Hotel Bernard

Hotel aan zeeWeer vandaag33°24°
6,1

10 reviews over Hotel Bernard in het Nederlands

2008

Een goed hotel als je alleen let op prijs/kwaliteit

17-5-2008

Een goed hotel als je alleen let op prijs/kwaliteit. Er stond duidelijk bij de beschrijving bij dat het hotel niet geschikt was voor gezinnen met jonge kinderen. Je zit daar namelijk midden in het uitgaanscentrum. Heb daar 4 nachten geslapen. Het ontbijt was sober maar als je meer verwacht dan moet je een ander (lees duurder) hotel boeken. Het personeel was uitemate vriendelijk.

Gereisd Alleenreizend in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Lokatie St

R.C.T. Frietman
29-10-2007

Lokatie St. Julians is prima (niet uitgestorven 's avond, dichtbij de meeste plaatsen, veel keuze aan en variatie in eetgelegenheden). Lokatie hotel was voor ons buitengewoon ongunstig. Dit hotel mag alleen aangeraden worden aan jongeren die komen om iedere avond te stappen! Voor hen is het hotel ideaal gesitueerd. Buitengewoon veel geluidsoverlast, iedere dag van de week. We wisten dat we in de buurt zaten van uitgaansgelegenheden, maar je bent er volledig door omringd! Alsof we in de disco zelf moesten slapen. Wij kwamen niet om te stappen, hebben de eerste nacht totaal niet kunnen slapen, later alleen met oordopjes. Ontbijt is ronduit slecht, we hadden ons ingesteld op een sober ontbijt, maar niet op een compleet smakeloos ontbijt. Na 2 dagen opgegeven. Linnengoed en handdoeken niet goed schoon. Service hangt sterk af van de medewerker die dienst heeft. Varieert van chagrijnig en lui, tot vrolijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Hotel staat te boek als 4* en dit slaat nergens op 2* is

Karel
4-10-2007

Hotel staat te boek als 4 en dit slaat nergens op 2 is meer op zijn plaats. Prijs kwaliteit is goed. Je betaald weinig dan mag je ook niet teveel verwachten. Ontbijt is heel sober. Perfecte plek voor jongelui die kunnen hier stappen tot 07:00 uur in de morgen en die manier heb je ook geen last van het uitgaans leven. Als je je nachtrust wilt kun je beter wat anders boeken. Kamers zijn schoon en personeel is ook vriendelijk (behalve onze Aziatische vriend in de ontbijt zaal die kan beter ander werk zoeken)

Gereisd Met partner in oktober 2007

2006

op zich een leuk hotel op een goede lokatie

jos
23-10-2006

op zich een leuk hotel op een goede lokatie. wij hadden als gezin erg veel last van de muziek van de naastgelegen discotheken en cafe's. als je zonder kids gaat is het geen probleem omdat je dan zelf op stap gaat maar met kids kun je beter een ander hotel zoeken. pluspunt: de zeer vriendelijke mensen in het hotel en het (aparte) restaurant. overigens zijn alle mensen op malta vriendelijk.

Gereisd Familie in oktober 2006

Het hotel geeft een verwaarloosde indruk en is hard aan in

A.Houben
18-9-2006

Het hotel geeft een verwaarloosde indruk en is hard aan een opknapbeurt toe. Dingen die stuk zijn,gaten in gordijnen,vieze bekleding,tv met 2 italiaanse en 1 franse zender,resten cement op de zwembadrand. Toiletten die niet meer schoon te krijgen zijn en niet goed doortrekken(vanwege waterdruk). Vanwege de vele dansgelegenheden is geluidswering beslist geen overbodige luxe. In de folder staat een prachtig plaatje van het zwembad hetgeen in werkelijkheid er niet zo uit ziet. Jammer. Het personeel is erg aardig en doet zijn best.De vele jonge hotelgasten maken het niet makkelijk voor ze. Het restaurant (andere eigenaar) ziet er mooi uit en het eten is erg goed. Het land is mooi en de bevolking vriendelijk.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kamer zeer sober, gehorig en rotherrie van het douche dag

A.van Rees
19-8-2006

kamer zeer sober, gehorig en rotherrie van het uitgaansleven, douche slecht, elke dag schone badhanddoeken, zwembad met terras vuil en onverzorgd, ontbijt slecht, iedere morgen waren de broodjes en de yoghert op. het was 4 sterren nl. 2 aan de voorkant en 2 aan de achterkant. 20 mei 2006

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij zijn net 3 weken terug en hebben in dit hotel geslapen

Remy
19-6-2006

Wij zijn net 3 weken terug en hebben in dit hotel geslapen. We hadden het hotel geboekt omdat er hier zoveel positieve reacties stonden. Bij ons viel het wat tegen, hadden een 3 persoonskamer geboekt maar kregen een 2 persoons. De bedden waren ronduit slecht, ik voelde de vering constant. Ook de douches gaven heel weinig water en waren niet echt schoon. Positief was dat de kamers iedere dag schoon werden gemaakt en ook elke dag schone handdoeken.

Het zwembad waren ze aan het renoveren dus wij konden in het zwembad tegenover het hotel, was een beetje jammer vooral omdat ze beloofd hadden dat het in 1 weekend klaar zou zijn maar dat is dus niet gebeurd.

Tenslotte het ontbijt, was niet veel keuze, alleen veel engels eten. Maar naar met de kok te hebben gepraat heeft deze iedere dag een heerlijke omelet voor ons gebakken !

Gereisd Anders in juni 2006

goed hotel, perfecte ligging aan het uitgaans centrum heb

danielle warmenhoven
6-2-2006

goed hotel, perfecte ligging aan het uitgaans centrum (daar heb je geen last van) het strandje. zeer behulpzaam personeel, kamers worden elke dag gratis schoongemaakt en opgeruimd.

Gereisd Anders in februari 2006
2005

Gewoon een lekker hotel

L. Bleeker
16-5-2005

Gewoon een lekker hotel. Vriendelijke mensen en een uitstekende service. Ondanks dat het hotel midden in het uitgaansgebied ligt, hadden we niet veel geluidsoverlast (o.a. dubbele deuren naar balkon). Uitstekend ontbijtbuffet met ruime keuze. Rondom het kleine zwembad was er voldoende plaats om te zonnen. Op piektijden hadden we niet altijd warm water. In plaats van een hotelkamer kregen we een suite toegewezen en dat beviel uitstekend.

Gereisd Anders in Mon May 16 2005 12:51:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed, net en redelijk luxe hotel

W. Broeksloot
4-4-2005

Goed, net en redelijk luxe hotel. Ligging is zeer ideaal; vlakbij strand en middenin het centrum. Ondanks drukte in het centrum en pubs binnen, op de kamer toch wel rustig. Ontbijt was zeer goed; uitgebreid buffet. Zwembad was niet heel groot, maar aangezien er niet heel veel mensen bij lagen zeer goed te doen. Nadeel van Malta is zeker de weinige stranden, maar verder prachtig!

Gereisd Anders in april 2005

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bernard in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bernard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.