Hotel Cavalieri

52 reviews over Hotel Cavalieri in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit

Esther van de vel,
24-7-2018

Hotel heeft een super mooi zicht op de baai. Boek dus zeker een kamer met baai zicht. Vriendelijk personeel, netjes, goed onderhouden, kamers worden dagelijks schoongemaakt en aangevuld. Een pluspunt was ook dat er toegang was tot de zee via een trapje, heel handig want het zwembad is niet echt verfrissend, de zee uiteraard wel. Voor ons waren er slechts 2 minpuntjes: het ontbijt en de airco op onze kamer. Deze leek eerder op een ventilator want echt koelen deed hij niet.

Mooie ligging!

Vedat Gök,
11-5-2018

Mooie ligging: aan de baai met fantastisch uitzicht en dichtbij het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Minpunt is het avondeten: niet al te uitgebreid en soms was het eten koud.

Mooi en betaalbaar hotel

Eric,
27-1-2018

Uitzicht op zee, Hilton, casino en Jachthaven is geweldig.

Jammer dat ze aan het bouwen zijn vanaf 7:00 h. 's ochtends.

Weinig problemen mee gehad omdat ik meestal vroeg opsta.

Voor de rest is de locatie mooi en bus is redelijk dichtbij.

Goed verzorgd ontbijt, kamers netjes, badkamer is hopeloos verouderd.

Douche geeft een slap straaltje water.

Personeel netjes en vriendelijk, schoonmaakpersoneel super correct.

Voor nu geen aanbeveling

Inge,
14-11-2017

Hotel voorkant prima maar weet dat het aan de achterkant één grote bouwput is , waardoor erg veel geluidsoverlast .eerste kamer niet schoon en riool lucht met natuurlijk bijbetaling andere kamer geboekt aan voorzijde .

Privé feesten worden er gegeven .

Hotel schoon, receptie ook goed .

Ontbijdt matig . Niet geïnformeerd door reisbureau van te voren .

Nooit meer

Marleen Valkenet,
20-10-2017

Het hotel zijn mooie kamers en erg schoon.Het ontbijt is goed maar het diner heel slecht (eten koud en vet) er zijn genoeg restaurants om in de buurt lekker te gaan eten.Aardig personeel. Maar men kan in het hotel excursies boeken nooit doen want mocht de excursie niet doorgaan vanwege slecht weer , wat wij gehad hebben ,dan krijg je nooit meer je geld terug. Echt schandalig.

Super leuke vakantie gehad!

M. van Altena,
3-10-2017

Met 3 andere vriendinnen ben ik in Malta op vakantie geweest. Het hotel is super!!! Goede service, receptie is altijd open, gratis badhanddoeken, aan de baai, goed zwembad, goed ontbijt en de schoonmaakservice was al helemaal super. Het hotel werd goed bijgehouden en de kamers werden ook goed schoongemaakt. Wij hebben een kamer genomen aan de straatzijde omdat wij merendeels niet op de kamer te vinden zijn en het uitzicht ons niet echt uitmaakt. Zoals je in andere reviews kan lezen hebben zij overlast ervaren, dit was bij ons zeker niet het geval. Wij hebben niets gemerkt van de bouw in de vroege ochtend.

Een nadeel is dat het 10 minuten lopen vanaf het uitgaansgedeelte ligt. Dus voor degene die voor een uitgaansvakantie kiezen is het nog wel even lopen. Dit vind ik vooral omdat je tijdens het teruglopen, van het uitgaansgedeelte naar het hotel, je door verschillende 'enge' straatjes moet en daar vaak ook lokale mensen lopen die je erg kunnen lastig vallen en dan is 10 minuten lopen best lang.

Fantastisch!

Zuidhoek,
26-7-2017

Verschillende recensies te lezen over dit hotel waren we toch wel in twijfel... maar wij vonden het fantastisch.

Mooie ligging direct aan baai op korte loopafstand van het centrum.

Er wordt idd gebouwd aan straatzijde, daar zaten wij ook maar dan op de 5de etage en kijk je er over heen met prachtig uitzicht op de haven van Portomaso.

Geluidsoverlast hebben wij niet als hinderlijk ervaren.

Ontbijt was opzich goed soms wat oud brood of iets op, maar meestal oke.

Wij vonden dat het hotel netjes werd schoongehouden.

Het hotel is echt super mooi gelegen met mooi uitzicht over de baai, beschikt over een binnen en buitenzwembad en je kan ook een duik in de baai nemen.

Bij het zwembad zijn gratis handdoeken te krijgen.

Personeel is vriendelijk en helpen je graag.

Veel geluidsoverlast

ellen rooijackers,
13-5-2017

Het hotel is prima. Vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad. Handdoeken voor het (zoutwater) zwembad verkrijgbaar gratis via de receptie. Uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet. Kamer prima met nette badkamer met fohn, kluisje en koelkast. Maar boek geen economy kamer. Deze liggen aan de straatkant. Hier wordt de komende 3 jaar gebouwd aan een hotel waardoor wij om 5.30 al wakker waren. Hebben wel een andere kamer gekregen verder van de bouwwerkzaamheden maar ook toen veel overlast van verkeer. Ook 's nachts. Wij gaan daardoor zeker niet meer terug.

Niet echt bijzonder

Dirk,
2-2-2017

Verouderde accommodatie. Vrijwel alles beoordeel ik met een cijfer tussen de 5 - 6. Beetje afhankelijk van de periode of de kamer zou het cijfer met een halve punt kunnen stijgen maar ook met een volle punt kunnen zakken. Ik maak bij mijn vrienden geen reclame voor dit hotel.

Fantastisch hotel

gluck Auf
10-10-2016

Goede ligging direct aan zee. Geweldige ruime en nette kamers. Wel hogere etage`s reserveren ! Daar de zalen op de begane grond vaak tot rumoer aanleiding geven (Verhuur t.b.v. bruiloften etc.)

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavalieri in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavalieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.