uitstekend, ontbijt en diner in buffetvorm en rijkelijk gevuld. Er zijn meerdere restaurants op het terrein.

Kamers zijn schoon en het beddengoed wordt dagelijks vervangen.

BeachCheck

prima plek, kom graag terug

jp
3-4-2015

hotel Corinthia is een topper. Het is 25 jaar oud en het sanitair iets sleets maar verder top. Vooral de vriendelijke medewerkers waaronder veel Nederlandse stagiairs van hotelscholen.De lokatie is goed tov de rest van het eiland Malta. De bus dichtbij, dat is het meest praktische vervoer op dit eiland. Altijd taxies paraat.

De kamers zijn er schoon en de bedden meer dan goed. Ontbijtbuffet in een zeer groot (fabriek-) restaurant. Het hotel heeft een stuk of zes eigen restaurants waarvan enkele zeer goed (Bull&Caviar) en ook enkele zeer slecht (Bistro Vinotheque).

Het uitzicht is fantastisch. Ligging ook, je loopt zo naar het uitgaanscentrum Paceville. De bus brengt je in 20 minuten naar Sliema, Valetta, Mosta, Rabat en Mdina. Die plaatsen moet je hebben gezien.

Eenmalig

Geert Noppe
28-8-2014

Malta is zeer geschikt voor mensen die aan de belgische regen willen ontsnappen. Op amper 2h30 vliegen kom je in mooi, lekker warm weer met weinig kans op regen tijdens de zomermaanden. Het hotel is zijn 5 sterren NIET waard : versleten tafellinnen, oudbollige stoelen, alle dagen min of meer hetzelfde buffet (pasta, soep, doorgekookt opgewarmd hoofdgerechten, desserts). Tijdens de diners geen (live) muziek, niets van ambiance (tenzij in de aangrenzende restaurants). Zwembaden en de service eraan zijn ok. S avonds is het hotel 'dood' behalve in henry j. Beans. Is wel een goed vertrekpunt voor de uitstappen op malta (noorder en zuidertoer), valletta, uitgangsleven in st.-julians. Goed hotel maar niet voor die prijs / 5 sterren

geen 5 sterren waard !

PLOTTIER MONIQUE
30-6-2014

Zeer mooi hotel ! Ruime,nette kamer met uitzicht op zee en op één van de 3 zwembaden.Wij dachten dat we vanop ons mooie terras

's avonds van de rust konden gaan genieten.Niets was minder waar ! Het hotel is gekend voor zijn huwelijksfeesten. Elke avond hebben we daar een huwelijk mogen meemaken,vlak onder ons terras, dus van slapen kwam niet veel in huis.Ook werd er omwille van de huwelijken de toegang van het zwembad gesloten vanaf 16h.Er zijn 5 restaurants waar je normaal uit kan kiezen.Dit wordt echter niet meegedeeld bij het inchecken. Je krijgt heel weinig informatie en moet alles zelf uitzoeken.Het is eigenlijk toch al hoogseizoen,en het hotel was nog niet halfvol.Bijgevolg dat er 2 van de 5 restaurants gesloten waren.Het eten is in buffetvorm en wel lekker, maar niet uitgebreid. Je hebt de keuze uit slechts 4 hoofdgerechten.Het ontbijt is ook heel sober.Dus conclusie:het hotel is alleen gericht op feesten en heeft minder aandacht voor de gasten die er op verlof zijn.

Mooi hotel

jojo
4-11-2013

Fantastisch hotel. Fijne kamers, mooi uitzicht over de baai. Personeel zeer vriendelijk. Hotel is rustig gelegen. Veel zwembaden met de mogelijkheid om ook in de baai te zwemmen. Het was erg heet, dus blij met het koelere water van de zee.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Het hotel biedt voor iedereen wat, met lekkere zwembaden, ruime suite's en fantastisch uitzicht! Relatief (10 min) dichtbij het uitgaanscentrum maar daar heb je verder geen geluidshinder of ander soort last van. Bij het hotel zijn diverse restaurant waar je heerlijk kunt eten met een super uitzicht. Uiteraard kan je ook in St. Julians of Sliema heerlijk eten. De bus stopt vlakbij het hotel en er is een gratis shuttle service op aanvraag naar Valetta en Sliema. Genieten e relaxen dat is waar dit hotel voor staat.Ontbijtbuffet is ook heerlijk!

Prachtig uitzicht

Marleen
21-6-2013

Eerste dagen heel veel lawaai in de kamer door de wind.Enkel in onze kamer?Ze geloofden ons niet tot we ze hebben meegenomen naar de kamer,midden in de nacht kregen we een nieuwe kamer en moesten we alles verhuizen.Personeel niet vriendelijk en heel traag.Bij ontbijt dikwijls meer dan 15min moeten wachten op koffie.'savonds met de drank net hetzelfde,geen lekker eten en twee maal BBQ in 1week was ook teveel van het goede,was ook de enige keer dat er buiten mocht gegeten worden.Aan meetings en dergelijke wordt er wel veel aandacht besteed.Dit hotel is qua ligging 5* waard maar voor de rest zeker niet.

Geweldig hotel!!

Imke
26-2-2013

Dit hotel is zeker zijn vijf sterren waard. Een heerlijk ontbijt en een schoon hotel. Ons uitzicht was ook prachtig. Op een klein stukje lopen is het uitgaanscentrum. Heb je daar geen behoefte aan dan heb je er ook geen last van, want je zit in een rustig hoekje. Het is wel echt een zonvakantie. Wij hadden een enorme hittegolf. Eigenlijk te warm om veel te ondernemen. Dus heerlijk zo'n zwembad bij het hotel. Verder vele restaurantjes in de buurt waar je heerlijk kunt eten en gezellig kunt terrassen!! Met dolfijnen zwemmen in Malta was erg leuk, maar het park daarbij stelde echt niks voor. Alles bij elkaar een heerlijke vakantie gehad!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corinthia St. George's Bay in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corinthia St. George's Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.