Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

25 Reviews over Windsor

• 3Nalini24-06-2013

Dit noot meer

• zeer onvriendelijk, onverschillig en onbehulpzaam personeel. Wij hadden de indruk dat het hotel alleen gericht is op zoveel mogelijk mensen in hun hotel en helemaal niet gericht was op klant tevredenheid.

• lelijk uitzicht op een gebouw vanaf het balkon, we zaten in het oude gedeelte van het hotel en je kon niet eens op het balkon zitten.

• ondanks de prijsstunt was het mn geld absoluut niet waard.

• het ontbijt bij het restaurant was onder de maat voor een 4* restaurant. Geen vers fruit, geen theekannen, onvriendelijk personeel.

• wij hadden van tevoren al geen hoge verwachtingen door het relatief lage cijfer, maar desondanks is het nog steeds vies tegen gevallen.

• 6mr bean23-05-2011

goede uitvalsbasis om Malta te verkennen

Verbleven in Hotel Windsor. al weer enkele jaren geleden. Nette eenvoudige kamers en schoon. Gelegen in zijstraat van hoofdstraat en boulevard van Sliema. Boulevard loopt door in St Julians. Supermarktje tegenover hotel Bushalte op loopafstand.Ontbijt simpel maar goed. We hadden halfpension. Eten was wat eentonig en maltees bereid. Sterke geur die door de lift in de gangen belandde. Zwembad op het dak. Klein, met ligbedjes, parasols en mooi uitizcht over zee en centrum. Wel verzorgd. Geen animatie of vermaak in hotel. In hotelbar rustig.

• 8Chris 27-10-2009

Dichtbij La Valetta

Hotel gunstig gelegen om La Valetta te bezoeken en Malta te verkennen. Maar zeker niet aan te raden voor een strandvakantie. Vriendelijke bediening. Mist uitzicht op de baai. Parkeerproblemen.

• 7Dimitri10-07-2009

Helemaal niet slecht voor het geld

Zeker geen 4 sterren. Wel een goed, schoon hotel met een heel vriendelijke personeel. Beetje last gehad van de luidruchtige Italiaanse jongeren, maar he, het is vakantie en geen bejaardenhuis :). Goed ligging, binnen paar minuten met de auto ben je in Gzira voor winkels of St. George Bay voor strand. Wel weinig parkeermogelijkheden nabij het hotel. Maar in het algemeen best wel tevreden.

• 3junior girona29-03-2009

nunca mas

hay mejores muy cercanos ,parece una pension ,solo para dormir vale ,esta cercano a sant julien que esta bien ,coger media pension ,es mejor comer fuera al mediodia ,no saben español solo ingles e italiano ni siquiera el frances

• 7jck19-10-2008

Het kon er mee door.

We waren nogal onzeker n.a.v. eerdere soms zeer negatieve reacties . Maar naar onze ervaring waren ze een tikkeltje overdreven en niet helemaal terecht. Het Windsor hotel was inderdaad niet vergelijkbaar met een vier-sterren hotel naar Nederlandse maatstaven. Het was er wel netjes, schone handdoeken, schoon beddengoed, en de kamer werd iedere dag gepoetst. De ligging was goed ten opzichte van openbaar vervoer, eetgelegenheden en terrasjes. Het ontbijt was Engels, iedere dag hetzelfde, maar je stond in ieder geval niet met honger op van tafel. Ik zou hier geen vol pension nemen en ook geen diner, want er zijn genoeg goede eetgelegenheden in de directe omgeving.

• 8Vialle13-07-2008

Prima hotel

Wij vonden de Winsor een prima hotel, alles was keurig geregeld en de kamers waren goed verzorgd.

• 8Fam Kuipers-Winkel04-07-2008

ANDERE MENING

Dit hotel komt slecht uit de beoordelingen, wij delen die mening niet. Zijn net terug van 3 dagen in hotel Windsor en hebben het goed naar onze zin gehad. Kamer groot genoeg, netjes ,goede bedden. Sanitair schoon. Genoeg schone handdoeken. De airco werkte prima. Balkonnetje wel wat klein en met weinig uitzicht. Onze zoon in kamer aan de andere kant had helemaal geen balkon, alleen een raam. Dat was minder plezierig. Zwembad is inderdaad maar klein, met weinig ligstoelen. Wij vonden dat geen probleem, we waren niet gekomen om hele dagen in de zon te liggen op het dak van het hotel. Als we rond 17.00 uur terugkwamen was er altijd wel een ligstoel vrij. Personeel in receptie was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was wel ok, maar geen variatie. Het vruchtensap is inderdaad een soort limonade. Al met al hebben we het best naar onze zin gehad in hotel Windsor.

• 7HGG20-05-2008

Wij zijn het weekend van 18 april 2 nachten in The Windsor verbleven. Naar aanleiding van de reacties op deze en meerdere sites waren we erg bang dat het niet goed zou zijn. Ik ben reisadviseur en we gingen met een groep van 93 mensen. De Touroperator had ons al een beetje gerustgesteld dat alles inmiddels veranderd was. En gelukkig klopte dit! Nieuwe gordijnen, handdoeken, meubels in de lobby, al met al keurig netjes. De badkamer was niet nieuw maar netjes. Het eten was ook naar wens. We hebben 2 avonden in het restaurant gegeten en ik kan me voorstellen als je hier een week verblijft dat het eentonig (veel knoflook) wordt, maar voor een weekend was er keuze genoeg. Het personeel is ook zeer vriendelijk en de ligging perfect. Wij gingen dus zeer tevreden naar huis. Zeker een aanrader!

• 8R. Jongbloed21-04-2008

A very nice and friendly hotel. Personal is very kind and helpfull. We realy enjoyed our stay in the hotel and would like to recommand is to everybody.

Hotel Windsor info

Soort hotel