Hotel Be.HOTEL

54 reviews over Hotel Be.HOTEL in het Nederlands

Geweldig hotel

Noreen,
6-10-2017

Echt een super hotel! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren heel erg netjes en schoon, niks op aan te merken. Ook de ligging was ideaal, binnen een paar stappen ben je op de strip. Ondanks dat je zo dicht aan de strip zit heb je er geen last van. Geweldig hotel voor jongeren, voor gezinnen met kinderen is het geen aanrader. Kortom; geweldige vakantie gehad!

Vond het een

Eefje bekkers,
7-8-2017

Vond het een goed hotel. Elke dag schobe handdoeken. Fijne bedden en douche

Deur open gelaten,

Robin stut,
6-8-2017

De deur is door de schoonmaakster opengelaten doordat de deurslot een schoer mist, waardoor iedereen eigenlijk naar binnen kon. Wel werd er iedere dag netjes schoongemaakt en was de service top!

Ontzettend goed hotel

Marie,
6-8-2017

Het hotel was erg schoon, de kamers werden regelmatig schoongemaakt net zoals de openbare ruimtes.

De kamer + badkamer waren erg ruim.

hoed

Rickvanr,
5-8-2017

goede ontvangst, duper luxe hotel en nette kamers

erg fijn

mevr. Lugtmeijer,
4-7-2017

Het hotel lag op een ontzettend goede plek, 1 minuut van het strand en de strip, het personeel deed wat er van ze gevraagd werd maar een glimlach kwam er niet van af. Het hotel was super schoon, elke dag de bedden gemaakt, vloer gedweild en de rondslingerende kleding was zelfs opgevouwen. er waren veel uitgaansmogelijkheden super dicht bij het hotel, het enige flinke nadeel was dat tijdens het uitgaan in Paceville de aanwezige locals niet van je af konden blijven, en als ze niet fysiek waren, waren ze wel naar je aan het wijzen en aandacht aan het zoeken. Het eten in de omgeving was goedkoop, wij zijn per avondje uiteten zo rond de 20 euro p.p. max kwijt geweest, en het eten was nog geweldig lekker.

Over het algemeen hebben wij erg genoten van het verblijf bij het be.hotel, prachtige omgeving en een top kamer.

Top vakantie gehad op Malta!

C,
19-6-2017

Echt een heel mooi en luxe hotel! Het personeel is erg aardig. Het zwembad was heel mooi en schoon. Het hotel zit midden in het uitgaansgebied, dus dit was perfect voor mijn vriendinnen en ik. Ook zit het hotel precies aan zee! Zeker aan te raden dus!!!

Super hotel voor jongeren

Ruthger
30-8-2016

Recent verbouwd dus alles is echt als nieuw. Kamers zijn prachtig!

Op kruipafstand van het uitgaansgebied. Uitgaan is rondom het hotel voor Nederlandse maatstafen zeer voordelig te noemen.

Lawaai valt opzich mee, maar dit hotel boek je niet voor de rust.

Geboekt met 'half pension', ontbijt scoorde een prima (english breakfast) maar het avondeten was elke avond hetzelfde. Alleen italiaanse keuken en zelfs patat was niet te verkrijgen. Sterke afrader, voor die 18 euro per persoon per dag kun je beter uit eten gaan in de omgeving.

Tip voor boekers: auto huren is sterk af te raden, ze rijden er als volslagen idioten en ook nog eens links.

Goed hotel met prima service

I
6-8-2016

Het Be hotel in St julians is echt een aanrader voor jongeren. De kamers zijn zeer luxe en netjes en de bedden liggen heerlijk. Daarnaast hadden wij een groot balkon, een prima keukentje en een grote badkamer. Het personeel is zeer vriendelijk en is ten alle tijden bereid om te helpen. De stroom viel door kortsluiting van de magnetron 3x uit en meteen kwam de security om alles op te lossen. Het zwembad is klein maar zeer aangenaam en je hebt een prachtig uitzicht over het strand. Om te stappen zit je hier ook goed want de barstreet is nog geen minuut lopen! Een minpuntje van het uitgaan zijn wel alle Italiaanse jongens die afwijzingen niet begrijpen en niet gewend zijn.

Het strand is ook heel dichtbij en is prima te doen, wel jammer dat het geen zandstrand is.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Geweldig hotel!

Rutger
2-8-2016

Aanrader. Wij hadden een kamer voor drie personen geboekt, bij aankomst waren er twee bedden aanwezig en een slaapbank met een heel dun matras er op.

We hebben meteen gemeld dat het matras op de slaapbank niet acceptabel is, de volgende dag lag er een dik matras op de slaapbank. De kamers zagen er erg mooi uit en werden goed schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is klein maar prima, en je hebt er wel een prachtig uitzicht. Daarnaast wordt er geen muziek afgespeeld bij het zwembad. Dit was bij ons anders, want andere Nederlandse jongeren hadden een grote box mee, waardoor het zwembad een stuk leuker werd. De ligging van het hotel is echt ideaal als je wilt stappen, want bij het verlaten van het hotel kom je al aan de rand van de barstreet terecht. Het enige nadeel was dat we geen balkon hadden, waardoor je niet buiten kon zitten, of je handdoek buiten laten drogen. Wij hadden zonder ontbijt geboekt, wat ons prima beviel, er zijn restaurants genoeg.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be.HOTEL in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be.HOTEL zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.